ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Επιλέγοντας το ECO πρόγραμμα οδήγησης το Citroen C5 Aircross έχει μέση τιμή κατανάλωσης τα 7,3 λτ./100 χλμ.. Καλό νούμερο για το μέγεθός του.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Επιλέγοντας το ECO πρόγραμμα οδήγησης το Citroen C5 Aircross έχει μέση τιμή κατανάλωσης τα 7,3 λτ./100 χλμ.. Καλό νούμερο για το μέγεθός του.

Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Citroen C5 Aircross και Renault Arkana

35.734 Επισκέψεις στο άρθρο (31/1/2023)

Citroen C5 Aircross Vs Renault Arkana: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.

Κινητήρες: «Καίνε» τα μισά, παίρνεις C5 Aircross σε ταξίδι & Arkana στην πόλη

Ξεκινάμε με μία κοινή παραδοχή. Όποιο SUV της σύγκρισης κι αν επιλέξεις, θα διαπιστώσεις μεγάλη οικονομία στην τσέπη σου. Διότι είναι οι κατεξοχήν επιλογές του «Καίω τα μισά», γύρω στα 2.000 ευρώ ετησίως, για έναν μέσο οδηγό των 15.000 χλμ..
 
Από εκεί και πέρα, αναπόφευκτα και λόγω καυσίμου, κάθε μοντέλο συμφέρει περισσότερο σε συγκεκριμένες οδηγικές συνθήκες. Δεν χρειάζεται και πολλή ανάλυση για να πούμε πως το diesel Citroen C5 Aircross σε καλύπτει και με το παραπάνω αν κάθε δεύτερο σαββατοκύριακο πηγαίνεις στο εξοχικό σου ή κάποιο άλλο ταξίδι. «Καίει» σκάρτα 5 λτ./100 χλμ. στον αυτοκινητόδρομο, έχει πολύ μεγάλο ρεζερβουάρ (53 λτ.), για αυτό και η αυτονομία του σε ταξίδι ξεπερνά τα 1.000 χλμ.. Σε όλα τα παραπάνω να επισημάνουμε πως ο 1,5 BlueHDi των 130 ίππων αποδεικνύεται πολιτισμένος, χωρίς θόρυβο και αισθητό κραδασμό, «τραβώντας» από χαμηλά και χωρίς να βάζει φωτιά στην άσφαλτο.
 
Κατά τι πιο «φειδωλό» σε μέση κατανάλωση, με την υποσημείωση της ακριβότερης σε τιμή βενζίνης, είναι το full υβριδικό Renault Arkana (6,7 λτ./100 χλμ.). Ένα μοντέλο με συνολική ιπποδύναμη 145 ίππων, το οποίο έχει ένα «βασικό» θερμικό μοτέρ και δύο ηλεκτροκινητήρες. Το ξεχωριστό με την περίπτωσή του είναι το σοφιστικέ κιβώτιο multi-mode dog gearbox το οποίο δεν έχει συμπλέκτη ούτε συγχρονιζέ γρανάζια, για αυτό και επιτρέπει την εκκίνηση του μοτέρ με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας. Μία τεχνολογία που εμπνέεται από την Formula 1, υπόσχεται αποδοτικότερη χρήση ενέργειας, για αυτό και διαπιστώσαμε κατανάλωση εντός αστικού ιστού στα 5,2 λτ./100 χλμ.. Στα θετικά του Arkana η απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας και η ελεύθερη κίνηση εντός Δακτυλίου.
 
Όσον αφορά τις επιδόσεις, το ισχυρότερο μηχανικό σύνολο του Renault Arkana E-TECH εξασφαλίζει καλύτερες επιταχύνσεις από στάση και σε ρεπρίζ (60-100 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ.). Αρκετά εύχρηστο, βέβαια, είναι και το Citroen C5 Aircross, στο οποίο το πολύ καλό αυτόματο κιβώτιο EAT8 έχει σωστά ρυθμισμένο βήμα και ομαλές, γρήγορες αλλαγές σχέσεων.


Σε φουλ γκάζι, τίθενται σε λειτουργία και οι 3 πηγές ισχύος του Renault Arkana E-TECH, με την EV επιλογή να επιλέγει για κίνηση την ενέργεια της μπαταρίας αποκλειστικά έως τα 70 χλµ./ώρα.

Σε φουλ γκάζι, τίθενται σε λειτουργία και οι 3 πηγές ισχύος του Renault Arkana E-TECH, με την EV επιλογή να επιλέγει για κίνηση την ενέργεια της μπαταρίας αποκλειστικά έως τα 70 χλµ./ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
VW