Το εξελιγμένο σύστημα ηλεκτρικής τετρακίνησης E-Four της Lexus, στηρίζεται σε έναν πρόσθετο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα για καλύτερο κράτημα στις στροφές και πιο σταθερή εκκίνησης σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης
Premium τεχνολογίες ωστόσο θα συναντήσουμε και σε μέρη που δεν γίνονται αντιληπτά, όπως στον 3κύλινδρο 1.500άρη κινητήρα.
To θερμικό μοτέρ εξοπλίζεται με πιστόνια σχεδιασμένα σε προδιαγραφές Formula 1, τα οποία φέρουν επίστρωση ρητίνης στις ποδιές, για να μειωθούν οι τριβές με τα χιτώνια των κυλίνδρων για το σύνολο να έχει καλύτερη απόδοση. Παράλληλα, όπως αναφέρει η μάρκα, για την ενίσχυση της απόδοσης χρησιμοποιείται τεχνολογία καύσης υψηλής ταχύτητας και σχεδιαστικά χαρακτηριστικά όπως ευθείς αυλοί εισαγωγής και έδρες βαλβίδων εισαγωγής, που έχουν υποστεί επεξεργασία με λέιζερ.
Έχει ηλεκτρική τετρακίνηση που από προσθιοκίνητο το κάνει 4κίνητο με αναλογία ροπής μέχρι και 20-80% πίσω
Τέλος το LBX είναι από τα ελάχιστα μικρά SUV -και το μοναδικό premium- στην ελληνική αγορά που προσφέρει τετρακίνηση. Το εξελιγμένο σύστημα ηλεκτρικής τετρακίνησης E-Four της Lexus, στηρίζεται σε έναν πρόσθετο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα για καλύτερο κράτημα στις στροφές και πιο σταθερή εκκίνησης σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης (βρεγμένο οδόστρωμα ή σαθρό έδαφος). Το σύστημα μπορεί να μεταβάλλει την αναλογία της ροπής κίνησης ανάμεσα στους εμπρός και τους πίσω τροχούς σε μια αναλογία από 100:0 έως 20:80.