To VW T-Cross στην βασική έκδοση Life τίθεται αντιμέτωπο σε χώρους, κινητήρα και οδική συμπεριφορά με το Hyundai Bayon στην πλούσια έκδοση Distinctive. Πού κερδίζει και σε ποια σημεία χάνει το κάθε B-SUV;
Η κατηγορία των μικρών SUV είναι μία από τις πιο δημοφιλείς της αυτοκινητοβιομηχανίας και δεν είναι μυστικό πως οι μάρκες ερίζουν για το ποια θα επικρατήσει. Δύο από τις εταιρείες που έχουν ρίξει ιδιαίτερο βάρος στα B-SUV είναι η Hyundai και η Volkswagen. Ενδεικτικό είναι η Hyundai εκπροσωπείται από δύο μικρά SUV (τα Bayon και Kona) και η VW με τρία μοντέλα (T-Cross, Taigo και T-Roc).
Η σημερινή μάχη ανεβάζει στο ρινγκ το Bayon από την Hyundai, εξοπλισμένο με τον 1,0 λτ. τούρμπο κινητήρα βενζίνης με απόδοση 100 ίππων και εξάρι μηχανικό κιβώτιο στην εξοπλιστική έκδοση Distinctive, που είναι και η κορυφαία για τη συγκεκριμένη επιλογή και τιμάται από 20.540 ευρώ (περιλαμβάνεται έκπτωση 500 ευρώ). Απέναντί του θα βρει το βασικό Volkswagen T-Cross με 95 ίππους από το 1.000άρι TSI μοτέρ στη βασική έκδοση Life και τιμή από 21.200 ευρώ.
To Τ-Cross έχει πιο boxy εμφάνιση, την στιγμή που το Bayon υιοθετεί την τελευταία σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness.
Σχεδίαση: Τετραγωνισμένο το T-Cross, μουράτο το Bayon
Το VW-T-Cross έχει μοντέρνα σχεδίαση και στην αποτελούμενη κατά γενική ομολογία trendy λίγκα των B-SUV παίζει με αξιώσεις. Το πίσω μέρος εντυπωσιάζει με τη φάσα που ενώνει τα φώτα και κατ΄ επέκταση τονίζει το φάρδος του αμαξιού, εντυπωσιακό ωστόσο και το μπροστινό μέρος που έχει κλέψει στοιχεία από το Touareg ώστε να δείξει το σχήμα macho. Στο πλάι από την άλλη, θα ανακαλύψεις κάτι από Tiguan, όμως η ουσία είναι ότι το SUVάκι της Volkswagen βγάζει αφενός ένα δυναμισμό, αφετέρου πολύ φρεσκάδα και ναι καταφέρνει να κλέβει τις ματιές των περαστικών.
Από την άλλη, σχεδιαστικά, το αμάξωμα του Bayon εκφράζει σε όλες τις επιφάνειές του την τελευταία σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness της Hyundai. Στο μπροστινό μέρος τα στενά LED φωτιστικά σώματα παραπέμπουν στα αντίστοιχα του Kona υπογραμμίζοντας μαζί με την απόσταση από το έδαφος τον crossover χαρακτήρα του, ενώ από κάτω τους βρίσκονται τα κανονικά φωτιστικά σώματα με αιχμηρή σχεδίαση «βέλους». Πηγαίνοντας προς τα πίσω, οι γραμμές τονίζουν τη σπορτίφ υπόστασή του, ωστόσο η πίσω κολώνα καταλήγει σε σχήμα μπούμερανγκ και ενσωματώνουν αντίστοιχης σχεδίασης φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος, που γεφυρώνονται από μία LED μπάρα. Γενικότερα η σχεδίασή του βασίζεται σε έντονα γεωμετρικά σχήματα που το καθιστούν ξεχωριστό και συνάδουν με τη λογική της σχεδίασης της κατηγορίας του.