125.826 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/4/2015
Ο εσωτερικός διάκοσμος του Kia Pro Ceed GT συνδυάζει τη σπορ σχεδίαση με άψογο φινίρισμα. Εντυπωσιακά είναι και τα σπορ καθίσματα Recaro, με κόκκινες ραφές, τα οποία κρατούν καλά το σώμα. Εντυπωσιακός είναι όμως κι ο πίνακας οργάνων, μιας και διαθέτει τεχνολογία TFT. Το πάνελ των οργάνων μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τα… κέφια του οδηγού, ο οποίος μπορεί να επιλέξει μεταξύ δυο διαφορετικών lay out.
Το πρώτο, το «αναλογικό», απεικονίζει το κλασικό ταχύμετρο με τις απαραίτητες ενδείξεις του trip computer. Το δεύτερο και πιο σπορ έχει την ονομασία GT, όπου σε αυτό το mode απεικονίζονται, ψηφιακά η ταχύτητα του οχήματος με μεγάλη γραμματοσειρά, καθώς επίσης και η ροπή που αποδίδει την εκάστοτε στιγμή ο κινητήρας, αλλά και η πίεση υπερπλήρωσης της τουρμπίνας.
CEED ΟΜΟΡΦΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ Η ΚΙΑ ΕΧΕΙ 7ΕΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΣΠΑΕΙ ΤΑΜΕΙΑ.
VW ΑΚΡΙΒΑ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΑ 2 XΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΒΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
7 χρόνια εγγύηση και δεν σπάειι δεν χαλάει,απλά πράματα,αλλά το gruppo vw έχει τους χαζούς πελάτες και τα κονομάει και το marketing που τα σκάει για να τα βγάζουν τα καλύτερα.
Πολυ αργό για τους ονομαστικούς ίππους.Βαρύ.Πολύ μεγάλη κατανάλωση το έχει συνάδελφος και βλαστιμαει την ώρα που το πήρε . Δοκιμή σε πίστα με golf 7 1.4 150ps... Με dcc και 17αρες να γελάσει και το παρδαλο κατσίκι ....
Πολύ αργό για τα κυβικά και την ιπποδύναμη του. Το Leon FR για παράδειγμα..είναι πολύ καλύτερο σε κάθε τομέα συγκριτικά με το μουλαρωμένο 1600άρι νεοπλασματικό ογκίδιο των Κορεατών. 1400 κυβικά με 150 άλογα που αβίαστα υπακούν στο βύθισμα του πεντάλ.Και με απόλυτα λογική τιμή πολύ κάτω των 20.000 Ευρώ. Πρόθυμο να σου προσφέρει πολλά κιλά ροπής χωρίς να χρειάζεται να φορολογείσαι για 1600αρι και να καταναλώνεις παραπάνω βενζινούλα....!Καλή η προσπάθεια των Κορεατών αλλα...είναι νωρίς ακόμα να μπούν σε αυτά τα βαθιά νερά. Ας μείνουν καλύτερα στα αναμφίβολης αξιοπιστίας ατμοσφαιρικά τους με 90hp τα οποία με το πέρασμα του χρόνου αποδείχθηκαν 'σκυλιά'.
καλο δεν λεω αλλα αργο για τα αλογα του εχω κανει ανοιγμα με το δικο μου του εριξα καμποσα βεβαια 204ps ανακοινωνει ο κατασκευαστης φουλ στοκ. Εμενα στοκ ειναι 180 (174hp dyno) με πρωτο σταδιο προγραμμα εξατμιση φιλτρο ανεβηκε στα 210hp dyno αλλα παρα τα 6 αλογα παραπανω το στελνω για τσαι χαλαρα. Οπως και κατι golfακια και sirocco τα γλενταω...
ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ TURBO ΝΑ ΛΑΧΑΝΙΑΣΟΥΝ,ΓΥΡΝΩΝΤΑΣ ΣΤΙΣ 8250 ΣΤΡΟΦΕΣ.ΝΑΙ ΔΟΥΛΕΥΩ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΤΗΣ COROLLA TS ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΕΜΑΕΙ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΑ TSI ΚΟΚΚΙΝΙΖΟΥΝ!
CEED ΟΜΟΡΦΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ Η ΚΙΑ ΕΧΕΙ 7ΕΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΣΠΑΕΙ ΤΑΜΕΙΑ. VW ΑΚΡΙΒΑ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΑ 2 XΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΒΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Αν έχετε άντερα στο autotriti κάντε ένα συγκριτικό τεστ του Pro Ceed GT με το Scirocco. Να δούμε ποιο από τα δυο γ@μ@ και δέρνει.
7 χρόνια εγγύηση και δεν σπάειι δεν χαλάει,απλά πράματα,αλλά το gruppo vw έχει τους χαζούς πελάτες και τα κονομάει και το marketing που τα σκάει για να τα βγάζουν τα καλύτερα.
προτιμώ να τραβάω λιγότερο και να μην είμαι δίχρονο σαν κάτι άλλα...
Πολυ αργό για τους ονομαστικούς ίππους.Βαρύ.Πολύ μεγάλη κατανάλωση το έχει συνάδελφος και βλαστιμαει την ώρα που το πήρε . Δοκιμή σε πίστα με golf 7 1.4 150ps... Με dcc και 17αρες να γελάσει και το παρδαλο κατσίκι ....
Πολύ αργό για τα κυβικά και την ιπποδύναμη του. Το Leon FR για παράδειγμα..είναι πολύ καλύτερο σε κάθε τομέα συγκριτικά με το μουλαρωμένο 1600άρι νεοπλασματικό ογκίδιο των Κορεατών. 1400 κυβικά με 150 άλογα που αβίαστα υπακούν στο βύθισμα του πεντάλ.Και με απόλυτα λογική τιμή πολύ κάτω των 20.000 Ευρώ. Πρόθυμο να σου προσφέρει πολλά κιλά ροπής χωρίς να χρειάζεται να φορολογείσαι για 1600αρι και να καταναλώνεις παραπάνω βενζινούλα....!Καλή η προσπάθεια των Κορεατών αλλα...είναι νωρίς ακόμα να μπούν σε αυτά τα βαθιά νερά. Ας μείνουν καλύτερα στα αναμφίβολης αξιοπιστίας ατμοσφαιρικά τους με 90hp τα οποία με το πέρασμα του χρόνου αποδείχθηκαν 'σκυλιά'.
καλο δεν λεω αλλα αργο για τα αλογα του εχω κανει ανοιγμα με το δικο μου του εριξα καμποσα βεβαια 204ps ανακοινωνει ο κατασκευαστης φουλ στοκ. Εμενα στοκ ειναι 180 (174hp dyno) με πρωτο σταδιο προγραμμα εξατμιση φιλτρο ανεβηκε στα 210hp dyno αλλα παρα τα 6 αλογα παραπανω το στελνω για τσαι χαλαρα. Οπως και κατι golfακια και sirocco τα γλενταω...
ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ TURBO ΝΑ ΛΑΧΑΝΙΑΣΟΥΝ,ΓΥΡΝΩΝΤΑΣ ΣΤΙΣ 8250 ΣΤΡΟΦΕΣ.ΝΑΙ ΔΟΥΛΕΥΩ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΤΗΣ COROLLA TS ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΕΜΑΕΙ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΑ TSI ΚΟΚΚΙΝΙΖΟΥΝ!