Η ήπια υβριδική τεχνολογία του Suzuki εξασφαλίζει μικρό boostάρισμα στις χαμηλές στροφές, ενώ παράλληλα κρατά χαμηλά τους αέριους ρύπους, απαλλάσσοντας από τα τέλη κυκλοφορίας.
Ισοπαλία σε κατανάλωση, επιδόσεις για το ήπια υβριδικό Vitara, 5άρι κιβώτιο για το T-Cross
Στην πράξη και με τον 1,0 TSI των 95 ίππων θα κινηθείτε άνετα στις περισσότερες των αστικών μετακινήσεων με το T-Cross, όμως αν είστε φορτωμένος με 3 και πάνω άτομα ή αν κινείστε σε ανηφορικό επαρχιακό δίκτυο, τότε το κατέβασμα μια σχέσης θα έρθει αβίαστα…
Στο κομμάτι των κινητήρων θα δούμε τρία turbo βενζινοκίνητα μεν σύνολα, καθένα όμως με τις δικές του προδιαγραφές. Στο Citroen C3 υπάρχει ο 1.200άρης PureTech του Ομίλου Stellantis ο οποίος αποδίδει 100 ίππους. Καθαρά βενζινοκίνητο είναι και το VW T-Cross με τον 1,0 TSI των 95 ίππων, μόνο που εδώ θα δούμε 5άρι μηχανικό κιβώτιο με ό,τι περιορισμούς αυτό συνεπάγεται στην οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο, σε πιο μεγάλες ταχύτητες.
Στην περίπτωση του Suzuki Vitara έχουμε ήπια υβριδική τεχνολογία με κύκλωμα 48V και μεγαλύτερη ιπποδύναμη, στα 129 άλογα. Αυτή η διαφορά ισχύος σε συνδυασμό και με το μικρό boostάρισμα που δίνει η mild hybrid τεχνολογία δίνει στον «Ιάπωνα» καλύτερες επιδόσεις στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Μικρότερη είναι η διαφορά σε σχέση με το C3 (1 δλ. σε 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα), έως και 6 δλ. είναι η διαφορά απέναντι στο T-Cross στο 80-120 χλμ./ώρα.
Ως προς την κατανάλωση, τα τρία μοντέλα έχουν μία άτυπη ισοπαλία. Οριακά καλύτερο είναι το Suzuki Vitara (6,7 λτ./100 χλμ.), έστω κι αν δεν υπάρχει λειτουργία ελεύθερης κύλισης, με σβηστό κινητήρα. Στα θετικά του Vitara το γεγονός πως δεν επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας, την ώρα που η πραγματική κατανάλωση των Citroen C3 και T-Cross γυροφέρνει τα 7 λίτρα/100 χλμ..