To C4 C-Cross χρησιμοποιεί την κορυφαία εκδοχή του 1,5 BlueHDi του ομίλου PSA, με 130 άλογα και 300 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων ΕΑΤ8. Η λειτουργία του κινητήρα είναι πολιτισμένη, αλλά το -με μετατροπέα ροπής- αυτόματο κιβώτιο δε φτάνει την αμεσότητα και την ταχύτητα του διπλοσύμπλεκτου 7τάχυτου DCT του XCEED, o 1,6 diesel του οποίου αποδίδει 136 άλογα και 320 Nm ροπής. Στο δια ταύτα, το κορεάτικό μοντέλο μπορεί να έχει κάπως πιο τραχιά λειτουργία, έχει όμως το πάνω χέρι στις επιδόσεις, χωρίς μάλιστα θυσία στην κατανάλωση χάρη στο ήπια υβριδικό σύστημα που διαθέτει. Η μέση κατανάλωση και στα δυο μοντέλα είναι γύρω από τα 6,5 λτ/100 χλμ., το C4 C-Cross όμως έχει μεγαλύτερη ταχύτητα με κατανάλωση 6,0 λτ./100 χλμ. (μια μέτρηση που έχει καθιερώσει το Auto Τρίτη) και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, σημαντικό στοιχείο για κάποιον που κοιτά τα έξοδα μακροπρόθεσμα.
Η ανάρτηση με τα υδραυλικά στοπ του C4 θα «σιδερώσει» τις κακοτεχνίες και σε συνδυασμό με τα αναπαυτικά advance comfort καθίσματα θα κάνουν ακόμα και το ταξίδι εμπειρία χαλάρωσης.
Στο δρόμο: Έμφαση στην άνεση το C4 C-Cross, πιο δυναμικό το XCEED H ανάρτηση με τα υδραυλικά στοπ του C4-Cross θα «σιδερώσει» λακκούβες και κακοτεχνίες, ενώ παράλληλα η εξαιρετική ηχομόνωση και τα αναπαυτικά advance comfort καθίσματα θα κάνουν ακόμα και το ταξίδι εμπειρία χαλάρωσης. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος θα σου δώσει ένα προβάδισμα σε πιο δύσβατα σημεία, ωστόσο σε συνδυασμό με τη μαλακή ανάρτηση, θα δημιουργήσουν κλίση στις στροφές αφαιρώντας από την εξίσωση τον δυναμισμό.
Tο Kia XCEED έχει τον τρόπο να σε κερδίζει χάρη στο σωστό του «στήσιμο», το εξαιρετικό πλαίσιο και το πλεονέκτημα της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων.
Από την άλλη, το Kia XCEED έχει τον τρόπο να σε κερδίζει χάρη στο σωστό του «στήσιμο», το εξαιρετικό πλαίσιο και το πλεονέκτημα της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων. Συνδυάζει ιδανικά την άνεση ενός crossover αυτοκινήτου απορροφώντας ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του δρόμου, με την ευχάριστη, τη δυναμική και χωρίς κλίσεις συμπεριφορά παραμένοντας ευχάριστο και αποτελεσματικό ακόμα και υπό πίεση.
Η γνώμη μας Τα δύο μοντέλα είναι ξεχωριστά, πρακτικά και πολυτάλαντα, έχοντας μάλιστα παρόμοια τιμή. Από εκεί και πέρα, το C4 Cactus προσφέρει κορυφαία άνεση και πιο πλούσιο βασικό εξοπλισμό, με το XCEED να συνδυάζει την ήπια υβριδική τεχνολογία με πιο τονισμένη οδηγική αίσθηση και 7ετή εργοστασιακή εγγύηση.
Citroen C4 C-Cross 1,5 BlueHDi 130 PS EAT8 +Διαφορετικότητα, πρακτικότητα και ευρυχωρία καμπίνας, εξοπλισμός άνεσης & ασφάλειας, άνεση και ηχομόνωση, απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας -Προς τα πίσω ορατότητα, αισθητική πίνακα οργάνων, έλλειψη δυναμισμού
Kia XCEED 1,6 CRDi 136 PS 7DCT 48V HYBRID +Εμφάνιση, κινητήρας-κιβώτιο, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, 7ετής εγγύηση - Ορατότητα προς τα πίσω, «μουντός» διάκοσμος