Τα Citroen C4 Cactus και Renault Captur προσφέρουν κάτι διαφορετικό στις καθημερινές μας μετακινήσεις.
C4 Cactus Vs Captur
(9/12/2016)
Μέσα στην πληθώρα νέων μοντέλων και κατηγοριών, τα μικρά Crossover έρχονται να προσφέρουν κάτι διαφορετικό στις καθημερινές μας μετακινήσεις. Θέτουμε λοιπόν αντιμέτωπα δυο γαλλικά μοντέλα, τα Citroen C4 Cactus και Renault Captur.
Citroen C4 Cactus 1,6 BlueHDi 100
- Φινίρισμα καμπίνας, τιμόνι-επιλογέας, συγκριτικά μικρή απόσταση από το έδαφος
Renault Captur 1,5 dCi 90
+ Σχεδίαση, πρακτικότητα, χώροι, άνεση, κατανάλωση, απόσταση από το έδαφος
- Συναρμογή εσωτερικού, θόρυβος στην καμπίνα
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
+ Εμφάνιση, κατανάλωση, αποτελεσματικότητα φρένων, άνεση, απαλλαγή από τέλη, τιμή- Φινίρισμα καμπίνας, τιμόνι-επιλογέας, συγκριτικά μικρή απόσταση από το έδαφος
Renault Captur 1,5 dCi 90
+ Σχεδίαση, πρακτικότητα, χώροι, άνεση, κατανάλωση, απόσταση από το έδαφος
- Συναρμογή εσωτερικού, θόρυβος στην καμπίνα
Στιγμές δόξας γνωρίζει η κατηγορία των μικρών crossover, που βλέπει τον πληθυσμό και τις πωλήσεις της να αυξάνονται ραγδαία. Η ιδιαίτερη αυτή υποκατηγορία έχει κερδίσει το αγοραστικό κοινό, αφού συνδυάζει όλα τα τυπικά πλεονεκτήματα των οχημάτων πόλης -χαμηλή κατανάλωση, ευελιξία, compact διαστάσεις και μοντέρνο στυλ- με συγκεκριμένα crossover χαρακτηριστικά, όπως η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, η πανοραμική θέση οδήγησης και οι light εκτός δρόμου ικανότητες.
Εμείς επιλέξαμε δυο αντιπροσωπευτικά μοντέλα γαλλικής καταγωγής, που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία, το Citroen C4 Cactus και το Renault Captur, τα οποία και θέσαμε αντιμέτωπα σε σύγκριση. Ποιο εκ των δυο πιστεύετε ότι θα καταφέρει να στεφθεί νικητής στον εμφύλιο γαλλικό «πόλεμο»;
Εμείς επιλέξαμε δυο αντιπροσωπευτικά μοντέλα γαλλικής καταγωγής, που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία, το Citroen C4 Cactus και το Renault Captur, τα οποία και θέσαμε αντιμέτωπα σε σύγκριση. Ποιο εκ των δυο πιστεύετε ότι θα καταφέρει να στεφθεί νικητής στον εμφύλιο γαλλικό «πόλεμο»;
Εγώ φίλοι μου πριν το Cactus είχα ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο 200+ hp με φούλ εξοπλισμό (δερμάτινα ,Ηλιοροφές ,πιτσιλιστήρες φώτων auto-parking κτλπ!!!Το C4 Cactus στην έκδοση Feel που έχω τώρα δεν έχει ούτε τα μισά!!!Σας πληροφορώ ότι και το άλλο που τα είχε, τα περισσότερα ήταν άχρηστα και χρησιμοποιήθηκαν ελάχιστα!!!Το C4 Cactus είναι ένα πολύ τίμιο αυτοκίνητο πολύ άνετο , ξεκούραστο , εντελώς ξεχωριστό που χαίρεσαι να το οδηγείς !!!!Δεν είναι τέλειο αλλά είναι επαρκέστατο για μια μέση ελληνική οικογένεια σύμφωνα με τις σημερινές συνθήκες!!!Βγάζει άνετα με το 45αρι ρεζερβουάρ του 930 χλμ και αν είναι κανείς είναι λίγο ποιο προσεκτικός μπορεί και 1000 χλμ!!!Με λίγα λόγια ξεχνάς το βενζινάδικο!!!!Και εγώ στην αρχή ήμουν διστακτικός για την αγορά του αλλά σύντομα άλλαξα εντελώς άποψη !!!Βέβαια περί ορέξεως κολοκυθόπιτα που λέει και ο λαός!!!
Εκπλησσομαι απο την CITROEN που θεωρω μια πρωτοποριακη αυτοκινητοβιομηχανια να κατασκευαζει ενα αναχρονιστικο αυτοκινητο.
εγω?renault!δαγκωτο!