Ενός κακού μύρια έπονται και φυσικά ο όμιλος VW δεν αποτελεί εξαίρεση, καθώς το σκάνδαλο με το dieselgate έχει επιπτώσεις στις πωλήσεις.
Ήδη στις Η.Π.Α. για το μήνα Νοέμβριο οι πωλήσεις της VW κατρακύλησαν κατά 25%. Έτσι, προκειμένου να καλυφθούν τα οποία κενά από την πτώση των πωλήσεων και το κόστος της επιδιόρθωσης/ανάκληση των μοντέλων, ο γερμανικός όμιλος ήρθε σε συμφωνία με τράπεζες για δάνειο – γέφυρα ύψους 20 δισ. ευρώ.
Η συμφωνία περιλαμβάνει 13 συνολικά τράπεζες οι οποίες θα προσφέρουν δάνεια ύψους 1,5 – 2,5 δισ. ευρώ έκαστη.
Όσον αφορά τον όμιλο VW ήδη έχει ανακοινώσει αποφάσεις προκειμένου να περιοριστούν τα έξοδα. Συγκεκριμένα τα μέτρα εξόδου από την κρίση που επέφερε το σκάνδαλο dieselgate περιλαμβάνουν περικοπές σε εκδόσεις και εξοπλισμό μοντέλων (όφελος 1,9 δισ. ευρώ) και καθυστέρηση στο λανσάρισμα της επόμενης γενιάς Phateon ως μέρος ενός γενικότερου πλάνου που θα περισώσει ακόμη 1,0 δισ. ευρώ.
Πάντως ο γερμανικός όμιλος ξεκαθάρισε πως παρά τις όποιες δυσκολίες και αντιξοότητες θα προστατέψει τις θέσεις εργασίας. Πάντως οι πιο απαισιόδοξοι λένε πως ο όμιλος VW όχι μόνο θα κάνει απολύσεις, αλλά θα αναγκαστεί να βγάλει στο σφυρί τις Bentley, Lamborghini, Ducati και MAN, προκειμένου να καλύψει το χρέος του.