ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Επιβλητική εμφάνιση: και στη νέα γενιά του defender κυριαρχούν οι αυστηρές γραμμές και οι κάθετες γωνίες.

Λίγο πιο ήπιο και εξευγενισμένο θα είναι το επόμενο Defender, θα παραμείνει όμως και ένα κλασσικό εκτός δρόμου όχημα «ημιαγροτικής» φιλοσοφίας.

Κάθετο κόψιμο και πίσω: η πόρτα είναι χωρισμένη σε δύο τμήματα.

Αυτό είναι το νέο Land Rover Defender

8.473 Επισκέψεις στο άρθρο (1/12/2018)

Αυτό είναι το νέο Defender! To παλιό Land Rover το ξέρουν όλοι. Και σχεδόν όλοι το λατρεύουν. Εμείς έχουμε ήδη δει τη νέα γενιά.

Ας ξεκινήσουμε με τα καλά νέα: Το Defender που θα έρθει πιθανότατα το 2019 στην αγορά, θα παραμείνει ένα γνήσιο εκτός δρόμου «κατσίκι». Αυτό τουλάχιστον αφήνουν να εννοηθεί οι φωτογραφίες, με καμουφλάζ πάνω βέβαια. Παρά το ελάχιστα καμπυλωτό και λιγότερο καθέτο παρμπρίζ και το σίγουρα πιο ήπιο πρόσωπο του μοντέλου, το Defender θα είναι και πάλι αρκετά τετραγωνισμένο.

Το καμουφλάζ δε μπορεί να κρύψει ότι η πίσω πόρτα είναι διαιρούμενη και ότι το άκρο εκεί είναι σχεδόν κάθετο. Τα δε πλαϊνά παράθυρα δε γέρνουν πολύ προς τα μέσα κι έτσι το Defender διατηρεί το γεμάτο γωνίες στιλ του. Κύκλοι κοντά στην εταιρεία, αναφέρουν ωστόσο ότι τα εμπρός φώτα θα είναι πιο κοντά στη φιλοσοφία των σύγχρονων Land Rover. Τονίζεται ωστόσο, ότι το Defender θα έχει ένα εντελώς δικό του, ξεχωριστό πρόσωπο. 

Από πλευράς διαστάσεων δε θα υπάρχουν διαφορές σε σχέση με το μοντέλο που έφτασε μέχρι το 2016. Το τρίθυρο, το οποίο επίσης λέγεται ότι θα επανέλθει, θα ανέβει ίσως λίγο παραπάνω και θα φτάσει τα 4,0 μέτρα, από 3,90 που ήταν. Το δε πεντάθυρο θα παραμείνει στην περιοχή των 4,7-4,8 μέτρων. Για άλλες εκδόσεις, μακρύτερα μεταξόνια ή pick-up διαμόρφωση, δεν έχουμε κάποια πληροφόρηση ακόμη. 

Ας ρίξουμε όμως μια ματιά και στο τεχνικό σκέλος, κάτω από τη γνώριμη εμφάνιση. Η αλήθεια είναι ότι δεν περιμένουμε σασί τύπου σκάλας ή ενιαίους άξονες όπως μέχρι τώρα. Το πλαίσιο εξάλλου θα είναι μοντέρνο, όπως αυτό που χρησιμοποιεί το Discovery. 

Από πλευράς γραμμής κίνησης η Land Rover δε θα μπορέσει να αποκηρύξει πλήρως τους συμβατικούς κινητήρες. Περιμένουμε μοτέρ με τέσσερις και έξι κυλίνδρους αλλά φυσικά όχι και V8 όπως στη δεκαετία του Ά70. Η πλατφόρμα βέβαια, μπορεί να σηκώσει οποιαδήποτε επιλογή εξηλεκτρισμού υπάρχει σήμερα διαθέσιμη: mild-hybrid, plug-in hybrid ή και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Όλα είναι εφικτά, αλλά δεν είναι όλα υποχρεωτικά. 

Αυτό που θα πρέπει να διατηρηθεί, είναι η ξεκάθαρη υπεροχή σε εκτός δρόμου μονοπάτια, κάτι που ανεπίσημα θεωρείται εκ των ουκ άνευ! Αυτό κι αν είναι καλή είδηση. 

O θρύλος του Defender
Το Defender ουσιαστικά είδε το φως του κόσμου πίσω στο μακρινό 1948 (Series I). Η παραγωγή του μοντέλου, με διάφορες αναβαθμίσεις, έφτασε έως το 2016 στη μονάδα του Σόλιχαλ. Μετά διακόπηκε, εν μέρει και λόγω των προδιαγραφών προστασίας των πεζών. Το πολύ τετραγωνισμένο αμάξωμα καθιστούσε δύσκολη την τήρησή τους. 

Η άποψή μας
Η Land Rover μεταφέρει το Defender στο μέλλον. Και μοιάζει  να αφήνει το μοντέλο να δείξει τον ξεχωριστό του χαρακτήρα, κάτι που είναι καλό. Ένα πιο soft Defender δύσκολα θα γινόταν αποδεκτό από τους fans.

FORD
Fiat