H BMW Σειρά 7 είναι η ναυαρχίδα του... στόλου της βαυαρικής μάρκας.
Test: BMW 730d (+video)
31.017 Επισκέψεις στο άρθρο (7/6/2016)
Aπαράμιλλη πολυτέλεια και «διαστημική» τεχνολογία του αύριο συνθέτουν το DNA της νέας «εφτάρας», που βάζει υποψηφιότητα για την κορυφή των limo.
What is new
6η γενιά Σειρά 7
Παρκάρει ασύρματα και πάει μόνη της
Με 3,0 λτ. 6κύλινδρο turbodiesel 265 ίππων
Καίει 10,4 λτ./100 χλμ.
Από 125.350 ευρώ
+ Πολυτέλεια, τεχνολογία, ποιότητα κύλισης, άνεση και ηχομόνωση καμπίνας, ασφάλεια, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις-κατανάλωση, σχεδίαση
- Ακανόνιστο σχήμα χώρου αποσκευών και πίσω καθίσματα με μη αναδιπλούμενη πλάτη, ελαφρύ τιμόνι, εξοικείωση σε τόσα ηλεκτρονικά συστήματα
Το ολιγάριθμο, executive θα λέγαμε, κοινό της κατηγορίας των super limo δεν αστειεύεται: Oι απαιτήσεις του σε πολυτέλεια, ανέσεις και τεχνολογία είναι το λιγότερο υπερ-υψηλές και με δεδομένο πως το χρήμα δεν είναι πρόβλημα, θέλει η λιμουζίνα του να αποτελεί σημείο αναφοράς. Η νέα, 6η γενιάς, BMW Σειρά 7 κάνει ακριβώς αυτό, θέλοντας να κερδίσει έδαφος έναντι του αιώνιου αντίπαλου με το όνομα Mercedes S-Class, αλλά και του Audi A8.
Μεγαλύτερη, αλλά κομψότερη και ελαφρύτερη
Με μήκος 5.098 χλστ. στην έκδοση (G11) με το -τρόπος του λέγειν- «κοντό» μεταξόνιο των 3.070 χλστ, η 730d που δοκιμάζουμε, είναι περίπου 2 εκατ. μακρύτερη από την προηγούμενη. Υπάρχει βέβαια και μακριά έκδοση Long (G12) με μήκος 5.238 χλστ. και μεταξόνιο 3.210 χλστ. (+ 4.000 ευρώ). Όπως και να έχει η μεγαλοπρεπής και επιβλητική 730d κάθε άλλο παρά ογκώδης και άχαρη δείχνει. Μπροστά δεσπόζει η μεγάλη μάσκα με τα φώτα τεχνολογίας Laser (φέγγουν μέχρι 600 μέτρα) να αγκαλιάζουν τα φτερά. Πίσω δεν συναντάμε τις σχεδιαστικές ακροβασίες των προηγούμενων 2 γενεών με ένα πιο συβαριτικό και ευρέως αποδεκτό σχεδιαστικό αποτέλεσμα. Γερές δόσεις χρωμίου, χαμηλά τοποθετημένα «βράγχια» στα εμπρός φτερά και κομψή γραμμή οροφής ολοκληρώνουν την όμορφη, αλλά και αεροδυναμική σχεδίαση (Cd 0,24).
Παρότι μεγαλύτερη σε όλες τις διαστάσεις, φορτωμένη με τεχνολογία αιχμής και ενισχυμένη μέχρι όσο δεν πάει, η νέα Σειρά 7 είναι ελαφρύτερη έως και 130 κιλά από την προηγούμενη χάρη στην τεχνολογία Carbon Core με ευρεία χρήση CFRP (Carbon Fiber Reinforced Plastic), αλουμινίου και χάλυβα υπερυψηλής αντοχής σε πολλά σημεία της νέας πλατφόρμας CLAR και του αμαξώματος. Το ενισχυμένο με ανθρακονήματα πολυμερές πλαστικό CFRP προέρχεται απ` ευθείας από τις BMW i3 και i8.
Παρκάρει και χωρίς οδηγό!
H νέα «εφτάρα» είναι μια κινητή βιτρίνα μοντέρνας τεχνολογίας. Πολλά από τα αδιανόητα συστήματα άνεσης και ασφάλειας, που πρωτοεμφανίζονται στην «εφτάρα» θα τα δούμε στις επόμενες 5άρες και 3άρες. Για τα τεχνολογικά high-lights, όπως η αυτόνομη οδήγηση στην κίνηση, η εκτέλεση κάποιων εντολών του συστήματος infotainment με… νεύματα, οι κάμερες ελέγχου 360ο, η ενεργή διατήρηση της πορείας μέσα στις γραμμές, η real time ρύθμιση των αναρτήσεων και η λειτουργία του κιβωτίου ανάλογα με το ανάγλυφο του εδάφους, τα φώτα laser, οι ηλεκτρομηχανικές ενεργές αντιστρεπτικές και τόσα άλλα, θα μπορούσαν να γραφτούν τόμοι. Θα μείνουμε όμως στο BMW Display Key.
Αυτό είναι ένα «έξυπνο» κλειδί με έγχρωμη οθόνη αφής, το οποίο έχει ακτίνα δράσης 800 μ. από το αυτοκίνητο και μέσω του οποίου ο ιδιοκτήτης χειρίζεται και ελέγχει βασικές λειτουργίες (π.χ, φώτα, κλειδαριές, κλιματισμό, στάθμη καυσίμου-λαδιού, επόμενο service κ.λπ.), αλλά και μπορεί να το... παρκάρει ασύρματα: Η νέα Σειρά 7 μπορεί να προχωρήσει σε ευθεία ως και 1,5 φορά το μήκος της τηλεχειριζόμενη, έτσι ώστε να παρκάρει σε μία θέση τόσο στενή, που δεν θα επέτρεπε στον οδηγό και τους επιβάτες να ανοίξουν τις πόρτες για να μπουν ή να βγουν… Οι τιμές της BMW 730d ξεκινούν από 125.350 ευρώ και φτάνουν μέχρι πολύ ψηλά. Όρεξη να έχει ο ιδιοκτήτης να «φορτώνει» με ό,τι μπορεί – ή ακόμη και που δεν μπορεί- να φανταστεί ο νους του.
Γερμανοτσολιά το μόνο κύρος που έχει η Mercedes είναι το συνεργείο της που φοράνε όλοι ποδιές σαν να είναι γιατροί και σε λένε Κύριο! χαχαχα
Μαλιστα. Αφου μετραει το κυρος προηγειται η Μercedes. Ετσι απλα. Και ακολουθει το Αvensis! Και μετα το Ssangyong! Καπου στις τελευταιες θεσεις η Panamera, η Aston Martin και λοιποι κακομοιρηδες.I rest my case...
Η 7αρα ειναι απο το ομορφοτερα μοντελα και αρκετα σπορ,ομως επειδη στη συγκεκριμενη κατηγορια μετραει το κυρος,η κορυφη θα ανηκει παντα στη μια και μοναδικη Mercedes S-Class!Απο κοντα και το Toyota avensis!