ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό - Χώροι

 Σχολιάστε 
7.738 Επισκέψεις στο άρθρο (20/3/2025)
Διαθέσιμη από το 2ο εξοπλιστικό επίπεδο PLUS, η οθόνη των 10,25 ιντσών έχει ενσωματωμένο 3D Navigation στην κορυφαία έκδοση Max.
5 Φωτογραφίες »

Διαθέσιμη από το 2ο εξοπλιστικό επίπεδο PLUS, η οθόνη των 10,25 ιντσών έχει ενσωματωμένο 3D Navigation στην κορυφαία έκδοση Max.

Μοντέρνα σχεδίαση με μεγάλη οθόνη για το Citroen και καλύτερη αίσθηση ποιότητας


Αν και χαρακτηριστικά όπως η ταχύτητα και η ποιότητα των γραφικών δεν είναι ανάλογη των πιο μοντέρνων ανταγωνιστικών προτάσεων, το μενού της 9άρας οθόνης του Vitara είναι σχετικά απλό και εύκολο στη χρήση.
5 Φωτογραφίες »

Αν και χαρακτηριστικά όπως η ταχύτητα και η ποιότητα των γραφικών δεν είναι ανάλογη των πιο μοντέρνων ανταγωνιστικών προτάσεων, το μενού της 9άρας οθόνης του Vitara είναι σχετικά απλό και εύκολο στη χρήση.

Περνώντας στο εσωτερικό θα δούμε τρία μοντέλα με στάνταρ οθόνη αφής, όπως επιτάσσει η ψηφιακή εποχή του σήμερα, σε μία λιτή και χωρίς σχεδιαστικές εξάρσεις καμπίνα. Σίγουρα κάθε μοντέλο έχει τη δική του «προσωπικότητα», με το Citroen C3 να ξεχωρίζει για την μεγαλύτερη και touchscreen του infotainment (10,25 ιντσών) και το διαφορετικό head-up display, πίσω από το τιμόνι. Ουσιαστικά μιλάμε για έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων, σε μακρόστενη διάταξη, για να βλέπεις βασικές πληροφορίες οδήγησης, στοιχείο που ενισχύει το μοντέρνο προφίλ του best-seller μοντέλου των Γάλλων.
 
Πιο κλασικό ψηφιακό πίνακα θα δούμε στο T-Cross. Η Volkswagen το ονομάζει Digital Cockpit, έχει επιφάνεια 8 ιντσών και ένα καλαίσθητο/προσεγμένο αποτέλεσμα. Ίδιας διάστασης είναι η οθόνη αφής, κι εδώ σε «αιωρούμενη» διάταξη, χωρίς όμως ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης.
 
Στην περίπτωση του Suzuki Vitara θα δούμε εργοστασιακό Navigation στην δική του 9άρα οθόνη (στην «καρδιά» του ταμπλό), όχι όμως και κάποια ψηφιακής μορφής εκτέλεση στον πίνακα οργάνων. Εδώ υπάρχει έγχρωμη οθόνη LCD 4,2 ιντσών, η οποία κακά τα ψέματα, δεν αφήνει το Vitara να ξεφύγει από την σχετικά ξεπερασμένη εμφάνιση της καμπίνας του.
 
Τέλος, αναφορικά με την ποιότητα των υλικών στην καμπίνα και την συναρμογή τους, το Citroen C3 σου δίνει την καλύτερη εντύπωση ως προς την αίσθηση ποιότητας, ενώ και από πλευράς εργονομίας και ευκολίας χρήστη έχει το προβάδισμα λόγω περισσότερων χώρων για μικροαντικείμενα, ποτηροθήκων, και του «ραφιού» μπροστά από τον συνοδηγό.

Μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ έχει το T-Cross με τα συρόμενα καθίσματα, χωράει ψηλούς επιβάτες το Citroen, τελευταίο σε χώρους το Vitara

Από χωροταξικής άποψης, το Volkswagen T-Cross έχει το προβάδισμα, λόγω ευρυχωρίας αλλά και πρακτικότητας. Καταρχάς έχει τον περισσότερο «αέρα» για τα πόδια των πίσω επιβατών (14,5 εκ.), κυρίως όμως ξεχωρίζει για τον χώρο αποσκευών του. Παρότι έχει ρεζέρβα ανάγκης, δεν χάνει σε χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ, ενώ κιόλας μπορείς να αυξομειώνεις τον προσφερόμενο όγκο του μεταξύ 385-455 λίτρων, αναλόγως της θέσης των στάνταρ συρόμενων πίσω καθισμάτων.
 
Επαρκή χώρο για τα γόνατα και... υπερεπαρκή για το κεφάλι (7 εκ.) των δικών του πίσω επιβατών έχει το Citroen C3. Βέβαια, χάνει πόντους στο χώρο αποσκευών (328 λτ. αναφέρει η εταιρεία, 324 λτ. κατέγραψε ο «Ταμερλάνος» του Test Center μας), στοιχείο που θα βάλει περιορισμούς στο πόσες αποσκευές μπορείς να μεταφέρεις. Μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (362 λτ.) έχει το Suzuki S-Cross, στο οποίο ωστόσο οι επιβάτες έχουν το λιγότερο διαθέσιμο χώρο από τα τρία μοντέλα. Ως προς το φάρδος του πίσω καθίσματος, και τα τρία αυτοκίνητα θα φιλοξενήσουν 2 ενήλικους και 1 παιδί.

Σελίδα 1Compact μέγεθος & SUV αμάξωμα: Citroen C3, Suzuki Vitara ή VW T-Cross;
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρες - Κατανάλωση - Επιδόσεις
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά - Στο δρόμο
Σελίδα 5Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη
Σελίδα 6Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
ALFA ROMEO