Αυτή είναι η νέα αγωνιστική Aston Martin Vantage GT4
- Έτρεξε καμουφλαρισμένη στο Daytona
- Είναι κατά 80% παρόμοια με το μοντέλο του δρόμου
- Κιβώτιο 8 σχέσεων αλλά με τις 2 υψηλότερες απενεργοποιημένες
- Οι κύριες αλλαγές στην καμπίνα με roll cage και σύστημα πυρόσβεσης
Έτρεξε καμουφλαρισμένη στον Daytona
Όπως και με την Aston Martin Vantage GT3, που αγωνίστηκε με καμουφλάζ στο Daytona πριν την επίσημη παρουσίαση της, έτσι έγινε και με την Vantage GT4. Ήταν κι αυτή εκεί, παρότι η παρουσία της δεν έγινε αντιληπτή χάρη στον έξυπνο τρόπο με τον οποίο η Aston Martin την έκρυψε σε... κοινή θέα. Τα καλύμματα ωστόσο έφυγαν πλέον, η νέα Vantage GT4 είναι εδώ και επισήμως. Ένα αγωνιστικό που θα δει μόλις 40 μονάδες του είδους της να κατασκευάζονται στα εργοστάσια της Aston Martin.
Είναι κατά 80% παρόμοια με το μοντέλο του δρόμου
Οι κανονισμοί του GT4 ορίζουν πως τα αγωνιστικά αυτοκίνητα πρέπει να είναι στενά συνδεδεμένα με τα μοντέλα παραγωγής. Έτσι λοιπόν η νέα Vantage που τρέχει στην πίστα, δεν διαφέρει πολύ από το αδερφάκι της στον δρόμο. Η Aston Martin λέει ότι η Vantage GT4 μοιράζεται περίπου το 80% των μηχανολογικών και σχεδιαστικών στοιχείων της με το μοντέλο προορισμένο για τον δρόμο: Έχουν το ίδιο κιβώτιο ταχυτήτων, το ίδιο αλουμινένιο σασί και τον ίδιο κινητήρα. Η αγωνιστική Vantage GT4 έρχεται με μια διαφορετική αεροτομή στο πίσω μέρος, μεγαλύτερο splitter μπροστά και ένα καπό με δύο αεραγωγούς. Οι αλλαγές αυτές, σύμφωνα με την Aston Martin βελτιώνουν την αεροδυναμική του μοντέλου σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά της Vantage GT4. Η νέα Vantage GT4 έχει επίσης μεγαλύτερο ψυγείο, ενώ η διάταξη των αεραγωγών επιτρέπει για μεγαλύτερη διοχέτευση αέρα προς το σύστημα των φρένων της. Μια ακόμα διαφορά μεταξύ της αγωνιστικής και του μοντέλου δρόμου είναι οι διαστάσεις στους τροχούς, 18 και 21 ίντσες αντίστοιχα.
Κιβώτιο 8 σχέσεων αλλά με τις 2 υψηλότερες απενεργοποιημένες
Κάτω από το καπό, όπως είπαμε, τα πράγματα μένουν πάνω-κάτω τα ίδια. Η GT4 αποκτά αναρτήσεις με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και αγωνιστικό ECU της Bosch Motorsport για τον κινητήρα. Θυμίζουμε πως πρόκειται για έναν V8 4,0 λίτρων με διπλό turbo. Η Aston Martin έχει επίσης «πειράξει» το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της Vantage του δρόμου. Η GT4 εξακολουθεί να έχει κιβώτιο 8 σχέσεων, αλλά η Aston Martin έχει απενεργοποιήσει την λειτουργία των δύο υψηλότερων ταχυτήτων και την αυτόματη αλλαγή των 6 που απομένουν. Οι αλλαγή των ταχυτήτων στην GT4 γίνεται χειροκίνητα από ειδικούς μοχλούς στο τιμόνι.
Οι κύριες αλλαγές στην καμπίνα με roll cage και σύστημα πυρόσβεσης
Οι κύριες αλλαγές βρίσκονται στην καμπίνα, η οποία είναι πλήρως αναδιαμορφωμένη για να καλύψει τις ανάγκες και τα μέτρα ασφαλείας για τους αγώνες. Οι ψηφιακές οθόνες, η πολυτελής κεντρική κονσόλα δίνουν χώρο στο roll cage και τα συστήματα πυρόσβεσης.