ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το Intelligent Adaptive Cruise Control (i-ACC) της Honda χρησιμοποιεί κάμερα και ραντάρ για την ανίχνευση της θέσης άλλων οχημάτων στο δρόμο.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Intelligent Adaptive Cruise Control (i-ACC) της Honda χρησιμοποιεί κάμερα και ραντάρ για την ανίχνευση της θέσης άλλων οχημάτων στο δρόμο.

Cruise control με Σύστημα Προληπτικής Ασφάλειας

3.664 Επισκέψεις στο άρθρο (20/1/2015)

Η Honda πρόκειται να παρουσιάσει το πρώτο παγκοσμίως cruise control με σύστημα προληπτικής ασφάλειας, το Intelligent Adaptive Cruise Control (i-ACC), που μπορεί να προβλέπει και να αντιδρά αυτόματα στην ξαφνική είσοδο άλλων οχημάτων στη λωρίδα. 

Ο Δρ. Σμούντεριχ, υπεύθυνος του i-ACC στο Honda Research Institute Europe GmbH σχολίασε: «Το i-ACC είναι πραγματική επανάσταση και σημαντικό βήμα εξέλιξης για μία νέα γενιά συστημάτων υποστήριξης οδηγού που προβλέπουν τη συμπεριφορά άλλων χρηστών του δρόμου.»
Βασισμένο σε εκτενή έρευνα σε πραγματικές συνθήκες όπου ελήφθησαν υπόψη τα πιο χαρακτηριστικά ευρωπαϊκά οδηγικά στυλ, το Intelligent Adaptive Cruise Control (i-ACC) της Honda χρησιμοποιεί κάμερα και ραντάρ για την ανίχνευση της θέσης άλλων οχημάτων στο δρόμο. Στη συνέχεια χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο για να προβλέψει την πιθανότητα αιφνίδιας εισόδου οχημάτων που κινούνται σε γειτονικές λωρίδες αξιολογώντας σχέσεις μεταξύ πολλαπλών οχημάτων, και δίνοντας τη δυνατότητα στο όχημα με το σύστημα να αντιδρά με αμεσότητα, ασφάλεια και άνεση.
Τα πλεονεκτήματαΤο i-ACC θα πρωτοχρησιμοποιηθεί στην ευρωπαϊκή έκδοση του ανανεωμένου CR-V, βασισμένο στο παραδοσιακό σύστημα Adaptive Cruise Control (ACC). Τα παραδοσιακά συστήματα ACC διατηρούν μία προεπιλεγμένη ταχύτητα που μειώνεται μόνον για να διατηρηθεί μία ασφαλής απόσταση από ένα προπορευόμενο όχημα. Ωστόσο, εάν ένα άλλο όχημα εισβάλει ξαφνικά από διπλανή λωρίδα, το παραδοσιακό σύστημα ACC αντιδρά πιο αργοπορημένα με αποτέλεσμα να απαιτείται ισχυρότερο φρενάρισμα.
Πώς λειτουργείΤο νέο σύστημα i-ACC μπορεί να υπολογίζει την πιθανότητα εισόδου ενός οχήματος από άλλη λωρίδα μέχρι πέντε δευτερόλεπτα πριν συμβεί, επομένως είναι σχεδιασμένο για να αντιδρά πολύ ομαλά ώστε να μην ξαφνιάζει τον ανυποψίαστο οδηγό. Σε αυτή την περίπτωση, το σύστημα εφαρμόζει αρχικά ήπια πέδηση, ενώ ένα εικονίδιο εμφανίζεται στην οθόνη του οδηγού, ενημερώνοντάς τον για το λόγο της επιβράδυνσης. Στη συνέχεια παρεμβαίνει με ισχυρότερο φρενάρισμα για προσαρμογή της ταχύτητας ώστε να διατηρηθεί μία ασφαλής απόσταση. Ο Δρ. Κλαινεχάγκενμπροκ, υπεύθυνος του i-ACC στο Honda R&D Europe (Γερμανία) GmbH δήλωσε, «το i-ACC προάγει τα συστήματα cruise control σε ένα εντελώς νέο επίπεδο, προσφέροντας αυτό που ονομάζουμε «προληπτική ασφάλεια».
Θα δουλεύει και στην Ελλάδα;Το i-ACC αναγνωρίζει την πλευρά του δρόμου στην οποία οδηγείτε, είτε βρίσκεστε στη Βρετανία ή στην υπόλοιπη Ευρώπη και ανιχνεύει αυτόματα ποιο από τα διπλανά οχήματα αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο κίνδυνο οποιαδήποτε δεδομένη στιγμή. Επιπλέον, είναι αποτέλεσμα εσωτερικού προγράμματος Έρευνας & Εξέλιξης (R&D) το οποίο ανέλαβε μία διεθνής ομάδα της Honda σε Ευρώπη και Ιαπωνία, και είναι ειδικά σχεδιασμένο για τους Ευρωπαϊκούς δρόμους. Έρευνα πάνω στη συμπεριφορά των οδηγών για τη δημιουργία του αλγορίθμου διεξήχθη σε όλη την Ευρώπη. επομένως, θα δουλεύει και στους ελληνικούς δρόμους, και μάλιστα… υπερωρία!

Το νέο σύστημα i-ACC μπορεί να υπολογίζει την πιθανότητα εισόδου ενός οχήματος από άλλη λωρίδα  μέχρι 5 δλ. πριν συμβεί, επομένως είναι σχεδιασμένο για να αντιδρά ομαλά ώστε να μην ξαφνιάζει τον οδηγό.

Το νέο σύστημα i-ACC μπορεί να υπολογίζει την πιθανότητα εισόδου ενός οχήματος από άλλη λωρίδα μέχρι 5 δλ. πριν συμβεί, επομένως είναι σχεδιασμένο για να αντιδρά ομαλά ώστε να μην ξαφνιάζει τον οδηγό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR