Κινητήρας & Οδική Συμπεριφορά
12.839 Επισκέψεις στο άρθρο (24/5/2023)
6 Φωτογραφίες »
Αυτονομία γύρω στα 300 χλμ. έχει το ηλεκτρικό Opel.
Κινητήρες: Ατμόσφαιρα & turbo σε βενζίνη, diesel τα C3 & 208, βγαίνουν και σε ηλεκτρικό τα Peugeot & Opel
6 Φωτογραφίες »
Μέση κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ. καταγράψαμε με το πετρελαιοκίνητο Citroen C3 των 100 ίππων.
Diesel μοτέρ 100 ίππων από τον 1,5 BlueHDi βλέπουμε σε Citroen και Peugeot (κιβώτιο 6 σχέσεων), εκδόσεις οι οποίες απευθύνονται περισσότερο σε εκείνους που κάνουν πολλά χλμ. σε ετήσια βάση. Σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center, το πετρελαιοκίνητο C3 «καίει» 4,8 λτ./100 χλμ. (από 20.700 ευρώ), με το 208 καταναλώνει 5,2 λτ. σε μέσες πραγματικές συνθήκες (από 21.500 ευρώ).
Απόδοση 100 και 130 PS έχει ο 1.200άρης turbo βενζινοκινητήρας PureTech σε Corsa και 208. Για μεγαλύτερη ευκολία εντός πόλης και πιο άμεσες αλλαγές σχέσεων προσφέρεται και με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Αποκλειστικά αυτόματες είναι οι εκδόσεις των 130 ίππων, με σαφή προσανατολισμό στην πιο σπορτίφ οδήγηση και τις καλύτερες επιδόσεις. Τα δύο μοντέλα, συνδέονται και στην κοινή αμιγώς ηλεκτρική τους έκδοση, e-208 και Corsa-e των 130 ίππων. Μηδενικοί ρύποι, άμεσα διαθέσιμη ροπή (260 Nm), ηλεκτρική αυτονομία γύρω στα 300 χλμ., για δύο επαναφορτιζόμενα supermini που σε Wallbox 7,4 kW γεμίζουν πλήρως σε κάτι παραπάνω από 7 ώρες.
Όσον αφορά το Citroen C3, έχει «δική του» ιπποδύναμη. Προσφέρεται σε μία turbo βενζινοκίνητη έκδοση 110 PS, με τον 1,2 PureTech. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων (6,6 λτ./100 χλμ.) ή με αυτόματο κιβώτιο επίσης 6-τάχυτο (7,4 λτ./100 χλμ.).
Οδική συμπεριφορά: C3 το πιο άνετο μικρό, περισσότερο οδηγοκεντρικά τα Corsa και 208
Ο εξατομικευμένος χαρακτήρας των 3 μοντέλων του συγκριτικού μας ολοκληρώνεται με την οδηγική τους προσέγγιση, με καθένα να θέτει συγκεκριμένες προτεραιότητες. Για παράδειγμα, ακολουθώντας τις γενικότερες επιταγές της Citroen, το C3 στοχεύει στις άνετες μετακινήσεις, για αυτό έχει και πιο μαλακή ρύθμιση ανάρτησης. Στο εξοπλιστικό επίπεδο C-Series, μάλιστα, ενισχύεται ο φιλικός προς τον επιβάτη προσανατολισμός του μοντέλου, με τα καθίσματα-πολυθρόνες Advanced Comfort.Περισσότερο οδηγοκεντρική λογική έχουν τα Opel Corsa και Peugeot 208. Η ανάρτησή τους (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, Ημιάκαμπτος ¶ξονας πίσω) έχει πιο σφιχτή ρύθμιση, για αυτό εξάλλου και σημείωσαν με υψηλότερη ταχύτητα εισόδου το elk test. Περισσότερο premium «αύρα» συντροφεύει το γαλλικό μικρό που συνδυάζει ευχάριστη οδηγική αίσθηση με υψηλή ποιότητα κύλισης. Ακόμα και στο όριο, το 208 πατάει αποφασιστικά και στρίβει σβέλτα, καταφέρνοντας την ίδια στιγμή να απορροφά με εντυπωσιακό για την κατηγορία τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Ευέλικτο και ευχάριστο είναι, τέλος, το Opel Corsa. Σε στριφτερές διαδρομές το πλαίσιο και η ανάρτηση διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις μετατοπίσεις του βάρους, με το μπροστινό μέρος να είναι άνετα διαχειρίσιμο και την συνολική συμπεριφορά να χαρακτηρίζεται ουδέτερη και προβλέψιμη.
Σελίδα 1 | C3 Vs Corsa Vs 208: Πού ξεχωρίζουν τα 3 best-seller της χρονιάς; |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό & Χώροι: Ποιος κερδίζει πού και γιατί; |
Σελίδα 3 | Κινητήρας & Οδική Συμπεριφορά |
Σελίδα 4 | Value for money & η γνώμη μας |