Συνεχίζουν ανοδικά οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων και τον Ιούλιο, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Μεταφορών. Αυξημένες και οι πωλήσεις λιανικής, ενώ η βενζίνη κυριαρχεί του ντίζελ.
Παρά τις δυσκολίες των προηγούμενων μηνών, οι Έλληνες φαίνεται πως συνεχίζουν να ενδιαφέρονται για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου, βελτιώνοντας τόσο το επίπεδο των μετακινήσεών τους, όσο και της οδικής τους ασφάλειας. Αυτό τουλάχιστον μαρτυρούν και οι αυξημένες κατα 15% συνολικές πωλήσεις (1.275 αυτοκίνητα) τον Ιούλιο σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα!
Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Μεταφορών, οι πωλήσεις σε ιδιώτες είναι σχεδόν στα ίδια επίπεδα «ρεκόρ» με πέρσι, καθώς τον φετινό Ιούλη πουλήθηκαν 5.989 νέα μοντέλα ενώ το 2019 ξεπέρασαν τις 6.000 πωλήσεις. Την ίδια στιγμή, οι εταιρικές πωλήσεις παρουσιάζουν μείωση (3.593 αυτοκίνητα), κάτι που δικαιολογείται απόλυτα από την πανδημία και των επιπτώσεων της στις επιχειρήσεις τους προηγούμενους μήνες.
Όσον αφορά στα συγκεντρωτικά στατιστικά στοιχεία ανά μάρκα (λιανική και εταιρικές πωλήσεις μαζί), η Τοyota συνεχίζει να έχει τα πρωτεία για τον Ιούλιο με 1.235 ταξινομήσεις, ακολουθεί η Peugeot με 919 ταξινομήσεις και τρίτη είναι η Volkswagen με 859 αυτοκίνητα. Η πρώτη πεντάδα κλείνει με τις Hyundai και Opelπου ολοκλήρωσαν την κούρσα του Ιουλίου με 709 και 570 πωλήσεις, αντίστοιχα. Στους premium κατασκευαστές, η Mercedes κυριάρχησε (400 ταξινομήσεις) αφήνοντας αρκετά πίσω BMW και Audi. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι 9 εταιρείες ξεπέρασαν το άτυπο «φράγμα» των 400 πωλήσεων.
Στη μάχη μεταξύ βενζίνης και diesel, η πρώτη «παίζει» πλέον χωρίς αντίπαλο, καθώς η διαφορά υπέρ της είναι σχεδόν τριπλάσια. Αναλυτικότερα, τον περασμένο Ιούλιο ταξινομήθηκαν 5.927 βενζινοκίνητα, αφήνοντας το diesel πίσω με 2.180 πωλήσεις. Οι πιο «πράσινες» λύσεις των υβριδικών και αεριοκίνητων (CNG, LPG) μοντέλων προτιμήθηκαν από 1.294 νέους ιδιοκτήτες, ενώ ταξινομήθηκαν και 35 νέα ηλεκτρικά μοντέλα.
Τέλος, υπενθυμίζουμε πως, τα παραπάνω στοιχεία είναι πρωτογενή, πράγμα που σημαίνει πως ενδεχομένως να υπάρχουν μικρές αποκλίσεις από τα τελικά αποτελέσματα.