Η εμφάνιση του Citroen C1 στην έκδοση Airscape χαρακτηρίζεται καλαίσθητη και «παιχνιδιάρικη» προβάλλοντας άμεσα την νεανική του υπόσταση.
Test: Citroen C1 1,0 λτ.
(1/9/2016)
Δοκιμάζουμε το μίνι γαλλικό μοντέλο με το νέο 1.000άρη μοτέρ των 68 ίππων, στην... καλοκαιρινή έκδοση Airscape με την υφασμάτινη συρόμενη οροφή.
What is new
- Από 12.083 ευρώ
- 1.000άρι μοτέρ με 68 ίππους
- Δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας στις εκδόσεις S&S (10.627 ευρώ)
+ Εμφάνιση, εφαρμογή οροφής και απουσία στροβιλισμών στην καμπίνα, σπιρτάδα κινητήρα, απόδοση ηχοσυστήματος, σταθερότητα
- Αεροδυναμικός θόρυβος με ανοιχτή οροφή, κραδασμοί κινητήρα, πίσω παράθυρα που ανοίγουν προς τα έξω με μεντεσέ
Το Citroen C1 αποτελεί ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα πόλης ακόμα και στην έκδοση με τον βασικό 1.000άρη κινητήρα των 68 ίππων. Στην 5θυρη ανοιχτή έκδοση Airscape οι αστικές μετακινήσεις αποκτούν άλλο νόημα και ενισχύουν ακόμα περισσότερο τον ευχάριστο και νεανικό του χαρακτήρα, ενώ οι μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης το καθιστούν μοναδικό.
Εμφάνιση: Μίνι που γεμίζει το μάτι
Η εμφάνιση του Citroen C1 στην έκδοση Airscape χαρακτηρίζεται καλαίσθητη και «παιχνιδιάρικη» προβάλλοντας άμεσα την νεανική του υπόσταση. Με άκρως μαζεμένες διαστάσεις (μήκος 3,466 μ.), το C1 Airscape δεν διαφέρει από τα «κλειστά» αδερφάκια του, με κύρια χαρακτηριστικά της εμφάνισης να είναι τα στρογγυλά εμπρός φωτιστικά σώματα, η -διαφορετικού χρώματος από το αμάξωμα- υφασμάτινη οροφή και τα όμορφα πίσω φωτιστικά σώματα.
Με θέα στον ουρανό
Η υφασμάτινη συρόμενη οροφή της έκδοσης Airscape έχει μέγεθος (800 χλστ. Χ 760 χλστ.). Ανοιγοκλείνει με ηλεκτρομηχανισμό σε μια διαδικασία που μπορεί να γίνει μέχρι και με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα, ενώ ο έξυπνος σχεδιασμός της δεν επηρεάζει την προς τα πίσω ορατότητα. Η εφαρμογή της στο αμάξωμα είναι τέλεια και παρά το μεγάλο της άνοιγμα δεν επιτρέπει την εμφάνιση στροβιλισμών στην καμπίνα.
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ,ΤΟ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ(ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ autotriti ΠΡΟ ΜΗΝΟΣ ΤΟ ΑΝΕΔΕΙΞΕ),ΠΟΛΥ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ.ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ Η ΤΡΙΑΔΑ C1,108 ΚΑΙ AYGO,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ TWINGO EINAI ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥΣ.
Δηλαδή με τα έξοδα 13000 ευρώ για ένα παιχνίδι? Δεν πάμε καθόλου καλά...