To νέο Concept ΧΜ δείχνει τον δρόμο που θα πάρουν τα επόμενα SUV επιδόσεων της BMW και ξεχωρίζει για την τεράστια γρίλια του και το αμφιλεγόμενο όνομά του.
Στην επίσημη παρουσίαση του Concept ΧΜ προχώρησε η BMW, λέγοντας πως το αυτοκίνητο δείχνει πως θα μοιάζουν στο μέλλον τα επόμενα SUV μοντέλα του τμήματος Μ της βαυαρικής φίρμας. Το αυτοκίνητο είναι μόλις το δεύτερο «Μ» μοντέλο της BMW που δεν βασίζεται πάνω σε κάποιο μοντέλο παραγωγής, μετά το supercar M1, και ταυτόχρονα, το πρώτο SUV που το καταφέρνει.
Η ΒΜW δανείστηκε το ΧΜ από την Citroen
Σημαντικό είναι να σημειωθεί πως η BMW ήρθε σε συμφωνία με την Citroen για να χρησιμοποιήσει το όνομα ΧΜ, αφού η γαλλική φίρμα διέθετε πριν από τρεις περίπου δεκαετίες ένα σεντάν με το ίδιο όνομα. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η Citroen, οι δύο εταιρείες έκαναν μια «συμφωνία κυρίων», που επιτρέπει στους Βαυαρούς να χρησιμοποιήσουν το όνομα αλλά, την ίδια στιγμή οι Γάλλοι διατηρούν το δικαίωμα να ονομάζουν τα νέα τους μοντέλα χρησιμοποιώντας το γράμμα «X» και ένα νούμερο (πχ C5 X) και να διατηρήσουν τα πνευματικά δικαιώματα ονομάτων όπως των CX, AX, ZX, Xanthia, Xsara και XM.
H γιγάντια γρίλια πρωταγωνιστεί στον πρόβολο, 23 ιντσών οι ζάντες (ρεκόρ για BMW)
Επιστρέφοντας στο Concept XM και ρίχνοντας μια ματιά στην σχεδίασή του, δεν γίνεται να μην σταθούμε στην γιγάντια «kindey» γρίλια του, που, πιθανότατα είναι η μεγαλύτερη που έχουμε δει ποτέ σε μοντέλο της μάρκας. Η BMW άλλωστε έχει ξεκαθαρίσει πως, παρά τις αντιδράσεις των φίλων της, οι μεγάλων διαστάσεων γρίλιες θα υιοθετηθούν από τα περισσότερα νέα μοντέλα της. Περιμετρικά της γρίλιας υπάρχει ένα πλαίσιο που θα φωτίζει στο σκοτάδι σε συνδυασμό με δύο πολύ λεπτά φώτα LED σε κάθε γωνία. Στο πλάι, παρατηρούμε πως το Concept XM είναι αρκετά τετραγωνισμένη με πολλές νευρώσεις, ενώ το μάτι τραβούν οι πολυάκτινες 23 ιντσών ζάντες, οι μεγαλύτερες που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο BMW. Τέλος, η σχεδίαση του πίσω μέρους είναι και σε αυτή την περίπτωση… ιδιαίτερη, με τα λεπτά φωτιστικά σώματα και τις τέσσερις μπούκες της εξάτμισης να τραβούν αμέσως την προσοχή.
H σχεδίαση του εσωτερικού «σώζει» την κατάσταση
Η καμπίνα του πρωτότυπου είναι επίσης φουτουριστική αλλά αρκετά πιο καλόγουστη σε σχέση με την εξωτερική σχεδίαση του μοντέλου. H ΒΜW αναφέρει πως έχει γίνει εκτενής χρήση καφέ δέρματος με λεπτομέρειες από ανθρακόνημα και πως το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με το τελευταίας γενιάς σύστημα infotainment iDrive 8. Εξαιρετικά πολυτελές είναι το τοπίο στην δεύτερη σειρά καθισμάτων που έχει διακοσμηθεί με υψηλής ποιότητας υλικά.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Plug-in υβριδικό με 750 άλογα και 1.000 Νm ροπής
Η BMW δεν έχει αποκαλύψει πολλές λεπτομέρειες για την πηγή ισχύος του Concept XM, γνωρίζουμε όπως ότι είναι Plug-in υβριδικό και ότι έχει ως βάση έναν V8 κινητήρα, με την συνδυαστική ισχύ να φτάνει τα 750 άλογα και τα 1.000 Nm ροπής. Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί στην θεωρία αμιγώς ηλεκτρικά για έως 48 χιλιόμετρα, ενώ όσον αφορά τον τομέα των επιδόσεων, λέγεται πως μπορεί να κάνει το 0-100χλμ./ώρα κάτω από 4 δευτερόλεπτα.
Έρχεται το 2022 με παρόμοια σχεδίαση και τιμή 150.000 δολάρια
Η έκδοση παραγωγής του Concept ΧΜ θα παρουσιαστεί το 2022, ωστόσο δεν πρέπει να περιμένουμε μεγάλες αλλαγές στην εμφάνισή του. Η τιμή του υπολογίζεται πως είναι γύρω στα 150.000 δολάρια.
Aυτό είναι το επόμενο SUV της BMW!
- Δάνειο το όνομα ΧΜ από την Citroen
- Mε τεράστια γρίλια και 23 ιντσών ζάντες (ρεκόρ για BMW)
- Plug-in υβριδικό με 750 άλογα και 1.000 Νm ροπής
- Έρχεται το 2022 με τιμή 150.000 δολάρια
Εσένα πώς σου φαίνεται το SUV της BMW; To βρίσκεις όμορφο ή… «άστα να πάνε»;