Η BMW βάζει για πρώτη φορά κάτω από το καπό της 5αρας, τον turbo κινητήρα βενζίνης των 1,6 λίτρων και 170 ίππων.
Δοκιμή: BMW 520i
40.993 Επισκέψεις στο άρθρο (29/4/2014)
Η BMW βάζει για πρώτη φορά κάτω από το καπό της 5αρας, τον turbo κινητήρα βενζίνης των 1,6 λίτρων και 170 ίππων, προσφέροντας, χωρίς συμβιβασμούς, αίγλη και prestige.
Είναι βέβαιο πλέον, ότι το downsizing είναι η τάση της εποχής. Το ευτύχημα είναι, πως ενώ ο κυβισμός των κινητήρων μειώνεται, η τεχνολογία της εποχής, επιτρέπει στην ιπποδύναμη να παίρνει την ανιούσα. Χαρακτηριστικό που προσφέρει τη δυνατότητα σε μικρά σε κυβισμό μηχανικά σύνολα να συνοδεύουν κωδικούς μοντέλων που τα προηγούμενα χρόνια δεν θα το διανοούμασταν καν!
Όπως στην περίπτωση της BMW Σειρά 5, στην οποία ενσωματώνεται το τελευταίο τεχνολογικό επίτευγμα της βαυαρικής φίρμας, ο 1,6 TwinPower Turbo κινητήρας με 170 ίππους. Βέβαια downsizing έχει επιτελεστεί μόνο στον κινητήρα, μιας και η πολυτέλεια, η άνεση αλλά και η ασφάλεια της 520i είναι στα γνωστά, υψηλά επίπεδα.
Πλέον, στη BMW Σειρά 5, ενσωματώνεται το τελευταίο τεχνολογικό επίτευγμα της βαυαρικής φίρμας, ο 1,6 TwinPower Turbo κινητήρας με 170 ίππους.