Η νέα γενιά της X1 έγινε το δεύτερο μοντέλο της BMW μετά τη Σειρά 2 Active Tourer, που πάτησε πάνω στο νεότερο προσθιοκίνητο πάτωμα του Group, έναντι του πισωκίνητου πατώματος της πρώτης. Έτσι η βασική έκδοση sDrive18i έχει πλέον κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς, ενώ συνδυάζεται με 3κύλινδρο, turbo κινητήρα 1,5 λτ. με 136 ίππους. Αισθητικά, η βασική βενζινοκίνητη BMW X1 δεν υστερεί από τις upper class εκδόσεις. Αντίθετα, χάρη στο έξτρα Μ πακέτο δείχνει και πιο άγρια!
Τιμολογιακά, η βασική X1 ξεκινάει από 31.553 ευρώ (34.339 ευρώ με Steptronic χωρίς όμως η τιμή του κιβωτίου να είναι η διαφορά, καθώς αυτή διαμορφώνεται σύμφωνα με τους νέους φορολογικούς συντελεστές, όπως αξία αυτοκινήτου, εξοπλισμός, εκπομπές ρύπων), αλλά η τιμή ανεβαίνει αρκετά ανάλογα με τα πόσα έξτρα θα επιλέξει ο αγοραστής. Το μοντέλο της δοκιμής για παράδειγμα ξεπερνάει σε κόστος τις 45.000 ευρώ!
Πανακριβο χωρις να υπαρχει λογος,μετριο οπτικα και υπερεκτημημενο....κλασικο γερμανικο δηλαδη.
Με 26.250 αγοραζω το RAV4 live που ειναι διλιτρο σαφως ομορφοτερο με την σφραγιδα toyota σε αξιοπιστια ποιοτητα και εγγυησεις 6 ετων για να εχω το κεφαλι μου ηρεμο.
Και βεβαια το συστημα υπερ-ασφαλειας toyota safety sense!
Συγγνωμη bmw δεν θα παρω!!
Με 10.500€ λιγότερα δηλαδή με 20.850€ παίρνεις Renault kadjar 1.2 και 130ps που είναι πραγματικό crossover καθως έχει πολύ μεγάλη απόσταση από το έδαφος (20cm) και αυτό φαίνεται και στην πραγματικότητα.. Η BMW Χ1 έχει πολύ μικρή απόσταση από το έδαφος.. Σε καμία περίπτωση δεν έχει 18,3 εκατοστά όπως δηλώνει η BMW.. Το πολύ 15.... Όπως αναφέρει και το autotriti η Χ1 δεν προσφέρει πολλές δυνατότητες για εκτός δρόμου και συμφωνώ απόλυτα.. Δείτε kadjar και x1 από κοντά και θα καταλάβετε ποιο είναι πραγματικό crossover και πιο οχι
Γερμανοτσολιά, κοίτα τα νούμερα των επιδόσεων του αυτοκινήτου και πες μας αν συνεπάγονται την πολυτέλεια που επιβάλλεται κάποιος να αποκτήσει όταν εκταμιεύει πάνω από 35.000 € γι' αυτοκίνητο. Αυτά τα αυτοκίνητα δεν τα αγοράζεις για να επιβεβαιώνεις και να επιβεβαιώνεσαι με το 0-100 ότι είσαι ο ταχύτερος, αλλά γιατί οι επιδόσεις τους σου εγγυώνται ότι θα πετύχεις το αποτέλεσμα που θέλεις πιο άνετα και με λιγότερο θόρυβο. Για να το πω πιο απλά το αποτέλεσμα που θα έχεις λιώνοντας το γκάζι στο πάτωμα στη συγκεκριμένη X1, μια GLA 1,6 ή ένα Q3 1,4 θα το καταφέρουν με μισό γκάζι και με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε ησυχία, ηρεμία, κατανάλωση και αξιοπιστία. Αν λοιπόν σε ευχαριστεί μία BMW που στην εθνική οδό το μόνο που θα μπορεί να κάνει δίπλα σε ένα Skoda Rapid 1,2 TSI (καθόλου τυχαία σύγκριση μιας και μιλάμε για αντίστοιχους χώρους και μεταφορική ικανότητα) θα είναι να το βλέπει αργά αλλά σταθερά να εξαφανίζεται στον ορίζοντα, εμένα μου περισσεύει.
Πραγματικα δε καταλαβαινω,αποθεωνετε τα 1000ρια και με τον κινητηρα της Bmw που εχει μισο λιτρο παραπανω(!) κυβισμο εχετε συνεχεια προβλημα..Στα μειον οι επιδοσεις αλλα μη περιμενετε τα q3 1,4 150ps και gla 1,6 156ps να ειναι πανω απο 1-1,5δλ γρηγοροτερα...Στα περιοδικα ΠΡΕΠΕΙ να καταλαβατε πως λεφτα για διλιτρα ΔΕΝ υπαρχουν,οποτε το να απογοητευετε συνεχεια τους αναγνωστες σας βγαζωντας ολους τους κινητηρες κατω απο 2 λιτρα αργους ειναι επικοινωνιακο λαθος...
Πανακριβο χωρις να υπαρχει λογος,μετριο οπτικα και υπερεκτημημενο....κλασικο γερμανικο δηλαδη. Με 26.250 αγοραζω το RAV4 live που ειναι διλιτρο σαφως ομορφοτερο με την σφραγιδα toyota σε αξιοπιστια ποιοτητα και εγγυησεις 6 ετων για να εχω το κεφαλι μου ηρεμο. Και βεβαια το συστημα υπερ-ασφαλειας toyota safety sense! Συγγνωμη bmw δεν θα παρω!!
Με 10.500€ λιγότερα δηλαδή με 20.850€ παίρνεις Renault kadjar 1.2 και 130ps που είναι πραγματικό crossover καθως έχει πολύ μεγάλη απόσταση από το έδαφος (20cm) και αυτό φαίνεται και στην πραγματικότητα.. Η BMW Χ1 έχει πολύ μικρή απόσταση από το έδαφος.. Σε καμία περίπτωση δεν έχει 18,3 εκατοστά όπως δηλώνει η BMW.. Το πολύ 15.... Όπως αναφέρει και το autotriti η Χ1 δεν προσφέρει πολλές δυνατότητες για εκτός δρόμου και συμφωνώ απόλυτα.. Δείτε kadjar και x1 από κοντά και θα καταλάβετε ποιο είναι πραγματικό crossover και πιο οχι
Για τα 10 λίτρα κατανάλωσης βενζίνης ούτε κουβέντα....Κατά τα άλλα το diesel πέθανε, ε;;;
Γελάω με την ροπή και με την κατανάλωση επίσης....για την τιμή απαξιώ να σχολιάσω.
Γερμανοτσολιά, κοίτα τα νούμερα των επιδόσεων του αυτοκινήτου και πες μας αν συνεπάγονται την πολυτέλεια που επιβάλλεται κάποιος να αποκτήσει όταν εκταμιεύει πάνω από 35.000 € γι' αυτοκίνητο. Αυτά τα αυτοκίνητα δεν τα αγοράζεις για να επιβεβαιώνεις και να επιβεβαιώνεσαι με το 0-100 ότι είσαι ο ταχύτερος, αλλά γιατί οι επιδόσεις τους σου εγγυώνται ότι θα πετύχεις το αποτέλεσμα που θέλεις πιο άνετα και με λιγότερο θόρυβο. Για να το πω πιο απλά το αποτέλεσμα που θα έχεις λιώνοντας το γκάζι στο πάτωμα στη συγκεκριμένη X1, μια GLA 1,6 ή ένα Q3 1,4 θα το καταφέρουν με μισό γκάζι και με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε ησυχία, ηρεμία, κατανάλωση και αξιοπιστία. Αν λοιπόν σε ευχαριστεί μία BMW που στην εθνική οδό το μόνο που θα μπορεί να κάνει δίπλα σε ένα Skoda Rapid 1,2 TSI (καθόλου τυχαία σύγκριση μιας και μιλάμε για αντίστοιχους χώρους και μεταφορική ικανότητα) θα είναι να το βλέπει αργά αλλά σταθερά να εξαφανίζεται στον ορίζοντα, εμένα μου περισσεύει.
Τι να μας πει η bmw με τις προσθιοκίνητες πλατφόρμες της;Όταν η mercedes την δεκαετία του 1990 plus το έκανε, ΤΡΕΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΕΓΑΝ ΤΟΤΕ.-
Πραγματικα δε καταλαβαινω,αποθεωνετε τα 1000ρια και με τον κινητηρα της Bmw που εχει μισο λιτρο παραπανω(!) κυβισμο εχετε συνεχεια προβλημα..Στα μειον οι επιδοσεις αλλα μη περιμενετε τα q3 1,4 150ps και gla 1,6 156ps να ειναι πανω απο 1-1,5δλ γρηγοροτερα...Στα περιοδικα ΠΡΕΠΕΙ να καταλαβατε πως λεφτα για διλιτρα ΔΕΝ υπαρχουν,οποτε το να απογοητευετε συνεχεια τους αναγνωστες σας βγαζωντας ολους τους κινητηρες κατω απο 2 λιτρα αργους ειναι επικοινωνιακο λαθος...