Citroen Ami Buggy: «Αντίο» στον κόφτη των 45 km/h από Έλληνα βελτιωτή
31.454 Επισκέψεις στο άρθρο (28/9/2023)
Το ελληνικό δαιμόνιο δεν σταματά στις βελτιώσεις αυτοκινήτων, αλλά περνά και στα microcars. Αυτή τη φορά γνωστός βελτιωτής «πείραξε» τον εγκέφαλο του Citroen Ami Buggy φτάνοντας τα 57 χλμ./ώρα στο δρόμο από τα 11 άλογα του ηλεκτρικού μοτέρ.
«Ελληνικό» Citroen Ami Buggy έτοιμο για... κόντρες
Η μόδα του tuning μπορεί να πέρασε για τους περισσότερους κατόχους, ωστόσο δεν είναι λίγοι εκείνοι που έχουν ακόμα ανησυχίες για τα όρια βελτίωσης των αυτοκινήτων. Και επειδή υπάρχει μια ικανή ροπή προς τη μικροκινητητικότητα, όπως ήταν αναμενόμενο δεν θα γλίτωναν από τα χέρια των βελτιωτών και τα λιλιπούτεια microcars, τα οποία αρχικά κατασκευάστηκαν για να αποτελέσουν εναλλακτικές λύσεις κινητικότητα εντός των αστικών κέντρων.
Τρανό παράδειγμα το Citroen Ami Buggy, η «περιπετειώδης» εκδοχή του Citroen Ami, που βρέθηκε στα χέρια γνωστού Έλληνα βελτιωτή που διατηρεί κατάστημα στην Παλήνη της Αττικής. Με τις κατάλληλες παρεμβάσεις στην χαρτογράφηση του εγκεφάλου του γαλλικού microcar, η ιπποδύναμη του ηλεκτροκινητήρα ανέβηκε από τα 8 στα 11 άλογα. Πριν σπεύσετε να πείτε πως 2 ίπποι δεν είναι και καμία σπουδαία διαφορά, σκεφτείτε ότι μιλάμε για ένα όχημα 2,41 μέτρων με πολύ μικρό βάρος που «πατάει» σε τροχούς 14 ιντσών.
Αντίο στο όριο των 45 χλμ./ώρα για το Citroen Ami Buggy από Έλληνα βελτιωτή
Παράλληλα με την αύξηση της ισχύος του ηλεκτροκινητήρα, αφαιρέθηκε και ο ηλεκτρονικός περιορισμός της ταχύτητας βάσει του οποίου η τελική με την οποία μπορούσε να κινηθεί το Ami Buggy ήταν τα 45 χλμ./ώρα. Μάλιστα σε βίντεο που αναρτήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται πως το Citroen Ami Buggy άγγιξε τα 57 χλμ./ώρα σε πραγματικές συνθήκες δρόμου, δηλαδή +12 χλμ./ώρα από το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο που έχει θέσει η κατασκευάστρια εταιρεία.
Βέβαια, η πρώτη -εύλογη- απορία είναι αν θέλει κανείς να βρίσκεται μέσα σε ένα microcar, όπως το Citroen Ami, και να κινείται με ταχύτητες μεγαλύτερες από αυτές που προβλέπει ο κατασκευαστής, γνωρίζοντας μάλιστα ότι το τιμόνι δεν έχει κάποια υποβοήθηση και γενικότερα απουσιάζουν τα ηλεκτρονικά συστήματα.
Αλήθεια, εσύ θα πήγαινες βόλτα με ένα βελτιωμένο Citroen Ami που «χτυπάει» σχεδόν τα 60 χλμ./ώρα;
«Μαμά» Citroen Ami με 8 ίππους VS βελτιωμένου με 11 άλογα (πάτα στην εικόνα & δες το video)