Μπορεί η Toyota να έκοψε το ντίζελ από τη γκάμα της, αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν έχει εκδόσεις με πολύ χαμηλή κατανάλωση. Γιατί στη θέση του ντίζελ, έρχεται μία καθαρή, οικονομική υβριδική έκδοση της Corolla. Το θέμα είναι θα την προτιμήσετε έναντι της συμβατικής έκδοσης 1,2;
Μπορεί η Toyota να έκοψε το ντίζελ από τη γκάμα της, αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν έχει εκδόσεις με πολύ χαμηλή κατανάλωση. Γιατί στη θέση του ντίζελ, έρχεται μία καθαρή, οικονομική υβριδική έκδοση της Corolla. Το θέμα είναι θα την προτιμήσετε έναντι της συμβατικής έκδοσης 1,2;
Η Corolla επανήλθε ως όνομα στη θέση του Auris και μαζί της έφερε το τέλος του ντίζελ από τη γκάμα του μικρομεσαίου μοντέλου. Στη θέση των εκδόσεων ντίζελ η Corolla έχει όχι μία αλλά δύο υβριδικές εκδόσεις. Μία με δίλιτρο μοτέρ βενζίνης και 180 άλογα (7,9δλ το 0-100 και κατανάλωση 3,7 λτ./100χλμ). και μία πιο μικρή με έμφαση στην οικονομία, με 1.8 λίτρα μοτέρ και 122 άλογα.
Τα ίδια περίπου άλογα έχει και η συμβατική έκδοση της Corolla με τον 1.200άρη κινητήρα και τα 114 άλογα, οπότε με τις δύο προτάσεις τόσο κοντά σε ιπποδύναμη, το ερώτημα είναι ποια είναι η καλύτερη αγορά.
Από πλευράς επιδόσεων, τα περισσότερα άλογα της υβριδικής Corolla δεν σημαίνουν ότι είναι και πιο γρήγορη. Το μεγαλύτερο βάρος, η χαμηλότερη ροπή και η συνολική ρύθμιση του κινητήριου συνόλου προς την οικονομία, δίνουν στην συμβατική έκδοση το προβάδισμα στο 0-100, με πάνω από ένα δευτερόλεπτο καλύτερο χρόνο, 9,3 έναντι 10,9 δλ.
Σε πρώτη ανάγνωση αυτό κάνει την 1.200άρα Corolla εμφανώς καλύτερη περίπτωση. Ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως στην ίδια έκδοση είναι 2.900 ευρώ φθηνότερη από την υβριδική. Αρα η απάντηση στο ποια από τις δύο προτιμάτε φαίνεται μάλλον προφανής. Ή όχι;
Η υβριδική Corolla έχει έναν διαφορετικό χαρακτήρα. Από τη μία η χαμηλή, πολύ χαμηλή κατανάλωση, στα 3,3 λίτρα, αφήνει 2 λίτρα στο ντεπόζιτο για κάθε 100 χλμ. που διανύει σε σχέση με την συμβατική 1,2. Δεν ακούγεται πολύ; Μήπως αν πούμε ότι η συμβατική καίει 60% περισσότερο, τότε ίσως να καταλάβει κανείς τη διαφορά.
Από κει και πέρα η υβριδική έχει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας έναντι 117 ευρώ της 1.200άρας, όμως το σημαντικότερο, σε ότι αφορά την οικονομική πλευρά των δύο αυτοκινήτων, είναι πόση αξία μεταπώλησης θα έχει σε πέντε ή περισσότερα χρόνια. Γιατί ένα συμβατικό αυτοκίνητο το 2024-2025 όταν η αγορά θα γεμίζει υβριδικά και ηλεκτρικά, θα χάνει αξία, ενώ ένα υβριδικό θα παραμένει μέσα στα πράγματα.
Όπως είχε συμβεί και με το ντίζελ παλιότερα, αν η διαφορά σε κατανάλωση και τέλη σε 5 χρόνια (2.300 ευρώ από καύσιμο και 600 ευρώ από τέλη = 2.900 ευρώ κέρδος με το υβριδικό) δεν σας φτάνει, η αξία μεταπώλησης πιθανώς να σας κάνει την υβριδική έκδοση πιο δελεαστική.
Τι λέτε όμως; Σας φαίνεται το υβριδικό καλύτερη αγορά από το συμβατικό; Αξίζει τα παραπάνω χρήματα για την απόσβεση και ακριβότερη μεταπώληση; Ή βάζετε τις καλύτερες επιδόσεις πάνω από την απαλή αίσθηση της υβριδικής μετάδοσης; Τι λέτε;
Όταν έψαχνα για αμάξι πριν 5 μήνες, είχα περάσει και απο την Toyota, έκανα τεστ drive την υβριδική 1,8 και αυτό που κατάλαβα είναι ότι είναι αμάξι μόνο για το κέντρο, εκεί όντως δεν καίει αλλά όταν βγεις σε ανοικτό δρόμο το μεγαλο βάρος του αμαξιού είναι εμφανές, δεν έχεις την δύναμη που χρειάζεσαι και η μέση κατανάλωση ξαφνικά έφτασε στο 7+ όταν ρώτησα για τις μπαταριες τι παίζει με την απόδοση τους που θα πέφτει σταδιακά αλλά και με την αλλαγή τους... ο υπάλληλος μου τα "μασαγε" τελικά δεν με έπεισε το υβριδικο! Επίσης μιλάμε για 1,8 κβ οπότε υπάρχει και τεκμήριο! Για μεταπώληση αρκεί να ρίξετε μια ματιά στα μεταχειρισμένα για να διαπιστώσετε ότι η τιμή τους είναι ίδια και πιο χαμηλή απο τα βενζίνης! Τελικά πήγα σε άλλη μαρκα γιατί και το 1,2 δεν με έπεισε... Όποιος ψάχνει για αμάξι, καλό είναι να τα κάνει όλα ένα τεστ drive για να έχει ξεκάθαρη εικόνα!
Δλδ για εσένα όσοι επιλέγουν σπορ οικογενειακό η τέλος πάντων αμάξι με σπορ χαρακτηριστικά είναι σε εφηβική ηλικία? Χα χα χα χα πρώτη φορά ακούω τέτοια αντίληψη! Άκου λοιπόν για να μαθαίνεις γιατί μάλλον είναι πιο μικρός από εμένα! Όση επιλέγουν σπορ ή καλύτερα θα έλεγα ενδιαφέρον οδηγικα αμάξι το κάνουν διότι τους αρέσει η οδήγηση και το απολαμβάνουν σε κάθε διαδρομή γιατί το αμάξι το βλέπουν σαν μια απόλαυση και όχι σαν απλώς ένα μέσο μεταφοράς! Αυτοί λοιπόν που βαριούνται να οδηγούν η το βλέπουν σαν αγγαρεία και αναγκαίο κακό, μπορούν άφοβα να πάρουν υβριδικό Toyota γιατί υπάρχουν και υβριδικά που είναι σπορ αλλά δεν είναι Toyota... Επίσης μπορούν να μη πάρουν τίποτα και απλώς να μεταφέρονται με τα μέσα μεταφοράς οπότε γλυτώνουν όλα τα έξοδα ενός αυτοκινήτου! Όσο για τα 4 λίτρα και για τα υπόλοιπα περί μπαταριών επειδή διαβάζει πολλής κόσμος 500000χλμ για πρώτη αλλαγή ούτε στα όνειρα μας... Ταξί prius με 800000χλμ άλλαξε 3 φορές μπαταρίες και μια φορά επισκευή (μια απο τις τρεις ήταν ελαφρώς μεταχειρισμενη) την τελευταία φορά πριν ένα χρόνο περίπου με κόστος 2400€ και τώρα θέλει και ρεκτιφιέ αφού καίει λάδια! Αν ψάξει κάποιος στα μεταχειρισμένα θα δει ότι πάρα πολύ έχουν αλλάξει μπαταρίες κοντά στα 180000-200000! Όσο για την κατανάλωση ισχύει αυτό που έγραψα πιο πάνω όταν το έκανα τεστ και το οδήγησα "κανονικά" και λέω κανονικά γιατί έχω πάει με το Focus Βύρωνα - Πόρτο ράφτη με κατανάλωση 6 λίτρα αλλά έχω πάει και με 4 λίτρα! Πάντως με φίλο που έχει Yaris υβριδικό και πηγαίναμε στην ίδια διαδρομή μαζί (Βύρωνα - Πόρτο ράφτη) ακολουθούσε απο πίσω, έκαψε 0,7 λίτρα παραπάνω! Μέσα στο κέντρο βέβαια είναι πιο οικονομικό και εκεί είναι φτιαγμένο να κινείται! Διαλέγεις και παίρνεις... Απλά τα πράγματα, δεν χρειάζεται να διαφημίζεις τόσο πολύ την Toyota? Εκτός αν εργάζεσαι σε αυτήν οπότε εκεί το καταλαβαίνω!
Όπως θα έχεις διαβάσει... στο πρώτο μου σχόλιο δεν αναφέρω καμία άλλη μαρκα!! Με ρώτησε ο Panos και μόνο τότε απάντησα και ανέφερα το αμάξι που επέλεξα χωρίς να κάθομαι να αναφέρομαι στα καλά και στα υπέρ της επιλογής μου όπως έκανες εσύ, αν αυτό εσύ το θεωρείς διαφήμιση τότε έχεις πρόβλημα! Εάν η άποψη μου για τα υβριδικά σε ενοχλεί είναι δικαίωμα σου αλλά το ποιος γελοιοποιείται ασε καλύτερα να το κρίνουν οι άλλοι... Όσο για τις τιμές μπαταριών που αναφέρει η Toyota έχω να σου πω ότι στο ταμείο αλλάζουν λίγο τα πράγματα, προς τα πάνω όπως συμβαίνει με όλες τις μάρκες φυσικά!
Φίλε μου πήρα το Focus st line 1.0 125 για εμένα και για αυτά που ζητούσα είναι αυτή την στιγμή το καλύτερο στην κατηγορία του! Επίσης μου άρεσε πάρα πολύ και το Civic το οποίο απο κοντά είναι εντυπωσιακό αμάξι αλλά τελικά με κέρδισε το Focus!
Αγοράστε το υβριδικό άφοβα εάν σας παίρνει από τεκμήριο. Κατανάλωση εντός και πέριξ πόλεως περί τα 4 λίτρα αλλά και στην εθνική καλύτερη από βενζινοκινητο. Ο μύθος είναι βαρύ και κουβαλάει και τις μπαταρίες είναι για γέλια. Κιβώτιο ταχυτήτων βούτυρο στην λειτουργία του (βασικά είναι κάτι σαν διαφορικο) με μηδενικά προβλήματα. Κάντε οι ενδιαφερόμενοι και ένα test drive να δείτε αν σας ταιριάζει.Σπορ δεν είναι αν είστε στην εφηβεία η κοντά σε αυτήν. Όσον αφορά την μπαταρία μην ασχολείστε, αν και εφόσον χρειαστει αντικατάσταση μετά τα 11 χρόνια η σημερινή τιμη αντιπροσωπείας είναι 1600 με εργασία. Σε 11 ετη σαφως μικρότερη.Οι ταξιτζήδες αλλάζουν μπαταρίες μεταξύ 300000 και 500000 χιλιάδων χλμ σε prius δεύτερης γενιάς. Αναλογιστειτε βλαβες σε diesel σε βάθος 11 ετών (dpf, μπεκ, αντλία, δίσκο πλατό κ. λ. π.).
Nick καταλαβαίνεις ότι γελοιοποίησαι μόνος σου.Όποιος ενδιαφέρεται για τιμές μπαταριών στα υβριδικά toyota πάει και ρωτάει στην αντιπροσωπεία. Αλλά είναι ανωφελο καθώς θα έχουν αλλάξει μέχρι να χρειαστεί. Μάλλον Nick εσύ δουλεύεις σε αντιπροσωπεία ford (σε κάποια από αυτές που έχει μείνει τέλος πάντων) και προμοταρεις το Focus σε κάθε άρθρο. Εδώ μιλάμε για 1.2 turbo η hybrid. Θα τσεκάρω και στο site για τα επαγγελματικά μήπως το προτείνεις έναντι τρακτορα.
Εφόσον η αγορά ενός υβριδικού συμβάλει σε ένα πιο καθαρό περιβάλλον προσωπικά θα το επέλεγα. Γιατί όσο και συνετά να οδηγώ με ένα συμβατικό αυτοκίνητο ποτέ δεν θα έχω την οικονομία ενός υβριδικού. Για εμένα λοιπόν που κινούμαι μέσα στην πόλη το υβριδικό είναι μονόδρομος. Τώρα εάν χρειαστεί να ταξιδέψω εκτός..Ε δεν νομίζω να με μία ταχύτητα 120 χιλιομέτρων η διαφορά στο καύσιμο να είναι τόσο μεγάλη, αν όχι αμελητέα σε σχέση με ένα συμβατικό. Σε βάθος 10ετίας και κατόπιν αλλαγής της μπαταρίας πιστεύω ότι θα είμαι κερδισμένος στο οικονομικό κομμάτι, συν την αξία μεταπώλησης του αυτοκινήτου μου.
Όταν έψαχνα για αμάξι πριν 5 μήνες, είχα περάσει και απο την Toyota, έκανα τεστ drive την υβριδική 1,8 και αυτό που κατάλαβα είναι ότι είναι αμάξι μόνο για το κέντρο, εκεί όντως δεν καίει αλλά όταν βγεις σε ανοικτό δρόμο το μεγαλο βάρος του αμαξιού είναι εμφανές, δεν έχεις την δύναμη που χρειάζεσαι και η μέση κατανάλωση ξαφνικά έφτασε στο 7+ όταν ρώτησα για τις μπαταριες τι παίζει με την απόδοση τους που θα πέφτει σταδιακά αλλά και με την αλλαγή τους... ο υπάλληλος μου τα "μασαγε" τελικά δεν με έπεισε το υβριδικο! Επίσης μιλάμε για 1,8 κβ οπότε υπάρχει και τεκμήριο! Για μεταπώληση αρκεί να ρίξετε μια ματιά στα μεταχειρισμένα για να διαπιστώσετε ότι η τιμή τους είναι ίδια και πιο χαμηλή απο τα βενζίνης! Τελικά πήγα σε άλλη μαρκα γιατί και το 1,2 δεν με έπεισε... Όποιος ψάχνει για αμάξι, καλό είναι να τα κάνει όλα ένα τεστ drive για να έχει ξεκάθαρη εικόνα!
Δλδ για εσένα όσοι επιλέγουν σπορ οικογενειακό η τέλος πάντων αμάξι με σπορ χαρακτηριστικά είναι σε εφηβική ηλικία? Χα χα χα χα πρώτη φορά ακούω τέτοια αντίληψη! Άκου λοιπόν για να μαθαίνεις γιατί μάλλον είναι πιο μικρός από εμένα! Όση επιλέγουν σπορ ή καλύτερα θα έλεγα ενδιαφέρον οδηγικα αμάξι το κάνουν διότι τους αρέσει η οδήγηση και το απολαμβάνουν σε κάθε διαδρομή γιατί το αμάξι το βλέπουν σαν μια απόλαυση και όχι σαν απλώς ένα μέσο μεταφοράς! Αυτοί λοιπόν που βαριούνται να οδηγούν η το βλέπουν σαν αγγαρεία και αναγκαίο κακό, μπορούν άφοβα να πάρουν υβριδικό Toyota γιατί υπάρχουν και υβριδικά που είναι σπορ αλλά δεν είναι Toyota... Επίσης μπορούν να μη πάρουν τίποτα και απλώς να μεταφέρονται με τα μέσα μεταφοράς οπότε γλυτώνουν όλα τα έξοδα ενός αυτοκινήτου! Όσο για τα 4 λίτρα και για τα υπόλοιπα περί μπαταριών επειδή διαβάζει πολλής κόσμος 500000χλμ για πρώτη αλλαγή ούτε στα όνειρα μας... Ταξί prius με 800000χλμ άλλαξε 3 φορές μπαταρίες και μια φορά επισκευή (μια απο τις τρεις ήταν ελαφρώς μεταχειρισμενη) την τελευταία φορά πριν ένα χρόνο περίπου με κόστος 2400€ και τώρα θέλει και ρεκτιφιέ αφού καίει λάδια! Αν ψάξει κάποιος στα μεταχειρισμένα θα δει ότι πάρα πολύ έχουν αλλάξει μπαταρίες κοντά στα 180000-200000! Όσο για την κατανάλωση ισχύει αυτό που έγραψα πιο πάνω όταν το έκανα τεστ και το οδήγησα "κανονικά" και λέω κανονικά γιατί έχω πάει με το Focus Βύρωνα - Πόρτο ράφτη με κατανάλωση 6 λίτρα αλλά έχω πάει και με 4 λίτρα! Πάντως με φίλο που έχει Yaris υβριδικό και πηγαίναμε στην ίδια διαδρομή μαζί (Βύρωνα - Πόρτο ράφτη) ακολουθούσε απο πίσω, έκαψε 0,7 λίτρα παραπάνω! Μέσα στο κέντρο βέβαια είναι πιο οικονομικό και εκεί είναι φτιαγμένο να κινείται! Διαλέγεις και παίρνεις... Απλά τα πράγματα, δεν χρειάζεται να διαφημίζεις τόσο πολύ την Toyota? Εκτός αν εργάζεσαι σε αυτήν οπότε εκεί το καταλαβαίνω!
Όπως θα έχεις διαβάσει... στο πρώτο μου σχόλιο δεν αναφέρω καμία άλλη μαρκα!! Με ρώτησε ο Panos και μόνο τότε απάντησα και ανέφερα το αμάξι που επέλεξα χωρίς να κάθομαι να αναφέρομαι στα καλά και στα υπέρ της επιλογής μου όπως έκανες εσύ, αν αυτό εσύ το θεωρείς διαφήμιση τότε έχεις πρόβλημα! Εάν η άποψη μου για τα υβριδικά σε ενοχλεί είναι δικαίωμα σου αλλά το ποιος γελοιοποιείται ασε καλύτερα να το κρίνουν οι άλλοι... Όσο για τις τιμές μπαταριών που αναφέρει η Toyota έχω να σου πω ότι στο ταμείο αλλάζουν λίγο τα πράγματα, προς τα πάνω όπως συμβαίνει με όλες τις μάρκες φυσικά!
Φίλε μου πήρα το Focus st line 1.0 125 για εμένα και για αυτά που ζητούσα είναι αυτή την στιγμή το καλύτερο στην κατηγορία του! Επίσης μου άρεσε πάρα πολύ και το Civic το οποίο απο κοντά είναι εντυπωσιακό αμάξι αλλά τελικά με κέρδισε το Focus!
Αγοράστε το υβριδικό άφοβα εάν σας παίρνει από τεκμήριο. Κατανάλωση εντός και πέριξ πόλεως περί τα 4 λίτρα αλλά και στην εθνική καλύτερη από βενζινοκινητο. Ο μύθος είναι βαρύ και κουβαλάει και τις μπαταρίες είναι για γέλια. Κιβώτιο ταχυτήτων βούτυρο στην λειτουργία του (βασικά είναι κάτι σαν διαφορικο) με μηδενικά προβλήματα. Κάντε οι ενδιαφερόμενοι και ένα test drive να δείτε αν σας ταιριάζει.Σπορ δεν είναι αν είστε στην εφηβεία η κοντά σε αυτήν. Όσον αφορά την μπαταρία μην ασχολείστε, αν και εφόσον χρειαστει αντικατάσταση μετά τα 11 χρόνια η σημερινή τιμη αντιπροσωπείας είναι 1600 με εργασία. Σε 11 ετη σαφως μικρότερη.Οι ταξιτζήδες αλλάζουν μπαταρίες μεταξύ 300000 και 500000 χιλιάδων χλμ σε prius δεύτερης γενιάς. Αναλογιστειτε βλαβες σε diesel σε βάθος 11 ετών (dpf, μπεκ, αντλία, δίσκο πλατό κ. λ. π.).
Nick καταλαβαίνεις ότι γελοιοποίησαι μόνος σου.Όποιος ενδιαφέρεται για τιμές μπαταριών στα υβριδικά toyota πάει και ρωτάει στην αντιπροσωπεία. Αλλά είναι ανωφελο καθώς θα έχουν αλλάξει μέχρι να χρειαστεί. Μάλλον Nick εσύ δουλεύεις σε αντιπροσωπεία ford (σε κάποια από αυτές που έχει μείνει τέλος πάντων) και προμοταρεις το Focus σε κάθε άρθρο. Εδώ μιλάμε για 1.2 turbo η hybrid. Θα τσεκάρω και στο site για τα επαγγελματικά μήπως το προτείνεις έναντι τρακτορα.
Εφόσον η αγορά ενός υβριδικού συμβάλει σε ένα πιο καθαρό περιβάλλον προσωπικά θα το επέλεγα. Γιατί όσο και συνετά να οδηγώ με ένα συμβατικό αυτοκίνητο ποτέ δεν θα έχω την οικονομία ενός υβριδικού. Για εμένα λοιπόν που κινούμαι μέσα στην πόλη το υβριδικό είναι μονόδρομος. Τώρα εάν χρειαστεί να ταξιδέψω εκτός..Ε δεν νομίζω να με μία ταχύτητα 120 χιλιομέτρων η διαφορά στο καύσιμο να είναι τόσο μεγάλη, αν όχι αμελητέα σε σχέση με ένα συμβατικό. Σε βάθος 10ετίας και κατόπιν αλλαγής της μπαταρίας πιστεύω ότι θα είμαι κερδισμένος στο οικονομικό κομμάτι, συν την αξία μεταπώλησης του αυτοκινήτου μου.
Nick τελικά τι πήρες?
2000cc turbo ή ατμοσφαιρική ή και τα δύο, χειροκίνητη και αυτόματη(όχι το κλασσικό...)... συν ότι υπάρχει... στα της Ευρώπης...