ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρες: Ταχύτερο στο 0-100 αλλά με μέτριες ρεπρίζ το Mazda2, σε κεντρικό πλάνο η κατανάλωση

56.254 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2022)
Ως το μοναδικό μοντέλο με σύστημα ήπια υβριδικής τεχνολογίας, το Mazda2 έχει την χαμηλότερη κατανάλωση με 5,5 λτ./100 χλμ..
4 Φωτογραφίες »

Ως το μοναδικό μοντέλο με σύστημα ήπια υβριδικής τεχνολογίας, το Mazda2 έχει την χαμηλότερη κατανάλωση με 5,5 λτ./100 χλμ..

Αναγνωρίζοντας ότι δεν πρόκειται για τα πιο ισχυρά μοντέλα που θα βρει κανείς στην αγορά, οι επιδόσεις είναι μέτριες. Βέβαια, στα C3, i20 και Yaris υπάρχουν και επιλογές με πιο δυνατά μοτέρ, την ώρα που στο Mazda2 έχουμε μία και μοναδική επιλογή. Αυτή δεν είναι άλλη από το  1,5 λίτρων Skyactiv-G κινητήρα, συνδυασμένο με ήπια υβριδικό σύστημα 24 βολτ και εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Ένα σύνολο που προσφέρει 90 ίππους και 148 Nm ροπής. Το ιαπωνικό μικρό είναι πιο γρήγορο στα 0-100 χλμ./ώρα, αλλά χάνει αρκετούς πόντους σε ρεπρίζ, με το C3 του 1.200άρη PureTech των 83 ίππων να υπερτερεί σε αυτή την παράμετρο. Ικανοποιητικό το i20 με 84 άλογα και 124 Nm ροπής, εστιάζει στην μειωμένη κατανάλωση το Yaris των 72 ίππων (5,2 λτ./100 χλμ.). Κορυφαίο στον τομέα το Mazda2 που είναι και το μοναδικό με σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας (5,5 λτ./100 χλμ.). Στην πράξη, πάντως, το σίγουρο είναι πως και με τους τέσσερις κινητήρες θα χρειαστεί το κατέβασμα μιας σχέσης σε περίπτωση προσπεράσματος, ή σε μια ανηφόρα με χαμηλές στροφές περιστροφής. Εξάλλου, τα τέσσερα μοντέλα προσανατολίζονται στην κίνηση μέσα στην πόλη και όχι στις επιδόσεις.


Μπορεί να μην είναι υβριδικό, αλλά και πάλι το Yaris κινείται σε χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης με τον 1000άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα του.
4 Φωτογραφίες »

Μπορεί να μην είναι υβριδικό, αλλά και πάλι το Yaris κινείται σε χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης με τον 1000άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα του.

Σελίδα 1Citroen C3, Hyundai i20, Mazda 2 ή Toyota Yaris στα 15 χιλιάρικα;
Σελίδα 2Εσωτερικό: Super ευρύχωρο i20, πρακτικό Yaris, καθισματάρες στο C3, ποιότητα στο Mazda2
Σελίδα 3Κινητήρες: Ταχύτερο στο 0-100 αλλά με μέτριες ρεπρίζ το Mazda2, σε κεντρικό πλάνο η κατανάλωση
Σελίδα 4Στο δρόμο: Πιο ευέλικτο το Yaris, σπορτίφ το Mazda2, πιο άνετα τα C3 & i20
Σελίδα 5Τι επιλέγουν οι 3 οδηγοί του AutoΤρίτη
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON