- V16 κινητήρας + 3 ηλεκτρικά μοτέρ=1.800 άλογα!
- 0-100 χλμ./ώρα σε 2,0 δλ., τελική 445 χλμ./ώρα.
- Πίνακας οργάνων σαν ρολόι στο τιμόνι, κρυφή οθόνη αφής.
- Η αεροτομή λειτουργεί ως αερόφρενο.
Η νέα Bugatti Tourbillon έφτασε με... ακρίβεια ελβετικού ρολογιού
Ιδού το πιο πρόσφατο κόσμημα της αυτοκίνησης. Ο λόγος για τη νέα Bugatti Tourbillon, η οποία έφτασε με... ακρίβεια ελβετικού ρολογιού έχοντας 16 κυλίνδρους, 3 ηλεκτροκινητήρες, 1.800 άλογα και τελική ταχύτητα 445 χλμ./ώρα!!! Αν και εξωτερικά η ομοιότητα με την Bugatti Chiron είναι εμφανής, εντούτοις μιλάμε για ένα νέο μοντέλο. Το μονοκόκ είναι καινούργιο, η ανάρτηση είναι καινούργια και το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης V16 είναι σίγουρα νέο.
V16 κινητήρας + 3 ηλεκτρικά μοτέρ=1.800 άλογα!
Ξεκινώντας από το τελευταίο να πούμε πως οι φήμες που είχαν κυκλοφορήσει στο παρελθόν και σας τις είχαμε παρουσιάσει επιβεβαιώθηκαν. Η νέα Bugatti Tourbillon εξοπλίζεται από έναν νέο V16 κινητήρα 8,3 λίτρων, ο οποίος μπορεί να προσφέρει μόνος τους 1.000 ίππους, ενώ στροφάρει έως τις 9.500 σ.α.λ. Το νέο ατμοσφαιρικό μοτέρ, το οποίο αναπτύχθηκε με τη συμβολή της Cosworth ενισχύεται από τρεις ηλεκτροκινητήρες, δύο από τους οποίους είναι στον μπροστινό άξονα και ένας πίσω. Μια κεντρική μπαταρία 25 kWh παρέχει ισχύ, προσθέτοντας 800 ίππους στο μείγμα. Ως αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς του νέου θηρίου της γαλλικής μάρκας είναι 1.800 άλογα.
0-100 χλμ./ώρα σε 2,0 δλ., τελική 445 χλμ./ώρα
Οι επιδόσεις της νέας Bugatti Tourbillon είναι όπως τις φαντάζεστε. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 2,0 δευτερόλεπτα, το 0-200 χλμ./ώρα σε περίπου 5,0 δευτερόλεπτα, το 0-300 χλμ./ώρα σε 10 δευτερόλεπτα και το 0-400 χλμ./ώρα σε 25 δευτερόλεπτα. Αν υπάρχει δρόμος μπροστά για να πατηθεί ακόμα περισσότερο το γκάζι, τότε η τελική ταχύτητα που θα δει κάποιος στον πίνακα οργάνων θα είναι στα 445 χλμ./ώρα!!!
Πίνακας οργάνων σαν ρολόι στο τιμόνι, κρυφή οθόνη αφής
Οι γνώστες των ρολογιών θα αναγνωρίσουν την λέξη tourbillon ως μηχανικά κομμάτια που χρησιμοποιούνται σε ρολόγια υψηλής ποιότητας για αύξηση της ακρίβειας. Αυτός είναι και ο λόγος που όταν οι δύο ηλεκτρικά ανοιγόμενες πόρτες ξεδιπλωθούν προς τα πάνω θα δει κάποιος το εκπληκτικό αναλογικό εσωτερικό. Τρεις μεγάλοι μετρητές που θυμίζουν ρολόγια είναι τοποθετημένοι στο τιμόνι και εμφανίζουν τα πάντα, από την ταχύτητα μέχρι τις στροφές του κινητήρα, την ποσότητα καυσίμου, τη θερμοκρασία του κινητήρα και πολλά άλλα. Οι μετρητές σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν από ωρολογοποιούς της Switch και είναι μόνιμα στερεωμένοι στην κολόνα του τιμονιού, ώστε να παραμένουν ακίνητοι καθώς περιστρέφετε το τιμόνι. Εν τω μεταξύ, στην κεντρική κονσόλα, θα βρείτε συστοιχίες από διακόπτες αλουμινίου, περιστροφικούς επιλογείς και έναν μοχλό που ξεκινά τον κινητήρα.
Υπάρχει όμως και οθόνη. Μία μικρή ψηφιακή οθόνη κρύβεται στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας. Μόλις ο οδηγός δώσει εντολή θα περιστραφεί προς τα πάνω για να δώσει στον οδηγό πρόσβαση στο Apple CarPlay και σε άλλες λειτουργίες.