Όλα τα μυστικά: DS7, Hyundai Tuscon και Ford Kuga οι πρώτοι, Audi Q3 και Volvo XC40 οι τελευταίοι
Γιατί κυριαρχούν σε όλη την Ευρώπη στις πωλήσεις τα SUV Plug-in πολυτελείας: Πολυτέλεια, δεν καίνε τίποτα στην πόλη (αν τα φορτίζεις κάθε βράδυ βέβαια), πουλιούνται κυρίως με leasing.
Τα καλύτερα και τα χειρότερα Plug-in SUV
Τα plug-in μοντέλα αποτελούν αγαπημένη επιλογή στις εταιρικές πωλήσεις, καθώς προσφέρουν φοροελαφρύνσεις στις ίδιες τις εταιρείες, αλλά και φοροαπαλλαγή στους χρήστες. Ειδικά για τους χρήστες προσφέρουν και μεγάλη οικονομία, καθώς μπορούν να λειτουργούν αποκλειστικά με ρεύμα για τις καθημερινές μετακινήσεις, αρκεί φυσικά να φροντίζουν για τη φόρτισή τους. Μάλιστα ιδιαίτερη προτίμηση υπάρχει για τα premium μοντέλα της κλάσης, τόσο στην Ευρώπη, όσο και στη χώρα μας; Όπου μέχρι στιγμής για το 2022 προηγείται στην κούρσα των πωλήσεων η Mercedes 250e. Συνεχίζοντας τα συγκριτικά θέματα αυτή τη φορά αποκαλύπτουμε ποια είναι τα καλύτερα και χειρότερα plug-in SUV που έχουμε μετρήσει.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Τελευταία στην αξιολόγηση τα Audi Q3 και Volvo XC 40
Ξεκινώντας από τα μοντέλα που απογοήτευσαν, αυτά είναι τα Volvo XC 40 και Audi Q3, τα οποία κονταροχτυπήθηκαν για τον τίτλο του «χειρότερου» καταλαμβάνοντας την τελευταία και την προτελευταία θέση στην κατάταξη αντίστοιχα.
Το Volvo αναλυτικότερα είναι το τελευταίο στον τομέα της ασφάλειας, κάτι που σίγουρα προκαλεί έκπληξη, καθώς η φίρμα προτάσσει ως κύριο χαρακτηριστικό των μοντέλων της την ασφάλεια. Αντίστοιχα απογοητευτικά ήταν τα νούμερα και στον τομέα της κατανάλωσης, όπου παίρνει την προτελευταία θέση, έχοντας τη μεγαλύτερη κατανάλωση στο ταξίδι και τη δεύτερη χειρότερη εντός πόλης.
Ποιο μοντέλο ήταν στην τελευταία θέση της κατανάλωσης; Το Audi Q3! Το γερμανικό μοντέλο παίρνει την τελευταία θέση και στον τομέα των χώρων έχοντας το δεύτερο πιο στενό πίσω κάθισμα, το λιγότερο αέρα για το κεφάλι και το δεύτερο χειρότερο χώρο αποσκευών.
Βάθρο για τα DS 7 Crossback, Hyundai Tucson και Ford Kuga
Στην αντίποδα τα μοντέλα που κέρδισαν τις εντυπώσεις και αντίστοιχα τις πρώτες θέσεις στην αξιολόγηση είναι τα DS 7 Crossback, Hyundai Tucson και Ford Kuga. Το νο. 1 DS 7 κατακτά την κορυφή στον τομέα της κατανάλωσης και δύο τρίτες θέσεις στους τομείς της ασφάλειας και των χώρων. Ισόβαθμο στην Τρίτη θέση των χώρων είναι μαζί του το Hyundai Tucson, το οποίο συγχρόνως είναι πολύ ψηλά στον τομέα της ασφάλειας και πάνω από το μέσο όρο στην κατανάλωση. Πολύ ψηλά συνολικά και το Kuga, το οποίο ξεχωρίζει κυρίως στον τομέα της κατανάλωσης.
Συνέχεια του άρθρου >>>DS 7 Crossback και Opel Grandland κάνουν 100 χλμ. με 5,5 ευρώ
Τα plug-in επωφελούνται από τη δυνατότητα κίνησης με ρεύμα κάτι το οποίο τα καθιστά άκρως οικονομικά στις καθημερινές μετακινήσεις εφόσον φυσικά το φορτίζετε κάθε μέρα. Τα πιο οικονομικά στο σύνολο συνδυάζοντας τόσο κίνηση εντός πόλης όσο και στην εθνική είναι τα DS 7 Crossback και Opel Grandland, τα οποία έχουν μέση κατανάλωση με 2,8 λτ./100 χλμ. δηλαδή 5,5 ευρώ. Τα δύο μοντέλα έχουν το ίδιο κινητήριο σύνολο που συνδυάζει ένα μοτέρ βενζίνης 1,6 λιτρων με τούρμπο και 200 ίππους αλλά και από ένα ηλεκτρικό μοτέρ σε κάθε άξονα, με απόδοση περίπου 110 ίππων έκαστο, έχοντας συνδυαστική απόδοση 300 ίππων.
Cupra Formentor το πιο ασφαλές, Toyota RAV4 το πιο ευρύχωρο
Στα υπόλοιπα στοιχεία των μετρήσεών μας ξεχωρίσαμε την επίδοση του Cupra Formentor στον τομέα της ασφάλειας. Το ισπανικό μοντέλο έχει εξαιρετικά φρένα τα οποία χρειάζονται 35,4 μ. για να ακινητοποιήσουν το αμάξωμα από τα 100 χλμ./ώρα, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως είναι και το πιο προσιτό μοντέλο από τα 17 που εξετάζουμε.
Στον έτερο σημαντικό τομέα, αυτόν των προσφερόμενων χώρων, θα ξεχωρίσουμε το Toyota RAV4, το οποίο με 10,2 εκ αέρα για το κεφάλι μπορεί να χωρέσει ακόμα και δίμετρους επιβάτες.
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Για την τελική κατάταξη έχουμε συνυπολογίσει την κατάταξη τους σε κατανάλωση, χώρους και ασφάλεια. Θεωρούμε τον καθένα από τους παραπάνω τομείς εξίσου σημαντικό (33%), για να υπολογίσουμε την τελική κατάταξη.Μπορείτε να δείτε αναλυτικά στις επόμενες επιλογές και τι λαμβάνουμε υπόψη για να κάνουμε την κατάταξη και στους 3 επιμέρους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων και της ασφάλειας.
Rank | Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Τιμή | Κατανάλωση | Χώροι | Ασφάλεια |
---|---|---|---|---|---|
1º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 300 PS 4x4 300ps | 53.100 | 1º | 3º | 3º |
2º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | 47.290 | 7º | 3º | 4º |
3º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 48.098 | 3º | 6º | 9º |
4º | OPEL GRANDLAND HYBRID 300 PS 300ps | 51.500 | 1º | 16º | 2º |
5º | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | 51.500 | 4º | 10º | 6º |
6º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 42.890 | 9º | 13º | 1º |
7º | MERCEDES GLA 250 e 218ps | 46.900 | 4º | 12º | 9º |
8º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 225 PS 225ps | 49.700 | 7º | 3º | 15º |
9º | CITROEN C5 AIRCROSS PHEV 225ps | 44.900 | 6º | 7º | 12º |
10º | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 50.900 | 10º | 8º | 8º |
11º | TOYOTA RAV4 2.5 AWD 306 PS PHEV 306ps | 51.950 | 12º | 1º | 15º |
12º | SUZUKI ACROSS 2.5 PLUG IN HYBRID 306 PS 4WD 306ps | 56.850 | 12º | 2º | 14º |
13º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps | 44.100 | 14º | 11º | 5º |
14º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | 48.800 | 15º | 14º | 9º |
15º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | 44.900 | 11º | 14º | 13º |
16º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | 47.900 | 17º | 17º | 7º |
17º | VOLVO XC40 RECHARGE PHEV T5 Twin Engine 262 PS 262ps | 51.066 | 16º | 9º | 17º |
Ποια έχουν την καλύτερη κατανάλωση
Ποια έχουν την καλύτερη κατανάλωση
Ο υπολογισμός έχει γίνει για τον μέσο Ελληνα, δηλ. 80% των χιλιομέτρων εντός πόλης και 20% σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατα νάλωση | |
---|---|---|
1º | OPEL GRANDLAND HYBRID 300 PS 300ps | 2,8 |
2º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 300 PS 4x4 300ps | 2,8 |
3º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 3 |
4º | MERCEDES GLA 250 e 218ps | 3,1 |
5º | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | 3,1 |
6º | CITROEN C5 AIRCROSS PHEV 225ps | 3,3 |
7º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 225 PS 225ps | 3,6 |
8º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | 3,6 |
9º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 4 |
10º | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 4,1 |
11º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | 4,3 |
12º | TOYOTA RAV4 2.5 AWD 306 PS PHEV 306ps | 4,5 |
13º | SUZUKI ACROSS 2.5 PLUG IN HYBRID 306 PS 4WD 306ps | 4,5 |
14º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps | 4,7 |
15º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | 5 |
16º | VOLVO XC40 RECHARGE PHEV T5 Twin Engine 262 PS 262ps | 5,1 |
17º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | 5,3 |
Κατανάλωση στην πόλη
Κατανάλωση στην Πόλη
Για την μέτρηση της κατανάλωσης εντός πόλης εφαρμόζουμε έναν τυπικό κύκλο, που προσομοιώνει την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Έτσι κινούμαστε με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και σε ορισμένες συνθήκες ως 80, σαν να κινούμαστε σε κάποια κεντρική λεωφόρο, πραγματοποιώντας παράλληλα στάσεις σαν να περιμένουμε σε φανάρι. Έπειτα από το όργανο που συνδέουμε στη θύρα OBD του οχήματος (παίρνει δεδομένα από τον εγκέφαλο κατευθείαν) λαμβάνουμε το νούμερο της κατανάλωσης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση πόλη (λτ.) | |
---|---|---|
1º | CITROEN C5 AIRCROSS PHEV 225ps | 1,9 |
2º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 2 |
3º | MERCEDES GLA 250 e 218ps | 2 |
4º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 225 PS 225ps | 2 |
5º | OPEL GRANDLAND HYBRID 300 PS 300ps | 2,1 |
6º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 300 PS 4x4 300ps | 2,2 |
7º | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | 2,5 |
8º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | 2,8 |
9º | TOYOTA RAV4 2.5 AWD 306 PS PHEV 306ps | 3,3 |
10º | SUZUKI ACROSS 2.5 PLUG IN HYBRID 306 PS 4WD 306ps | 3,3 |
11º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 3,5 |
12º | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 3,5 |
13º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | 3,5 |
14º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps | 3,5 |
15º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | 3,8 |
16º | VOLVO XC40 RECHARGE PHEV T5 Twin Engine 262 PS 262ps | 3,8 |
17º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | 3,9 |
Κατανάλωση σε ταξίδι
Κατανάλωση σε ταξίδι
Για την κατανάλωση σε ταξίδι, με το όργανο πάντα συνδεδεμένο στη θύρα OBD του οχήματος, μετράμε σε ανοιχτό δρόμο για 5 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Αυτό γίνεται 3 φορές και κρατάμε το μέσο όρο των επιμέρους μετρήσεων.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Μετρημενη μέση κατανάλωση (λτ.) | |
---|---|---|
1º | SUZUKI ACROSS 2.5 PLUG IN HYBRID 306 PS 4WD 306ps | 1 |
2º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 3,9 |
3º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | 5,5 |
4º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 225 PS 225ps | 5,6 |
5º | MERCEDES GLA 250 e 218ps | 5,9 |
6º | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | 6 |
7º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | 6 |
8º | TOYOTA RAV4 2.5 AWD 306 PS PHEV 306ps | 6 |
9º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps | 6 |
10º | OPEL GRANDLAND HYBRID 300 PS 300ps | 6,1 |
11º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 300 PS 4x4 300ps | 6,1 |
12º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | 6,3 |
13º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | 6,5 |
14º | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 6,8 |
15º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 6,9 |
16º | CITROEN C5 AIRCROSS PHEV 225ps | 7,5 |
17º | VOLVO XC40 RECHARGE PHEV T5 Twin Engine 262 PS 262ps | 7,8 |
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Υπολογίζεται με βάση την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ κάθε μοντέλου και την πραγματική (μετρημένη από μας) κατανάλωση του μοντέλου σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πραγματική αυτονομία | |
---|---|---|
1º | OPEL GRANDLAND HYBRID 300 PS 300ps | 982 |
2º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 300 PS 4x4 300ps | 843 |
3º | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | 796 |
4º | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 677 |
5º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 667 |
6º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 643 |
7º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | 618 |
8º | TOYOTA RAV4 2.5 AWD 306 PS PHEV 306ps | 604 |
9º | SUZUKI ACROSS 2.5 PLUG IN HYBRID 306 PS 4WD 306ps | 598 |
10º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | 493 |
11º | CITROEN C5 AIRCROSS PHEV 225ps | 483 |
12º | VOLVO XC40 RECHARGE PHEV T5 Twin Engine 262 PS 262ps | 475 |
13º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps | 474 |
14º | MERCEDES GLA 250 e 218ps | 467 |
15º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 225 PS 225ps | 439 |
16º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | 417 |
17º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | 378 |
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα; Πόσος χώρος υπάρχει για τα γόνατα τους και το κεφαλι τους; Πόση είναι η πραγματική (μετρημένη από μας) χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ τους;Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | TOYOTA RAV4 2.5 AWD 306 PS PHEV 306ps |
2º | SUZUKI ACROSS 2.5 PLUG IN HYBRID 306 PS 4WD 306ps |
3º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 300 PS 4x4 300ps |
4º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 225 PS 225ps |
5º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps |
6º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps |
7º | CITROEN C5 AIRCROSS PHEV 225ps |
8º | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps |
9º | VOLVO XC40 RECHARGE PHEV T5 Twin Engine 262 PS 262ps |
10º | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps |
11º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps |
12º | MERCEDES GLA 250 e 218ps |
13º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps |
14º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps |
15º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps |
16º | OPEL GRANDLAND HYBRID 300 PS 300ps |
17º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps |
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Για το εσωτερικό πλάτος, οι μετρήσεις στηρίζονται σε μια ειδική πτυσσόμενη ράβδο που μετράει την απόσταση μεταξύ των θυρών στο ύψος του στήθους. Για 3 ενήλικες χρειάζεστε 1,35 μέτρα, ενώ για 2 μεγάλους και ένα παιδί 1,25 μέτρα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Εσωτερικό πλάτος πίσω (εκ.) | |
---|---|---|
1º | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | 142,8 |
2º | VOLVO XC40 RECHARGE PHEV T5 Twin Engine 262 PS 262ps | 141,5 |
3º | CITROEN C5 AIRCROSS PHEV 225ps | 141,5 |
4º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | 141,0 |
5º | TOYOTA RAV4 2.5 AWD 306 PS PHEV 306ps | 141,0 |
6º | SUZUKI ACROSS 2.5 PLUG IN HYBRID 306 PS 4WD 306ps | 141,0 |
7º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 225 PS 225ps | 141,0 |
8º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 300 PS 4x4 300ps | 141,0 |
9º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 140,8 |
10º | OPEL GRANDLAND HYBRID 300 PS 300ps | 139,9 |
11º | MERCEDES GLA 250 e 218ps | 139,5 |
12º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps | 139,2 |
13º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | 139,1 |
14º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | 139,1 |
15º | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 139,0 |
16º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | 138,7 |
17º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 134,0 |
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Οι μετρήσεις των εσωτερικών χώρων γίνονται με τη βοήθεια του… «Λυκούργου», μιας συσκευής που προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά. Με το κάθισμα του οδηγού στην πιο χαμηλή θέση (αν υπάρχει ρύθμιση του ύψους), την πλάτη κάθετη και με τη θέση αυτή σταθερή, μετράμε την απόσταση του Λυκούργου από την πλάτη του μπροστά καθίσματος.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Γόνατα (εκ.) | |
---|---|---|
1º | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 19,5 |
2º | TOYOTA RAV4 2.5 AWD 306 PS PHEV 306ps | 19,5 |
3º | SUZUKI ACROSS 2.5 PLUG IN HYBRID 306 PS 4WD 306ps | 19,5 |
4º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 19,0 |
5º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 225 PS 225ps | 18,8 |
6º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 300 PS 4x4 300ps | 18,8 |
7º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps | 18,8 |
8º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | 18,2 |
9º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | 18,0 |
10º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 17,5 |
11º | CITROEN C5 AIRCROSS PHEV 225ps | 16,2 |
12º | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | 15,5 |
13º | VOLVO XC40 RECHARGE PHEV T5 Twin Engine 262 PS 262ps | 14,2 |
14º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | 14,0 |
15º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | 14,0 |
16º | MERCEDES GLA 250 e 218ps | 14,0 |
17º | OPEL GRANDLAND HYBRID 300 PS 300ps | 12,2 |
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πάλι πρωταγωνιστής είναι ο «Λυκούργος» (προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά), ωστόσο σε αυτή την περίπτωση το νούμερο που μετράμε είναι η απόσταση του άνω άκρου του κεφαλιού του «Λυκούργου» από την οροφή.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κεφάλι (εκ.) | |
---|---|---|
1º | TOYOTA RAV4 2.5 AWD 306 PS PHEV 306ps | 10,2 |
2º | SUZUKI ACROSS 2.5 PLUG IN HYBRID 306 PS 4WD 306ps | 10,2 |
3º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | 7,5 |
4º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 7,0 |
5º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 6,2 |
6º | MERCEDES GLA 250 e 218ps | 5,8 |
7º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 225 PS 225ps | 5,8 |
8º | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 5,8 |
9º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 300 PS 4x4 300ps | 5,8 |
10º | VOLVO XC40 RECHARGE PHEV T5 Twin Engine 262 PS 262ps | 4,8 |
11º | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | 4,5 |
12º | CITROEN C5 AIRCROSS PHEV 225ps | 3,8 |
13º | OPEL GRANDLAND HYBRID 300 PS 300ps | 3,4 |
14º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps | 2,6 |
15º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | 1,5 |
16º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | 1,5 |
17º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | 1,2 |
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Γίνεται με τον «Ταμερλάνο». Έχουμε ένα κύβο γεμάτο με αφρώδες υλικό, από το οποίο γεμίζουμε το πορτ-μπαγκάζ, μέχρι το ύψος της εταζέρας. Μετράμε στην συνέχεια πόσα εκατοστά κατέβηκε το αφρώδες υλικό στον κύβο μας και πολλαπλασιάζοντας το με τις διαστάσεις του κύβου, ξέρουμε πόσα λίτρα ακριβώς χωράει κάθε πορτ-μπαγκάζ.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πορτ-μπαγκάζ (λτ.) | |
---|---|---|
1º | CITROEN C5 AIRCROSS PHEV 225ps | 600 |
2º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 581 |
3º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | 558 |
4º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 225 PS 225ps | 555 |
5º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 300 PS 4x4 300ps | 555 |
6º | TOYOTA RAV4 2.5 AWD 306 PS PHEV 306ps | 500 |
7º | SUZUKI ACROSS 2.5 PLUG IN HYBRID 306 PS 4WD 306ps | 490 |
8º | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 485 |
9º | VOLVO XC40 RECHARGE PHEV T5 Twin Engine 262 PS 262ps | 460 |
10º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | 420 |
11º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps | 420 |
12º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | 420 |
13º | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | 395 |
14º | OPEL GRANDLAND HYBRID 300 PS 300ps | 390 |
15º | MERCEDES GLA 250 e 218ps | 385 |
16º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | 380 |
17º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 345 |
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια είναι καλύτερα στην δοκιμή αποφυγής κινδύνου, ποια στρίβουν καλύτερα, ποια φρενάρουν καλύτερα, ποια προσπερνανε καλύτερα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps |
2º | OPEL GRANDLAND HYBRID 300 PS 300ps |
3º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 300 PS 4x4 300ps |
4º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps |
5º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps |
6º | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps |
7º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps |
8º | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps |
9º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps |
10º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps |
11º | MERCEDES GLA 250 e 218ps |
12º | CITROEN C5 AIRCROSS PHEV 225ps |
13º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps |
14º | SUZUKI ACROSS 2.5 PLUG IN HYBRID 306 PS 4WD 306ps |
15º | TOYOTA RAV4 2.5 AWD 306 PS PHEV 306ps |
16º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 225 PS 225ps |
17º | VOLVO XC40 RECHARGE PHEV T5 Twin Engine 262 PS 262ps |
Ποια στρίβουν καλύτερα
Ποια στρίβουν καλύτερα
Η αξιολόγηση της οδικής συμπεριφοράς του μοντέλου είναι πολυσύνθετη και γίνεται έπειτα από πολλά χιλιόμετρα δοκιμών. Λαμβάνεται υπόψη η επίδοση στο τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test), ενώ σημαντικές είναι οι πληροφορίες που λαμβάνει ο δοκιμαστής-οδηγός από το τιμόνι, την ανάρτηση, καιώς και οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου υπό πίεση ή στις κανονικές συνθήκες οδήγησης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Οδική Συμπεριφορά | |
---|---|---|
1º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 9 |
2º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | 9 |
3º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps | 9 |
4º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 9 |
5º | MERCEDES GLA 250 e 218ps | 9 |
6º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | 9 |
7º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | 9 |
8º | CITROEN C5 AIRCROSS PHEV 225ps | 8 |
9º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 225 PS 225ps | 8 |
10º | OPEL GRANDLAND HYBRID 300 PS 300ps | 8 |
11º | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | 8 |
12º | VOLVO XC40 RECHARGE PHEV T5 Twin Engine 262 PS 262ps | 8 |
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Η διαδικασία των μετρήσεων των φρένων γίνεται με τυποποιημένο τρόπο (πίεση ελαστικών που αναγράφει ο κατασκευαστής, στεγνό οδόστρωμα κ.λπ.), οι οποίες ισχύουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Κατά τη διαδικασία ο οδηγός αναπτύσσει ταχύτητα 110 πραγματικών χλμ./ώρα, οπότε και φρενάρουμε απότομα. Μέσω ειδικού οργάνου μέτρησης μετράμε τη απόσταση από τη στιγμή που η ταχύτητα γίνει 100 χλμ. /ώρα μέχρι το όχημα να ακινητοποιηθεί.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Φρένα | |
---|---|---|
1º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 35,3 |
2º | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 36,3 |
3º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | 36,4 |
4º | OPEL GRANDLAND HYBRID 300 PS 300ps | 36,6 |
5º | CITROEN C5 AIRCROSS PHEV 225ps | 36,7 |
6º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | 36,9 |
7º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 37 |
8º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 300 PS 4x4 300ps | 37 |
9º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 225 PS 225ps | 37,2 |
10º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps | 37,3 |
11º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | 37,4 |
12º | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | 38,3 |
13º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | 38,9 |
14º | MERCEDES GLA 250 e 218ps | 39,8 |
15º | VOLVO XC40 RECHARGE PHEV T5 Twin Engine 262 PS 262ps | 40,1 |
16º | TOYOTA RAV4 2.5 AWD 306 PS PHEV 306ps | 43,2 |
17º | SUZUKI ACROSS 2.5 PLUG IN HYBRID 306 PS 4WD 306ps | 43,2 |
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Σε αυτή διαδικασία κάνουμε προσομοίωση μιας προσπέρασης σε επαρχιακό δρόμο. Εδώ ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι από τα 60 χλμ./ώρα με 4η/5η σχέση ή με kickdown μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και καταγράφουμε το χρόνο που χρειάζεται.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Προσπέρασμα | |
---|---|---|
1º | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | 2,7 |
2º | OPEL GRANDLAND HYBRID 300 PS 300ps | 2,9 |
3º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 300 PS 4x4 300ps | 3 |
4º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 3,04 |
5º | SUZUKI ACROSS 2.5 PLUG IN HYBRID 306 PS 4WD 306ps | 3,1 |
6º | TOYOTA RAV4 2.5 AWD 306 PS PHEV 306ps | 3,12 |
7º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps | 3,28 |
8º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | 3,34 |
9º | MERCEDES GLA 250 e 218ps | 3,5 |
10º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | 3,63 |
11º | VOLVO XC40 RECHARGE PHEV T5 Twin Engine 262 PS 262ps | 3,9 |
12º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | 4,08 |
13º | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 4,1 |
14º | CITROEN C5 AIRCROSS PHEV 225ps | 4,1 |
15º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | 4,27 |
16º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 4,3 |
17º | DS DS7 CROSSBACK E-TENSE 225 PS 225ps | 4,3 |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »