Από ότι φαίνεται, το Lexus CT 200h θα αντικατασταθεί από ένα compact SUV, από την έκδοση παραγωγής δηλαδή του εικονιζόμενου πρωτότυπου LF-SA.
Compact SUV η Lexus
4.679 Επισκέψεις στο άρθρο (25/5/2016)
Η Lexus σκέφτεται να σταματήσει την παραγωγή του CT 200h που δεν «τραβάει» ιδιαίτερα εμπορικά, αντικαθιστώντας το στη γκάμα της με ένα Compact SUV, που θα αποτελεί την έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου LF-SA.
Το Lexus CT 200h δεν σημείωσε ποτέ κάποια ιδιαίτερη εμπορική επιτυχία, καθώς από το 2010 που παρουσιάστηκε, πουλάει ετησίως γύρω στα 10.000 «κομμάτια». Αυτός είναι ο λόγος που το πολυτελές μικρομεσαίο μοντέλο, μάλλον οδεύει προς το τέλος της «ζωής» του, με τους Ιάπωνες να σκέφτονται να μην υπάρξει διάδοχο μοντέλο.Σε συνέντευξή του ο επικεφαλής των ευρωπαϊκών πωλήσεων της εταιρείας, Alain Uyttenoven, άφησε να εννοηθεί πως το CT 200hθα μπορούσε να σταματήσει να παράγεται στα μέσα του 2018. Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι πως μάλλον θα αντικατασταθεί από ένα compact SUV, από την έκδοση παραγωγής δηλαδή του πρωτότυπου LF-SA.Αν και πέρσι πούλησε πέρσι 652.000 οχήματα παγκοσμίως, η Lexus τα βρίσκει δύσκολα στην Ευρώπη, όπου το 2015 κατάφερε να δώσει 64.000 αυτοκίνητα, με τις προβλέψεις για φέτος να μην είναι σημαντικά καλύτερες. Σύμφωνα με τον κο Uyttenhoven, «το 50% της αγοράς πολυτελών οχημάτων στην Ευρώπη, βρίσκεται κάτω από τις 40.000 ευρώ, εκεί που εμείς έχουμε μόνο το CT 200h.».Αν τελικά η σχεδιαστική σπουδή πάρει την έγκριση να προχωρήσει στην παραγωγή, εύλογα θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας της Lexus, ακριβώς κάτω από το NX 300h. Η λογική λέει πως η μορφή του θα «εκλογικευθεί» σε σχέση με το φουτουριστικό design του LF-SA, ωστόσο η 2+2 θέσεων εσωτερική διαμόρφωση μάλλον θα διατηρηθεί.
Προφανώς μιλάμε για μια «light» crossover εκδοχή οχήματος. Κάτι σαν την Mercedes GLA, την BMW X1 ή το Infiniti QX30. Βλέπουν δηλαδή οι Ιάπωνες της Lexus πως τα crossover / SUV πουλάνε σαν τρελά σε όλο τον πλανήτη και -ορθά σκεπτόμενοι- λένε να διεκδικήσουν το μερίδιο που τους αναλογεί από την υπο-κατηγορία των πολυτελών μοντέλων με off road χαρακτηριστικά.
Αν τελικά το LF-SA concept πάρει την έγκριση να προχωρήσει στην παραγωγή, εύλογα θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας της Lexus, ακριβώς κάτω από το NX 300h.