Best Car 2020: Καλύτερο SUV, ηλεκτρικό & προτίμηση γυναικών
7.188 Επισκέψεις στο άρθρο (20/1/2020)
Τα SUV είναι η ολοένα και ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία παγκοσμίως ενώ τα ηλεκτρικά έρχονται με φόρα για να αποτελέσουν το μέλλον της αυτοκίνησης. Τι προτίμησε το κοινό και ποιο ήταν το Best Car της χρονιάς για τις γυναίκες;
Η αγορά αυτοκινήτου είναι κατά πολλούς ανδρική υπόθεση, ωστόσο είναι κοινώς αποδεκτό πως πίσω από έναν ισχυρό άνδρα βρίσκεται μια δυναμική γυναίκα. Αρα, δεν θα ήταν και άδικο να πούμε πως σε πολλές περιπτώσεις οι γυναίκες παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο για την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου.
Σήμερα, λοιπόν, σας αποκαλύπτουμε το πιο αγαπημένο αυτοκίνητο σύμφωνα με το τι ψήφισαν οι γυναίκες που συμμετείχαν στο Best Car 2020. Που ξέρετε; Μπορεί να βοηθάμε εσάς τους άνδρες να κινηθείτε ανάλογα για να έχετε το αυτοκίνητο που ζητάτε, έχοντας παράλληλα τη συγκατάθεση της συντρόφου.
Πρώτο στις προτιμήσεις του ωραίου φύλου ήταν το Opel Corsa με 10,8% του συνόλου των ψήφων, έχοντας πίσω του το Peugeot 208 με 10%. Τρίτο στις προτιμήσεις βρέθηκε το Toyota RAV4 με 9,2% δείχνοντας πως τα SUV συνεχίζουν να τραβάνε το γυναικείο μάτι ενώ και το... μέγεθος μετράει. Μιλώντας για SUV όμως, ποιο είναι το καλύτερο SUV της χρονιάς, όπως το ψήφισαν οι σχεδόν 42.000 αναγνώστες μας;
Το Ford Puma κέρδισε το τίτλο του καλύτερου SUV της χρονιάς! Η φρέσκια πρόταση της Ford στα μικρά SUV διακρίνεται για το πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο που φέρνει στην κατηγορία (σ.σ. έχει στάνταρ ακόμα και λειτουργία μασάζ για οδηγό-συνοδηγό) αλλά και για τον χώρο αποσκευών των 456 λτ., που είναι ο κορυφαίος της κλάσης. Παράλληλα, διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία στους κινητήρες 1,0 λτ. με ισχύ που αγγίζει έως και τους 155 ίππους.
Μπορεί η υβριδική τεχνολογία είναι το παρόν της αυτοκίνησης εντούτοις το μέλλον είναι η ηλεκτροκίνηση. Ποιο είναι λοιπόν το καλύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της χρονιάς; And the oscar goes to... Audi e-tron! Το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της γερμανικής premium φίρμας βάζει ισχυρά θεμέλια για το μέλλον της Audi έχοντας θεωρητική αυτονομία 400 χλμ., 408 τετρακίνητους ίππους και καταιγιστικές επιδόσεις με το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 δλ. Βάζοντας στην εξίσωση την πολυτέλεια, τις τεχνολογίες (π.χ. έχει κάμερες, αντί για πλαϊνούς καθρέπτες) και την macho εμφάνιση η κατάκτηση του τίτλου ήταν μονόδρομος.