Σημαντικές αυξήσεις σημείωσε ο αριθμός πωλήσεων της SEAT τον μήνα Οκτώβριο, ενώ αύξηση σημείωσαν και τα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας για τους πρώτους εννέα μήνες του τρέχοντος έτους.
Τον Οκτώβριο, η SEAT σημείωσε την υψηλότερη μηνιαία αύξηση του τρέχοντος έτους. Η Ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία κατέγραψε 40.200 πωλήσεις, ποσοστό 23,3% μεγαλύτερο από τον Οκτώβριο του 2016 (32.600 πωλήσεις), με τη Γερμανία (+ 30,5%) και την Ισπανία (+ 24,9%) να είναι οι κύριοι πρωταγωνιστές της ανάπτυξης τον Οκτώβριο.
Από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Οκτώβριο οι παγκόσμιες πωλήσεις SEAT αυξήθηκαν κατά 14,4%, πουλώντας 395.100 οχήματα, 49.600 περισσότερα από την ίδια περίοδο του 2016 (345.500 πωλήσεις).
Πιο συγκεκριμένα οι παγκόσμιες πωλήσεις της SEAT από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο σημείωσαν σημαντική πρόοδο χάρη στην διψήφια ποσοστιαία αύξηση στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές της μάρκας. Η Γερμανία (84.100 οχήματα, + 13.6%), η Ισπανία (81.200, + 21.5%) και Ηνωμένο Βασίλειο (48.400, + 19.5%) ήταν οι τρεις χώρες με τις καλύτερες πωλήσεις. Η Γαλλία (20.300, + 13.0%), η Αυστρία (15.200, + 16.1%), η Πολωνία (9.200, + 22.8%) και η Ελβετία (8.500, + 35.3%) σημείωσαν σημαντικές αυξήσεις από τον Ιανουάριο. Η Τουρκία, η έκτη χώρα της SEAT από πλευράς όγκου πωλήσεων, αυξήθηκε κατά 10,3% με 17.600 πωλήσεις μέχρι και τον Οκτώβριο.
Όσον αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα της SEAT τα τρία πρώτα τρίμηνα, αντανακλούν θετικά τις αυξανόμενες πωλήσεις. Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, τα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 12,3% σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2016 και ανήλθαν σε 154 εκατομμύρια ευρώ, χάρη στον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων και το αυξημένο περιθώριο κέρδους λόγω πωλήσεων οχημάτων από μεγαλύτερες κατηγορίες και εξοπλιστικά επίπεδα.
Τέλος σε ότι αφορά τη χώρα μας ο Οκτώβριος ήταν ένας ακόμα μήνας που έκλεισε με θετικό πρόσημο για την SEAT. Mε 143 συνολικά ταξινομήσεις και 2.3% μερίδιο αγοράς, το αποτέλεσμα του μήνα ήταν θεαματικά βελτιωμένο κατά 78% σε σχέση με τον Οκτώβριο της περσινής χρονιάς (80 ταξινομήσεις και 1.6% μερίδιο αγοράς).
Ιδιαίτερα σημαντική είναι η βελτίωση στο κομμάτι των Λιανικών Ταξινομήσεων για την Μάρκα στο 10 μηνο του έτους, όπου με 830 ταξινομήσεις το αποτέλεσμα είναι βελτιωμένο κατά 45% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (572 ταξινομήσεις) ενώ το μερίδιο λιανικής έχει ανέβει σε 2.4% από 1.9%. Σημαντικό ρόλο σε αυτό είχε το νέο ΙΒΙΖΑ, ενώ με το λανσάρισμα του νέου Arona οι προσδοκίες θα ανέβουν ακόμα περισσότερο.