ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Dacia Duster ή KGM Korando σε τετρακίνητο οικογενειακό SUV;

 Σχολιάστε 
1.184 Επισκέψεις στο άρθρο (29/4/2025)
Dacia Duster ή KGM Korando σε τετρακίνητο οικογενειακό SUV;
2 Φωτογραφίες »

Το KGM Korando έχει 33 παραπάνω άλογα και καλύτερες επιδόσεις λόγω κιβωτίου.
Και τα δύο έχουν δυνατότητα «κλειδώματος» για τα δύσκολα off road κομμάτια.
Πιο ευρύχωρη και πιο ποιοτική καμπίνα για το Korando.
Φθηνότερο το Duster, όμως δεν βγαίνει αυτόματο όπως το Korando.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Το KGM Korando έχει 33 παραπάνω άλογα και καλύτερες επιδόσεις λόγω κιβωτίου

Με 163 ίππους, το KGM Korrando είναι το πιο προσιτό σε τέτοια απόδοση SUV στην αγορά, έχοντας 33 ίππους περισσότερους από τον 1,2 λτ. κινητήρα του Duster (130 PS). Η διαφορά στην απόδοση των δύο αυτοκινήτων εντοπίζεται κυρίως στο πεδίο των ρεπρίζ, με το Korando να προσπερνάει πιο σβέλτα κατά 20 μέτρα στο 60-100 χλμ./ώρα ενώ χαρακτηριστική είναι η επίδοση του 80-120 χλμ./ώρα με το Duster με 5η να χρειάζεται 11,2 δλ. και το Korando 7 δλ., κάτι που μεταφράζεται σε 93 μ. λιγότερης απόστασης προσπεράσματος και άρα παραμονής στο αντίθετο ρεύμα...

Και τα δύο έχουν δυνατότητα «κλειδώματος» για τα δύσκολα off road κομμάτια

Βασικό χαρακτηριστικό και των δύο αυτοκινήτων για την πολύ καλή εικόνα τους σε εκτός δρόμου διαδρομές, αποτελούν τα συστήματα μόνιμης τετρακίνησης που διαθέτουν, η μαλακή και μεγάλη διαδρομή της ανάρτησής τους, αλλά και οι ικανές γωνίες αμαξώματός τους σε συνδυασμό με την επαρκή απόστασή τους από το έδαφος. Και αν όλα αυτά δεν φτάνουν, διαθέτουν επιπλέον σύστημα κλειδώματος του ποσοστού τετρακίνησης ανάμεσα στους δύο άξονες, επιτρέποντάς τους να πάνε και σε πιο δύσκολα σημεία.

Πιο ευρύχωρη και πιο ποιοτική καμπίνα για το Korando

Όντας μεγαλύτερο σε διαστάσεις, το KGM Korando προσφέρει συνολικά πολύ καλά επίπεδα χώρων τόσο ανάμεσα στα μοντέλα της κατηγορίας όσο και συγκριτικά με το Duster. Έχει το μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος πίσω καθίσματος που σημαίνει πως θα φιλοξενήσει με άνεση ακόμα και 3 άτομα εκεί, ενώ ο χώρος αποσκευών του έχει όγκο 551 λτ. όταν στην 4κίνητη έκδοσή του, το Duster προσφέρει 414 λτ.. Επίσης, αν και σε εικόνα η καμπίνα του Duster είναι πιο ευφάνταστη και όμορφη, αυτή του Korando επιδεικνύει καλύτερη ποιότητα κατασκευής και φινιρίσματος.

Φθηνότερο το Duster αλλά δεν βγαίνει αυτόματο όπως το Korando

Το Dacia Duster είναι «αχτύπητο» όσον αφορά το Value for money χαρακτήρα του με την τιμή του στην 4κίνητη έκδοση να ξεκινά από τις 26.400 ευρώ. Όμως επίσης εξαιρετικό είναι και το Korando στο πεδίο αυτό, το οποίο κοστίζει από 28.490 ευρώ στην τετρακίνητη έκδοσή του, ενώ η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που το εφοδιάζει και που συγκρίνουμε, κοστίζει από 30.490 ευρώ και έχει ελαφρώς πλουσιότερο εξοπλισμό με κλιματισμό αντί αιρ κοντίσιον, σύστημα πλοήγησης κ.α.. Το Duster αντίθετα δε προσφέρει δυνατότητα επιλογής του με αυτόματο κιβώτιο σε καμία έκδοση πέραν της δικίνητης αμιγώς υβριδικής του.

Διαβάστε παρακάτω τη συγκριτική δοκιμή μεταξύ του Dacia Duster 1,2 130 PS 4x4 και του KGM Korando 1,5 GDi-T 163 PS AWD Auto.

Σελίδα 2Σχεδίαση: Νεανικό το Duster, τυπικά SUV το Korando
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Καλύτερο σε εικόνα και χώρους το Korando
Σελίδα 4Κινητήρες-επιδόσεις-κατανάλωση: Με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και 163 άλογα το Korando, καίει όμως…
Σελίδα 5Οδική συμπεριφορά: Καλύτερη τετρακίνηση στο Korando, καλύτερες αναρριχητικές ικανότητες το Duster.
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Tεχνικά χαρακτηριστικά - Μετρήσεις
Toyota
TESTIMONIAL IBIZA