Τις τιμές των εκδόσεων Extreme που προσφέρονται στα Sander Stepway, Duster και Jogger έκανες γνωστές η ελληνική αντιπροσωπεία της Dacia. To νέο επίπεδο εξοπλισμού τίθεται στην κορυφή της γκάμας και, όπως μαρτυρά η ονομασία του, έρχεται για να τονίσει τον περιπετειώδη χαρακτήρα των αυτοκινήτων της φίρμας.
Η έκδοση Extreme φέρνει για τα Sandero Stepway, Jogger και Duster το νέο χρώμα «Cedar Green», ενώ επίσης, άλλα τμήματα αμαξώματος, ανάλογα το μοντέλο, είναι βαμμένα σε χάλκινη απόχρωση «Copper Brown», όπως και το νέο λογότυπο της εταιρείας, που μεταξύ άλλων δεσπόζει και στις γυαλιστερές μαύρες ζάντες αλουμινίου (17 ίντσες στο Duster, 16 ίντσες στο Stepway και στο Jogger).
Διαφοροποιήσεις σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις υπάρχουν και στην καμπίνα. Ένας νέος τύπος ταπετσαρίας σε γκρι χρώμα, που ονομάζεται MicroCloud, περιλαμβάνεται στο επίπεδο εξοπλισμού Extreme (Stepway, Jogger και Duster), που καλύπτει τα πάνελ των θυρών και τα καθίσματα (Stepway, Jogger και Duster) καθώς και το ταμπλό (Stepway και Jogger). Από κει και πέρα ανάλογα το μοντέλο, ορισμένα τμήματα των πάνελ των εμπρός θυρών διαθέτουν επένδυση σε χάλκινη απόχρωση «Copper Brown», όπως και στο περίγραμμα των αεραγωγών και της οθόνης πλοήγησης. Τέλος τα καθίσματα φέρουν ραφές σε χάλκινη απόχρωση «Copper Brown», ενώ το κεντημένο λογότυπο «Dacia Link» κάνει την εμφάνισή του στα εμπρός καθίσματα.
Οι τιμές των εκδόσεων Extreme
Το Dacia Sandero Stepway στην έκδοση Extreme συνδυάζεται αποκλειστικά με τον 1.000άρη TCe διπλού καυσίμου με απόδοση 100 ίππων και κοστίζει 21.500 ευρώ. Με κινητήρα διπλού καυσίμου (LPG) τροφοδοτείται και το Duster Extreme αποκλειστικά στην δικίνητη έκδοσή του με κόστος αγοράς 25.190 ευρώ. Τέλος, το 5θέσιο Jogger με το ίδιο μοτέρ στην έκδοση Extreme κοστίζει από 26.980 ευρώ, ενώ με την τρίτη σειρά καθισμάτων το Jogger προσφέρεται τόσο σε LPG όσο και σε βενζίνη αποκλειστικά με τιμές από 28.180 και 28.980 ευρώ αντίστοιχα.
Αξίζει να σημειώσουμε πως στην έκδοση Extreme, τα Stepway και Jogger εφοδιάζονται στάνταρ με το σύστημα Extended Grip. Αυτό ενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού στην κεντρική κονσόλα και προσαρμόζοντας τις ρυθμίσεις του συστήματος ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας (ESC) επιτρέπει στα μοντέλα να κινούνται πιο άνετα σε λασπωμένες, χιονισμένες ή ολισθηρές επιφάνειες.