Ως το μοναδικό μοντέλο με σύστημα ήπια υβριδικής τεχνολογίας, το Mazda2 έχει την χαμηλότερη κατανάλωση με 5,5 λτ./100 χλμ..
Αναγνωρίζοντας ότι δεν πρόκειται για τα πιο ισχυρά μοντέλα που θα βρει κανείς στην αγορά, οι επιδόσεις είναι μέτριες. Βέβαια, στα C3, i20 και Yaris υπάρχουν και επιλογές με πιο δυνατά μοτέρ, την ώρα που στο Mazda2 έχουμε μία και μοναδική επιλογή. Αυτή δεν είναι άλλη από το 1,5 λίτρων Skyactiv-G κινητήρα, συνδυασμένο με ήπια υβριδικό σύστημα 24 βολτ και εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Ένα σύνολο που προσφέρει 90 ίππους και 148 Nm ροπής. Το ιαπωνικό μικρό είναι πιο γρήγορο στα 0-100 χλμ./ώρα, αλλά χάνει αρκετούς πόντους σε ρεπρίζ, με το C3 του 1.200άρη PureTech των 83 ίππων να υπερτερεί σε αυτή την παράμετρο. Ικανοποιητικό το i20 με 84 άλογα και 124 Nm ροπής, εστιάζει στην μειωμένη κατανάλωση το Yaris των 72 ίππων (5,2 λτ./100 χλμ.). Κορυφαίο στον τομέα το Mazda2 που είναι και το μοναδικό με σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας (5,5 λτ./100 χλμ.). Στην πράξη, πάντως, το σίγουρο είναι πως και με τους τέσσερις κινητήρες θα χρειαστεί το κατέβασμα μιας σχέσης σε περίπτωση προσπεράσματος, ή σε μια ανηφόρα με χαμηλές στροφές περιστροφής. Εξάλλου, τα τέσσερα μοντέλα προσανατολίζονται στην κίνηση μέσα στην πόλη και όχι στις επιδόσεις.