Όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, στη νέα mild hybrid έκδοση το Peugeot 3008 Hybrid εξοπλίζεται με έναν καινούργιο υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων που συνδυάζεται με σύστημα 48V και αποδίδει 136 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ.. Αυτή η διαμόρφωση του προσφέρει κατανάλωση καυσίμου έως και 15% χαμηλότερη, σύμφωνα με τις μετρήσεις της μάρκας.
Όταν η 48V μπαταρία του συστήματος είναι φορτισμένη, το αυτοκίνητο μπορεί να εκκινήσει ή να κάνει μικρές μανούβρες χρησιμοποιώντας αποκλειστικά το μικρό ηλεκτροκινητήρα του. Η Peugeot εκτιμά πως το ήπια υβριδικό 3008 (αλλά και το 5008) θα μπορεί να κινείται μέσα στην πόλη αμιγώς ηλεκτρικά στο 50% κάθε διαδρομής. Μιας και θα μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά, η μάρκα εγκατέστησε το σύστημα Acoustic Vehicle Alerting System (AVAS), το οποίο ενεργοποιείται σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα, ώστε να προειδοποιεί πεζούς και δικυκλιστές στο πέρασμά του.
Νέο κιβώτιο στεγάζει τον ηλεκτροκινητήρα
Νέο είναι επίσης το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το οποίο σχεδιάστηκε ειδικά για το υβριδικό αυτό σύστημα. Μέσα σε αυτό στεγάζονται ο μικρός ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 28 ίππων και 55 Nm ροπής, η ECU και ο μετατροπέας.
Από 33.500 ευρώ στην Ελλάδα
Το νέο ήπια υβριδικό Peugeot 3008 Hybrid των 136 ίππων είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τέσσερις εξοπλιστικές εκδόσεις και συγκεκριμένα τις Active Pack, Active Plus, Allure Plus και GT. Το κόστος απόκτησης ξεκινάει από τις 33.500 ευρώ.
Αναλυτικά οι τιμές και οι εκδόσεις για το 3008 Hybrid 136 e-DCS6