
3 Φωτογραφίες »
Αρωγός στην θετική οδηγική εικόνα του T-Cross είναι το τιμόνι με την αίσθηση και πληροφόρησή του.
'Ανεση με το Citroen, ουδέτερη συμπεριφορά & αποτελεσματικότητα για Suzuki & Volkswagen

3 Φωτογραφίες »
Η στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις ανάρτηση Advanced Comfort με τα Progressive Hydraulic Cushions εξασφαλίζει κορυφαία επίπεδα οδηγικής άνεσης, ενώ από το 2ο εξοπλιστικό επίπεδο (Plus) υπάρχουν τα καθίσματα-πολυθρόνες με το αφρώδες υλικό.
Πιο ουδέτερη συμπεριφορά, που ισορροπεί ανάμεσα σε άνεση και αποτελεσματικότητα επιδεικνύουν τα Suzuki Vitara και Volkswagen T-Cross. Για το Vitara σίγουρα το ελαφρύ τιμόνι είναι κάτι που «χαλάει» την αίσθηση πληροφόρησης, όμως συνολικά έχουμε ένα αυτοκίνητο που θα καλύψει τις ανάγκες σου, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Στα θετικά του Suzuki είναι και η ηχομόνωση της καμπίνας στα 100 και 120 χλμ./ώρα, σε σχέση με τα άλλα δύο μοντέλα.
Τουναντίον, η απουσία 6ης σχέσης προφανώς δεν λειτουργεί υπέρ του Volkswagen T-Cross, το οποίο στον αυτοκινητόδρομο και τα μεγάλα ταξίδια μοιάζει κάπως να δυσανασχετεί. Στο επαρχιακό δίκτυο, τώρα, οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λιγότερες από ό,τι περιμένεις, χωρίς η ανάρτηση να κοπανά, με την καλή απόσταση από το έδαφος (18,4 εκ.) να σου επιτρέπει και εδώ να βγεις σε μία ήπια, off-road διαδρομή.
Βέβαια, όσον αφορά τις εκτός δρόμου προδιαγραφές, το C3 έχει τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και τις καλύτερες γωνίες προσέγγισης και διαφυγής, με αποτέλεσμα να έχει ένα μικρό προβάδισμα στην light περιπέτεια εκτός δρόμου.
Σελίδα 1 | Compact μέγεθος & SUV αμάξωμα: Citroen C3, Suzuki Vitara ή VW T-Cross; |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Χώροι |
Σελίδα 3 | Κινητήρες - Κατανάλωση - Επιδόσεις |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά - Στο δρόμο |
Σελίδα 5 | Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη |
Σελίδα 6 | Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά |