ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai Bayon με 100 ίππους

(12/3/2025)
Test Hyundai Bayon 1,0 T-GDI 100 PS 6MT
2 Φωτογραφίες »

Test Hyundai Bayon 1,0 T-GDI 100 PS 6MT

Μικρό SUV με 20 χιλιάρικα και εγγύηση με απεριόριστα χλμ..
Έχει την πιο φαρδιά καμπίνα της κατηγορίας, σαν του Qashqai.
Από τα πιο οικονομικά SUVάκια σε κατανάλωση στην εθνική με 5,0 λτ./100 χλμ..
Παρκάρει ευκολά χάρη στον μικρό κύκλο στροφής (10,4 μ.), από τους καλύτερους στην κατηγορία

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Μικρό SUV με 20 χιλιάρικα και εγγύηση με απεριόριστα χλμ.

Το Hyundai Bayon και μετά την ανανέωσή του εξακολουθεί να ανήκει στα πιο προσιτά μικρά SUV της αγοράς, με τιμή από 18.990 ευρώ στη βασική του έκδοση (διαβάστε τη δοκιμή του βασικού Hyundai Bayon) και από 20.490 ευρώ στην τούρμπο έκδοση των 100 ίππων της δοκιμής μας (δείτε εδώ αναλυτικά τις τιμές και τον εξοπλισμό του Hyundai Bayon).

Αναφορικά με τον εξοπλισμό αυτός είναι καλός καθώς θα συναντήσουμε ζάντες αλουμινίου, κάμερα οπισθοπορείας, 10,25 ιντσών οθόνη, την εφαρμογή BlueLink, αλλά και έξτρα αυτοματισμούς. Τέλος, όσον αφορά το value for money, αξίζει να προστεθεί πως έχει και μια από τις καλύτερες εγγυήσεις της αγοράς με 5 χρόνια για τα μηχανικά μέρη χωρίς όριο χιλιομέτρων.

Από τα πιο οικονομικά SUVάκια σε κατανάλωση στην εθνική με 5,0 λτ./100 χλμ..

Ο κινητήρας του Hyundai Bayon της δοκιμής είναι ο γνωστός 1.000άρης T-GDI (turbo βενζίνης δηλαδή), ο οποίος αποδίδει 100 ίππους και δεν διαθέτει κάποιο βοηθητικό ηλεκτρικό κύκλωμα (βγαίνει πάντως και σε έκδοση με 48V υβριδικό σύστημα). Παρόλα αυτά καταφέρνει να έχει την τρίτη χαμηλότερη κατανάλωση σε αυτοκινητόδρομο, ανάμεσα σε 38 SUVάκια βενζίνης.


Το Hyundai Bayon παρουσιάζει μια out of the box σχεδίαση, λόγω της ιδιαίτερης πίσω κολώνας που καταλήγει σε σχήμα μπούμερανγκ και ενσωματώνει αντίστοιχης σχεδίασης φωτιστικά σώματα.
2 Φωτογραφίες »

Το Hyundai Bayon παρουσιάζει μια out of the box σχεδίαση, λόγω της ιδιαίτερης πίσω κολώνας που καταλήγει σε σχήμα μπούμερανγκ και ενσωματώνει αντίστοιχης σχεδίασης φωτιστικά σώματα.

Έχει την πιο φαρδιά καμπίνα της κατηγορίας (1,39μ.), σαν του Qashqai

Στα πλεονεκτήματα του Bayon είναι οι χώροι για τους πίσω επιβάτες. Παρά τις μικρές διαστάσεις του (4,18 μ. μήκος), το Hyundai Bayon έχει το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα της κατηγορίας με πλάτος ανάμεσα στις πόρτες 1,3 μέτρα, δηλαδή κάθονται άνετα τρεις ενήλικοι. Έπειτα, ως προς τον αέρα για τα γόνατα ένας επιβάτης ύψους 1,75 μ. έχει αέρα 8 εκ. από τα γόνατά του μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος, ενώ ως προς τον αέρα για το κεφάλι θα καθίσει επιβάτης έως 1,83 μ. χωρίς να «βρει» στην οροφή. Τέλος, ικανοποιητικό είναι και το πορτ-μπαγκάζ των 411 λίτρων.

Παρκάρει εύκολα χάρη στον μικρό κύκλο στροφής (10,4 μ.), από τους καλύτερους στην κατηγορία

Το Bayon έχει ακόμα ένα high-light, καθώς είναι από τα πιο ευέλικτα μικρά SUV. O κύκλος στροφής του είναι στα 10,4 μέτρα, το οποίο σημαίνει πως απαιτεί λιγότερους χειρισμούς στο παρκάρισμα και μπορεί πιο εύκολα να κάνει μανούβρες στο δρόμο, όπως αναστροφές. Συγκριτικά με την υπόλοιπη κατηγορία, ο μικρότερος κύκλος στροφής ανήκει στο Kia Stonic με 10,2 μ. και ο μεγαλύτερος στο MG ZS με 11,1 μ..  
 
Διαβάστε παρακάτω την αναλυτική δοκιμή του Hyundai Bayon 1,0 T-GDI 100 PS 6MT
 

Σελίδα 2Σχεδίαση-Εσωτερικό: Διαφορετικό με το δικό στου τρόπο και up to date τεχνολογικά
Σελίδα 3Κινητήρας-Κιβώτιο: Διαθέτει πολιτισμένα χαρακτηριστικά και είναι ικανός
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ένα SUVάκι για την πόλη και ήσυχο στο ταξίδι
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
Autotriti.gr