Μόλις 36% φτάνει η ικανοποίηση των κατόχων Volvo, η χαμηλότερη βαθμολογία στη μεγάλη έρευνα Autocheck 2023 του Autotriti. Δείτε τι λένε οι κάτοχοι της μάρκας.
Στην έρευνα AutoCheck 2023 που μετράει την ικανοποίηση ή απογοήτευση των κατόχων ενός αυτοκινήτου, μία εταιρεία βρίσκεται στο τέλος της κατάταξης, σημειώνοντας -για ακόμα μια φορά- τη χαμηλότερη βαθμολογία της έρευνας. Ο λόγος για τη Volvo.
Η βαθμολογία της Volvo έφτασε μόλις στο 36%, κάτι που σημαίνει ότι σχεδόν 7 στους 10 ιδιοκτήτες των μοντέλων της είναι δυσαρεστημένοι από την μάρκα. Οι λόγοι είναι αρκετοί και ποικίλουν. Τα σχόλια που ξεχωρίζουν αναφέρονται στην κακή after sales εμπειρία της μάρκας, τις πανάκριβες τιμές των ανταλλακτικώνκαι του service αλλά κυρίως την αντιμετώπιση της εταιρείας σε τυχόν προβλήματα των πελατών της.
Ας ρίξουμε μία ματιά σε μερικά από τα σχόλια κατόχων της Volvo που την κατέταξαν στη χαμηλότερη θέση στον τομέα των After sales υπηρεσιών και Ικανοποίησης κατόχων:
Είμαι άτυχος μού έλεγαν στο Service, για όλα αυτά που συνέβησαν κατ επανάληψη. Το έχω βγάλει σε αγγελία για πώληση με μόνο 14.000 χλμ.
Πολλά ηλεκτρολογικά-ηλεκτρονικά προβλήματα, πολύ ακριβά ανταλλακτικά ακόμη και τα μεταχειρισμένα (πολλές φορές και δυσεύρετα) και επίσης πολλές φορές ούτε η αντιπροσωπεία δε βρίσκει λύσεις!
Το αγόρασα καινούργιο €25000 και πλήρωσα ακόμη €18000 φθορές (οχι τα προγραμματισμένα σέρβις) σε διάστημα 10 χρόνων. Έχω και τις αποδείξεις.
Τα περισσότερα επικεντρώνονται στο ακριβό service αλλά και στις υψηλές τιμές των ανταλλακτικών, σε θέματα με την αξιοπιστία του οχήματος καθώς και σε κακή εξυπηρέτηση της αντιπροσωπείας.
Εσείς τι γνώμη έχετε για την Volvo; Έχετε υπάρξει κάτοχος κάποιου μοντέλου της;
Πείτε και εσείς την άποψη σας, για ΔΙΚΟ ΣΑΣ αυτοκίνητο, καταγράψτε (εύκολα και γρήγορα) το ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ – την ΔΙΚΗ ΣΑΣ αξιολόγηση (για service, βλάβες, αξιοπιστία, τιμές, κλπ) με 1 κλικ εδώ!