autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Νοέμβριος 2020 | Νοέμβριος 2019 | Μεταβολή | |
---|---|---|---|
Καινούργια επιβατικά | 7.641 | 7.464 | +2,4% |
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 780 | 765 | +2,0% |
Καινούργια λεωφορεία | 19 | 12 | +58,3% |
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) | 2.362 | 2.207 | +7,0% |
Ιανουάριος - Νοέμβριος 2020 | Ιανουάριος - Νοέμβριος 2019 | Μεταβολή | |
Καινούργια επιβατικά | 74.534 | 107.512 | -30,7% |
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 6.800 | 7.694 | -11,6% |
Καινούργια λεωφορεία | 281 | 346 | -18,8% |
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) | 33.396 | 36.918 | -9,5% |
Segment |
Νοέμβριος 2020 |
Νοέμβριος 2019 |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
Ιανουάριος -Νοέμβριος 2020 |
Ιανουάριος -Νοέμβριος 2019 |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
---|---|---|---|---|---|---|
A |
6,9% |
8,9% |
-2,0 |
8,9% |
14,3% |
-5,4 |
A-SUV |
1,7% |
0,8% |
+0,9 |
1,6% |
1,4% |
+0,3 |
A TOTAL |
8,6% |
9,7% |
-1,0 |
10,5% |
15,7% |
-5,1 |
B |
27,0% |
29,3% |
-2,3 |
28,5% |
33,6% |
-5,1 |
B-SUV |
24,6% |
18,9% |
+5,7 |
19,4% |
12,8% |
+6,6 |
B TOTAL |
51,6% |
48,2% |
+3,4 |
47,9% |
46,4% |
+1,5 |
C |
12,9% |
13,5% |
-0,6 |
13,8% |
13,4% |
+0,4 |
C-SUV |
21,2% |
21,4% |
-0,2 |
21,6% |
17,9% |
+3,7 |
C TOTAL |
34,1% |
34,9% |
-0,8 |
35,4% |
31,3% |
+4,1 |
D |
1,4% |
1,7% |
-0,3 |
1,5% |
1,5% |
-0,0 |
D-SUV |
2,6% |
3,7% |
-1,1 |
2,6% |
2,3% |
+0,3 |
D TOTAL |
4,0% |
5,4% |
-1,4 |
4,0% |
3,8% |
+0,3 |
E |
0,1% |
0,2% |
+0,0 |
0,2% |
0,2% |
-0,0 |
E-SUV |
0,3% |
0,4% |
-0,1 |
0,3% |
0,2% |
+0,1 |
E TOTAL |
0,5% |
0,6% |
-0,1 |
0,5% |
0,5% |
+0,0 |
F-G |
0,1% |
0,1% |
+0,0 |
0,1% |
0,0% |
+0,0 |
F-G-SUV |
0,2% |
0,1% |
+0,1 |
0,2% |
0,1% |
+0,0 |
F-G TOTAL |
0,2% |
0,2% |
+0,1 |
0,2% |
0,2% |
+0,0 |
SPORTS |
0,2% |
0,1% |
+0,0 |
0,2% |
0,2% |
+0,0 |
MPV |
0,2% |
0,3% |
+0,0 |
0,2% |
0,2% |
-0,1 |
MPV-M/COMBI |
0,6% |
0,8% |
-0,2 |
1,1% |
1,8% |
-0,7 |
|
100,0% |
100,0% |
+0,0 |
100,0% |
100,0% |
+0,0 |
(Εκ των οποίων SUV |
50,7% |
45,3% |
+5,3 |
45,6% |
34,7% |
+11,0) |
|
Νοέμβριος 2020 |
Νοέμβριος 2019 |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
Ιανουάριος – Νοέμβριος 2020 |
Ιανουάριος – Νοέμβριος 2019 |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
Μερίδιο αγοράς στην ΕΕ Ιαν.-Σεπ. `20* |
Μερίδιο αγοράς στην ΕΕ Ιαν.-Σεπ. `19* |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Βενζίνη |
42,5% |
59,7% |
-17,1 |
54,6% |
65,3% |
-10,7 |
50,3% |
58,1% |
-7,9 |
Πετρέλαιο |
30,2% |
26,9% |
+3,3 |
26,9% |
26,6% |
+0,3 |
29,0% |
31,9% |
-2,9 |
Υβριδικά (HEV) |
19,9% |
9,9% |
+10,1 |
14,3% |
5,7% |
+8,6 |
10,6% |
5,4% |
+5,3 |
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) |
4,4% |
0,5% |
+3,8 |
1,9% |
0,4% |
+1,5 |
8,1% |
2,6% |
+5,5 |
Φυσικό αέριο (bi-fuel) |
1,5% |
2,5% |
-1,0 |
1,7% |
1,4% |
+0,3 |
2,0% |
2,0% |
+0,0 |
Υγραέριο (bi-fuel) |
1,5% |
0,5% |
+1,0 |
0,6% |
0,6% |
-0,1 |