2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Τρία μικρά crossover αλά γαλλικά!
Citroen C3 Aircross vs Peugeot 2008 vs Renault Captur
88.297 Επισκέψεις στο άρθρο (24/8/2019)
Οι βασικές εκδόσεις κινητήρα των C3 Aircross, Peugeot 2008 και Renault Captur δείχνουν πως τρίβουν το crossover πιπέρι στη γαλλική σχολή. Ποιανού τελικά η συνταγή είναι η πιο νόστιμη;
Με δεδομένη την τρανταχτή εμπορική επιτυχία των μικρών crossover ρίχνουμε φως στις βασικές βενζινοκίνητες εκδόσεις τριών γαλλικών προτάσεων, που είναι μάλιστα ανάμεσα στις καλύτερες του είδους: Citroen C3 Aircross και Peugeot 2008 «φορούν» τους ατμοσφαιρικούς 1,2 PureTech Euro 6.2 κινητήρες τους με τα 82 άλογα και αντιμετωπίζουν το ανανεωμένο Renault Captur με τον turbo 0,9 TCe κινητήρα των 90 ίππων. Ποιος κερδίζει και που;
Σχεδίαση: C3 Aircross & Captur ξεχωρίζουν
To Renault Captur, έχοντας ανανεωθεί εμφανισιακά διαθέτοντας ακόμη περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης, δείχνει αρκετά «φρέσκο». Στηριζόμενο στις καμπύλες της μυώδους του γενικότερα σχεδίασης, το Captur τραβάει το βλέμμα χάρη και στην υπερτονισμένη crossover υπόστασή του μιας και η απόσταση από το έδαφος είναι στα 200 χλστ. (χωρίς φορτίο).
Όμως, ακόμη πιο «παιχνιδιάρικο» και «ιδιαίτερο» αισθητικά δείχνει το C3 Aircross, με αρκετά ξεχωριστό αμάξωμα και επιθετικό μπροστινό πρόβολο, με λεπτά φώτα και μεγάλο προφυλαχτήρα. Από την άλλη, το 2008 δείχνει ισορροπημένο και συνολικά το στυλ του δείχνει πιο εκλεπτυσμένο, χάρη και στις λεπτομέρειες χρωμίου. Φυσικά δε λείπουν και οι νότες δυναμισμού, οι οποίες εκφράζονται κυρίως με την εμπρόσθια μάσκα.
Σχεδίαση: Μοντέρνο το Renault Captur, το οποίο τονίζει τον crossover χαρακτήρα του χάρη στην μεγάλη απόσταση από το έδαφος.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχεδίαση: C3 Aircross & Captur ξεχωρίζουν
To Renault Captur, έχοντας ανανεωθεί εμφανισιακά διαθέτοντας ακόμη περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης, δείχνει αρκετά «φρέσκο». Στηριζόμενο στις καμπύλες της μυώδους του γενικότερα σχεδίασης, το Captur τραβάει το βλέμμα χάρη και στην υπερτονισμένη crossover υπόστασή του μιας και η απόσταση από το έδαφος είναι στα 200 χλστ. (χωρίς φορτίο).
Όμως, ακόμη πιο «παιχνιδιάρικο» και «ιδιαίτερο» αισθητικά δείχνει το C3 Aircross, με αρκετά ξεχωριστό αμάξωμα και επιθετικό μπροστινό πρόβολο, με λεπτά φώτα και μεγάλο προφυλαχτήρα. Από την άλλη, το 2008 δείχνει ισορροπημένο και συνολικά το στυλ του δείχνει πιο εκλεπτυσμένο, χάρη και στις λεπτομέρειες χρωμίου. Φυσικά δε λείπουν και οι νότες δυναμισμού, οι οποίες εκφράζονται κυρίως με την εμπρόσθια μάσκα.