ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η 7άρα διαθέτει προαιρετικά και τραπεζάκι αεροπλάνου, σε περίπτωση που θέλεις να συνεχίσεις τις εκκρεμότητες του γραφείου. Θα θέλαμε τη βάση του καθίσματος λίγο πιο χαμηλά, εξαιρετική είναι η ποιότητα των δερμάτων.

Λειτουργικό το tablet της Σειράς 7 και εξαιρετικό και εδώ το ηχοσύστημα.

Λειτουργικό το tablet της Σειράς 7 και εξαιρετικό και εδώ το ηχοσύστημα.

Προεδρική άνεση προσφέρει το κάθισμα (με μασάζ) της Mercedes S-Class στην έκδοση Long.

Εξαιρετικά άνετο το πίσω κάθισμα του Audi A8. Από τις οθόνες μπορείς να ελέγξεις λειτουργίες του οχήματος ή να τις χρησιμοποιήσεις ως tablet.

Πίσω κάθισμα: Για πλανητάρχες

41.883 Επισκέψεις στο άρθρο (19/11/2019)

Συνεχίζοντας με τον σχολιασμό των καμπινών, φυσικά, δεν θα αναφερθούμε καθόλου στην ποιότητα των υλικών και τη συναρμογή (σ.σ. και στα τρία μοντέλα δεν υπάρχει κανένα ψεγάδι και έχουν χρησιμοποιηθεί κορυφαία υλικά), αλλά θα μεταφέρουμε τις εντυπώσεις από το πίσω κάθισμα. ¶λλωστε, αυτά τα αυτοκίνητα για τον πίσω επιβάτη δεν είναι φτιαγμένα;

Εμείς πάντως, όσο τα ζήσαμε, νιώσαμε ως CEO οι οποίοι αφενός έχουν την ανάγκη να ξεκουραστούν, αφετέρου επιβάλλεται να βρίσκονται σε απευθείας σύνδεση με το γραφείο, την ώρα που ο σοφέρ τους τους μεταφέρει από το ένα επαγγελματικό ραντεβού στο άλλο, είτε αυτό είναι στο κέντρο της πόλης, είναι σε μια άλλη πόλη της Ελλάδος. Έτσι, στο πίσω κάθισμα και των τριών μοντέλων θα αισθανθείτε ότι ταξιδεύετε business Class, το μακρύ μεταξόνιο και η δυνατότητα ανάκλισης των καθισμάτων α λα lazy chair σας επιτρέπουν να πάρετε ένα γρήγορο-άνετο υπνάκο, ενώ το μασάζ θα τονώσει τους μύες και θα σας ξυπνήσει.

Μας άρεσε λίγο παραπάνω το μασάζ της S-Class με τα πολλά διαφορετικά προγράμματα, ενώ θα θέλαμε λίγο πιο χαμηλά τη βάση του καθίσματος της 7άρας, όμως, πάλι, γούστα είναι αυτά. Επιπλέον, και στα τρία μοντέλα θα καταφέρεις να κάνεις τις δουλειές του γραφείου τις οποίες δεν έχεις προλάβει ή να παρακολουθήσεις ειδήσεις στην TV, αφού οι δυνατότητες συνδεσιμότητας με τον έξω κόσμο είναι δεδομένες. Μικρές λεπτομέρειες που μας κέρδισαν; Η πρίζα 220 volt στο Audi A8, ο έλεγχος των λειτουργιών από το tablet και η ποιότητα των δερμάτων της 7αρας, το κορυφαίο ηχοσύστημα και των τριών.

Όμως η εμπειρία στο πίσω κάθισμα δεν καθορίζεται μόνο από τα γκάτζετ, αλλά και από την προσφερόμενη άνεση. Προϋπόθεση για ένα μοντέλο αυτού του επιπέδου είναι να ταξιδεύεις για 4-5 ώρες και όταν κατέβεις να αισθάνεσαι φρέσκος και ατσαλάκωτος. Σωστά το καταλάβατε, και με τα τρία αυτοκίνητα της δοκιμής θα το καταφέρετε άνετα. Η 7άρα ωστόσο είναι ελάχιστα πιο ήσυχη από πλευράς θορύβων (όχι πως τα άλλα δύο μοντέλα κάνουν θόρυβο ή δεν ψιθυρίζεις με τον διπλανό σου ακόμη σε ταχύτητες των 140-160 χλμ./ώρα), οι S-Class και Σειρά 7 έχουν ανάρτηση που ισοπεδώνει κυριολεκτικά τα πάντα (μικρό προβάδισμα η S-Class), το Audi A8 είναι λίγο πιο δυναμικό όταν ανέβουν οι οδηγικοί ρυθμοί χάρη στην στάνταρ αεραναρτησή του (και στα άλλα δύο είναι στάνταρ). Έπειτα, περνώντας στο μπροστινό κάθισμα, και τα τρία αυτοκίνητα έχουν εξαιρετικό σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης, ενώ το πιο ενδιαφέρον οδηγικά είναι η 7άρα, καθώς κρύβει το μέγεθός της και γιατί όχι ενίοτε έχει όρεξη και για στροφιλίκια. Αν αυτό έχει κάποια σημασία σε αυτήν την κατηγορία…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
Moto