Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική πρώτη δοκιμή του νέου Citroen C3 1,6 BlueHDi απόδοσης 100 ίππων, όπως και τις πρώτες δοκιμές του Ford Edge και Toyota CH-R, στο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 27 Δεκεμβρίου.
Πρώτη δοκιμή: Citroen C3
11.852 Επισκέψεις στο άρθρο (24/12/2016)
Λίρα 100… - Ο BlueHDi diesel κινητήρας των 100 ίππων της Citroen, προσφέρει το κάτι παραπάνω στο νέο C3 τονίζοντας τον χαρισματικό του χαρακτήρα.
Με νοπή ακόμα την ευχάριστη γεύση που μας άφησε η «μικρή» έκδοση του BlueHDi 75 στο νέο C3, δοκιμάζουμε την πιο δυνατή έκδοσή του, αυτή με τους 100 ίππους.
Εμφάνιση: Ξεχωριστό είτε με, είτε χωρίς τις έξτρα πινελιές
Αισθητικά, το Citroen C3 και σε αυτή την έκδοση είναι ξεχωριστό και όπως και στις υπόλοιπες προσφέρει μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης (36 διαθέσιμοι χρωματικοί συνδυασμοί από 3 χρώματα οροφής και 9 αμαξώματος).
Κινητήρας – Επιδόσεις
Ο 1,6 λίτρων BlueHDi (diesel) κινητήρας του C3 σε αυτή την έκδοση αποδίδει 100 ίππους και σαφέστατα προσφέρει το κάτι παραπάνω σε επιδόσεις στο ελαφρύ του αμάξωμα.
Εσωτερικό – Χώροι: Ιδιαίτερο σχεδιαστικά, καλοφτιαγμένο και ευρύχωρο
Όπως και στις άλλες του εκδόσεις, το εσωτερικό του C3 μπορεί να διαμορφωθεί και σε αυτή την έκδοση ανάλογα με τα γούστα του καθενός, μέσα από μία γκάμα 4 διαφορετικών επενδύσεων σε ταμπλό και ταπετσαρίες.
Oδική συμπεριφορά: Πήρε τα πάνω του…
Σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, το Citroen C3 που είναι ένα από τα πιο ευχάριστα αυτοκίνητα της κατηγορίας σε αυτή του τη γενιά, καθίσταται ακόμα πιο ευχάριστο στην έκδοση με τους 100 ίππους και αυτό γιατί «ζωντανεύει» το σύνολο.
Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική πρώτη δοκιμή του νέου Citroen C3 1,6 BlueHDi απόδοσης 100 ίππων, όπως και τις πρώτες δοκιμές του Ford Edge και Toyota CH-R, στο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 27 Δεκεμβρίου.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Εμφάνιση: Ξεχωριστό είτε με, είτε χωρίς τις έξτρα πινελιές
Αισθητικά, το Citroen C3 και σε αυτή την έκδοση είναι ξεχωριστό και όπως και στις υπόλοιπες προσφέρει μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης (36 διαθέσιμοι χρωματικοί συνδυασμοί από 3 χρώματα οροφής και 9 αμαξώματος).
Κινητήρας – Επιδόσεις
Ο 1,6 λίτρων BlueHDi (diesel) κινητήρας του C3 σε αυτή την έκδοση αποδίδει 100 ίππους και σαφέστατα προσφέρει το κάτι παραπάνω σε επιδόσεις στο ελαφρύ του αμάξωμα.
Εσωτερικό – Χώροι: Ιδιαίτερο σχεδιαστικά, καλοφτιαγμένο και ευρύχωρο
Όπως και στις άλλες του εκδόσεις, το εσωτερικό του C3 μπορεί να διαμορφωθεί και σε αυτή την έκδοση ανάλογα με τα γούστα του καθενός, μέσα από μία γκάμα 4 διαφορετικών επενδύσεων σε ταμπλό και ταπετσαρίες.
Oδική συμπεριφορά: Πήρε τα πάνω του…
Σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, το Citroen C3 που είναι ένα από τα πιο ευχάριστα αυτοκίνητα της κατηγορίας σε αυτή του τη γενιά, καθίσταται ακόμα πιο ευχάριστο στην έκδοση με τους 100 ίππους και αυτό γιατί «ζωντανεύει» το σύνολο.
Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική πρώτη δοκιμή του νέου Citroen C3 1,6 BlueHDi απόδοσης 100 ίππων, όπως και τις πρώτες δοκιμές του Ford Edge και Toyota CH-R, στο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 27 Δεκεμβρίου.
Πανέμορφο και νεανικό το νέο C3 είναι πολύ καλό στην κατηγορία του, high-tech, και άνετο, ο 1,6 κινητήρας των 100 ίππων του δίνει περισσότερη δύναμη και του πάει. Ανετα θα το χτυπαγα είναι πολύ ωραίο!
Το νέο Citroën C3 είναι το καλύτερο στην κατηγορία του!
Βλέπω ότι κάνετε διθυράμβους στο καινούργιο C3 με τον diesel κινητήρα,τα diesel δεν έχουν πεθάνει όπως μας λέτε στα κάτω από 2000cc;άρα το τέστ κρίνεται άκυρο γιατί ο κινητληρας αυτός δεν έχει τα στάνταρ όπως λέτε για να είανι πιο καθαρός.Τι κάνει τώρα ο υποψήφιος αγοραστής;δεν το αγοράζει γιατί εσείς λέτε ότι πέθανε το diesel;ή πιστέυει την CITROEN και το αγοράζει και κλείνει τα αυτιά του σε κινδυνολογιές.
Απάντηση: Το c3 ειναι εφοδιασμένο με adblue, δηλαδη με το ακριβό συστημα εξουδετέρωσης ρύπων, που εχουν τα μεγάλα και ακριβά μοντέλα.
Το κοκκαλακι της νυχτεριδας για την γαλλικη εταιρεια με προσοχη στην λεπτομερεια και με βασικο σκοπο να γινει μπεστ σελερ κατι που δεν θα αργησει να το πετυχει και μαλιστα ευκολα γιατι εχει ολα τα δυναμικα χαρακτηριστικα...ξεκινουν με γκολ απο τα αποδυτηρια!
ΑΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ!!!
το ειδα στον δρομο. εξαιρετικο αμαξι για οσους νοιωθουν την αναγκη να ξεχωριζουν (με τα κραγμενα χρωματα του) και δεν εχουν λεφτα για να παρουν ενα σοβαρα καλο αμαξι.Παιξτε με τα χρωματα
Ειμαι πραγματικα εντυπωσιασμενος απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο.Ειναι παρα πολυ καλο σε ολους τους τομεις.Οι Γαλλοι δημιουργησαν πραγματικα κατι πρωτοτυπο.Ως φανατικος όμως των γιαπωνεζικων θα προτεινα να περιμενουμε λιγο την ελευση του Μicra.Πιστευω οτι θα εκπλαγουμε (ευχαριστα) ακομα περισσοτερο!
Δεν είναι απαραίτητο ένας κινητήρας να έχει το adblue για να είναι καθαρός,υπάρχουν μοντέλα και χωρίς αυτού που είναι πεντακάθαρα οπως το νεο corsa,punto,clio,panta,i20,polo αυτά που είναι βρωμιαρικα και θέλουν απαγόρευση είναι απο euro 4 και εισαγωγής,και καλά να πάθουν που τούς ηρθαν διπλάσια τα τέλη είχαν προειδοποιειθει ενα χρόνο πριν.