Oι δύο εταιρείες που ανταγωνίζονται στην premium κατηγορία βρήκαν την ευκαιρία να τρολάρουν η μία την άλλη. Την αρχή έκανε η BMW με την Audi να της απαντάει λίγο αργότερα. Δείτε τι έγινε.
Ένας μικρός πόλεμος έχει ξεσπάσει ανάμεσα σε BMW και Audi όταν οι δύο εταιρείες αποφάσισαν να πειράξουν η μία την άλλη μέσω γιγάντιων διαφημιστικών μηνυμάτων στις αντιπροσωπείες τους στην χώρα της Τυνησίας.
Όλα ξεκίνησαν όταν η Ben Jemâa Motors που είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος αυτοκινήτων BMW και ΜΙΝΙ στην Τυνησία αποφάσισε να τοποθετήσει μπροστά από την Ennakl Automobiles που είναι επίσημη αντιπροσωπεία για την Αudi αλλά και για όλες τις υπόλοιπες μάρκες του VW Group, μια τεράστια διαφημιστική πινακίδα που έγραφε στα γαλλικά: « Δεν είναι ποτέ πολύ αργά να αλλάξεις γνώμη».
Δεν πέρασαν ωστόσο παραπάνω από τρεις μέρες, όταν η αντιπροσωπεία του VW Group θέλησε να απαντήσει στην προσπάθεια της βαυαρικής μάρκας να προσελκύσει τους δικούς της πελάτες αναρτώντας το μήνυμα: «Δεν αλλάζεις μια μάρκα που κερδίζει».
Συνολικά, η BMW βρέθηκε μπροστά από την Audi σε συνολικές πωλήσεις καθώς πούλησε 2.088.283 αυτοκίνητα με αύξηση 4,2% σε αντίθεση με την Audi που είχε πωλήσεις 1.878.100 αυτοκίνητα με αύξηση για το 2017 της τάξης του 0.6%. Στην πρώτη θέση πάντως στην premium κατηγορία βρέθηκε η Mercedes με 2.289.344 αυτοκίνητα και αύξηση 9,9% των πωλήσεων της για το 2017.