Με το καλημέρα τo Corsa στο δρόμο σου προσφέρει σιγουριά με το πάτημά του, ενώ εύκολα θα μπορέσει να κάνεις ελιγμούς. Σε αυτό βοηθάει και το σύστημα διεύθυνσης, που αν και εξακολουθεί να έχει ελαφριά αίσθηση, την οποία θα εκτιμήσεις στα παρκαρίσματα, είναι αρκετά ακριβές. Η άνεση είναι σε κάλο επίπεδο, με την ανάρτηση, που χωρίς να είναι μαλακή, φιλτράρει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου και μόνο σε συνεχείς διαταράξεις θα αφήσει ταλαντώσεις να εισέλθουν στην καμπίνα.
Από την άλλη στον ανοιχτό δρόμο, ως γνήσιο Corsa, είναι σταθερό και ευθύβολο, με αποφασιστικό πάτημα, σε σημείο που δεν καταλαβαίνεις ότι έχουν ανέβει αρκετά τα χιλιόμετρα στο ταχύμετρο. Πέραν αυτών η υψηλή ποιότητα κύλισης ορίζεται και από την έλλειψη αεροδυναμικών θορύβων, με ότι ήχο εισέρχεται στην καμπίνα να αφορά στον τύπο ελαστικών που χρησιμοποιείτε. Τέλος, η ασφάλεια βρίσκεται σε πρώτο πλάνο, με συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως αυτόνομου φρεναρίσματος, Lane Keep Assist που επεμβαίνει στο τιμόνι και προσαρμοζόμενου Cruise Control να είναι διαθέσιμα από τη βασική έκδοση.
Αλλάζοντας «στρατόπεδο», το C3 είναι από τα πιο ευκολοδήγητα μικρά, με καλό κράτημα, υψηλή ποιότητα κύλισης και μοναδική άνεση. Η τελευταία τονίζεται από την «αφράτη» λειτουργία της ανάρτησης και από τα νέα καθίσματα-πολυθρόνες Advanced Comfort που παρά την μαλακότητά τους στηρίζουν όπως πρέπει το σώμα.
Κατά τα άλλα, το C3 συνεχίζει να αποδεικνύεται ιδιαίτερα εύχρηστο στην καθημερινότητα και αρκετά ευέλικτο. Παράλληλα ευχάριστη είναι η «γεύση» που αφήνει και σε εκτός πόλης διαδρομές, με την ανάρτηση να μην επιτρέπει την εμφάνιση μεγάλων κλίσεων σε δρόμο με στροφές. Το γαλλικό μοντέλο στρίβει ουδέτερα χωρίς να «αγχώνει» τον οδηγό του χάρη και στο προληπτικό ESP, το οποίο επεμβαίνει ίσως λίγο νωρίτερα απ` ότι πραγματικά χρειάζεται. Μέσα σε όλα τα παραπάνω, το τιμόνι είναι ακριβές, αν και με αρκετά τεχνητή αίσθηση, ενώ τα φρένα είναι δυνατά και αποτελεσματικά.