
Ανανεωμένο Dacia Sandero: Πότε θα δούμε το facelift του ευρωπαϊκού best seller
Το ανανεωμένο Dacia Sandero απαθανατίστηκε σε δοκιμές εξέλιξης στους δρόμους της Ευρώπης.
Αλλαγές στην εμφάνιση εμπρός και πίσω για το ευρωπαϊκό best seller.
Βασική αλλαγή στο εσωτερικό η μεγαλύτερη οθόνη του infotainment.
Συνεχίζει με κινητήρες βενζίνης και LPG (διπλού καυσίμου), φήμες για υβριδικό
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Δοκιμάζεται στην Ευρώπη το ανανεωμένο Dacia Sandero
Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει, λένε. Αυτό φαίνεται πως πιστεύουν και οι άνθρωποι της Dacia, οι οποίοι εργάζονται πάνω στην ανανέωση του Sandero, του μικρού που το 2024 ήταν το best seller μοντέλο στην Ευρώπη ανεξαρτήτως κατηγορίας, ενώ μπήκε με το δεξί και στο 2025 καταγράφοντας τις περισσότερες πωλήσεις στη γηραιά ήπειρο. Ο φωτογραφικός φακός των κατασκόπων συνέλαβε καμουφλαρισμένο το Dacia Sandero Stepway (σ.σ. η έκδοση Stepway είναι η crossover εκδοχή του μικρού της εταιρείας) στους δρόμους της Ευρώπης σε δοκιμές εξέλιξης. Μπορεί οι φήμες να ήθελαν την τέταρτη γενιά του Sandero να λανσάρεται μέσα στο 2027, ωστόσο βάσει όσων έρχονται στο φως τα τελευταία 24ωρα δεν αποκλείεται η ανανέωση του Sandero να παρατείνει τον κύκλο ζωής του άκρως επιτυχημένου μοντέλου που τα τελευταία χρόνια πλασάρεται στις δύο πρώτες θέσεις των ευρωπαϊκών πωλήσεων.
Αλλαγές στην εμφάνιση εμπρός και πίσω για το ευρωπαϊκό best seller
Σύμφωνα με αυτές τις εικόνες, οι σχεδιαστικές αλλαγές εντοπίζονται κυρίως στο εμπρός και το πίσω μέρος της τρίτης γενιάς του Dacia Sandero, η οποία έκανε ντεμπούτο το 2020 και έχει χτιστεί πάνω στην πλατφόρμα CMF-B (Common Module Family) της συμμαχίας Renault-Nissan. Ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες με επιρροές από αυτούς του λιλιπούτειου Spring, νέα γρίλια και προβολείς με LED στοιχεία είναι μερικά από τα στοιχεία που ξεχωρίζουν από το καμουφλάζ.
Βασική αλλαγή στο εσωτερικό η μεγαλύτερη οθόνη του infotainment
Επιπλέον, πέρα από το εξωτερικό αλλαγές θα υπάρξουν και στο εσωτερικό, καθώς φαίνεται πως στο κέντρο του ταμπλό θα ενσωματωθεί μια μεγαλύτερη οθόνη αφής 10 ιντσών ως πύλη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, χωρίς να τίθεται εκτός το σενάριο για την ενσωμάτωση ψηφιακής οθόνης 7 ιντσών ανάμεσα στα αναλογικά όργανα ώστε να δοθεί ένα τεχνολογικό boost. Αυτό όμως θα ισχύει για τις μεσαίες και πλούσιες εξοπλιστικές εκδόσεις, αφού δεν αποκλείεται οι βασικές επιλογές να συνεχίσουν να περιλαμβάνουν τη θήκη που μετατρέπει το smartphone του οδηγού σε infotainment σε μια προσπάθεια να κρατηθεί χαμηλά η εισαγωγική τιμή του Sandero.
Συνεχίζει με κινητήρες βενζίνης και LPG (διπλού καυσίμου), φήμες για υβριδικό
Στο πεδίο των κινητήρων, η Dacia αναμένεται να δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στα σύνολα που απαρτίζουν αυτή τη στιγμή την γκάμα των Sandero Streetway και Sandero Stepway. Αυτό σημαίνει πως θα προσφέρεται τόσο με τον 1.000άρη (1,0 TCe) turbo βενζίνης των 90 ίππων όσο και στην έκδοση διπλού καυσίμου ECO-G (βενζίνη - υγραέριο) όπου το ίδιο μοτέρ αποδίδει 100 άλογα. Το αυτοκινητικά πηγαδάκια θέλουν το ανανεωμένο Sandero να δέχεται κάποια ηλεκτρική βοήθεια, ιδιαίτερα κρίνοντας από το γεγονός ότι το μεγαλύτερο Duster έγινε mild hybrid με σύστημα 48V, ενώ απέκτησε και full hybrid έκδοση. Αυτή η φήμη ενισχύεται από το γεγονός ότι το Jogger, η επιμηκυμένη station wagon εκδοχή του Sandero που βασίζεται στο ίδιο δάπεδο, προσφέρεται ήδη ως υβριδικό στην έκδοση Hybrid 140, οπότε το «πάντρεμα» θα είναι εύκολη υπόθεση για τους μηχανικούς της Dacia. Δεδομένη θεωρείται η απουσία αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης, κάτι που δεν θα δούμε πριν την αποκάλυψη της επόμενης, τέταρτης γενιάς του δημοφιλούς μικρού.
Κλείνοντας, η επίσημη παρουσίαση του ανανεωμένου Dacia Sandero υπολογίζεται μέσα στο 2026 και εφόσον επιβεβαιωθεί η άφιξη της επόμενης γενιάς θα μετατεθεί για αργότερα από το 2027 που υπολογιζόταν.