- Με σύστημα Start & Stop και απόδοση 11,5 ίππους.
- Keyless σύστημα εκκίνησης & στάνταρ συναγερμός.
- Χώρος για 1 full face, οθόνη LCD και θύρα USB.
- Τρίπιστονη δαγκάνα & συνδυασμένη πέδηση CBS.
Με σύστημα Start & Stop και απόδοση 11,5 ίππους
H Daytona μπήκε στον χορό των Adventure Scooter, μια κατηγορία που κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος, με το Virtus 125. Στην καρδιά του βρίσκεται ένας μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας 125cc, ο οποίος αποδίδει 11,5 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και 10,5 Nm ροπής στις 7.250 σ.α.λ. δίνοντας έμφαση στην ύπαρξη δύναμης από το πρώτο άνοιγμα του γκαζιού, βασικό χαρακτηριστικό για ένα Scooter πόλης. Στον τομέα της κατανάλωσης, η ύπαρξη συστήματος Start & Stop και ο ηλεκτρονικός ψεκασμός της Bosch βοηθάει στο να διατηρηθεί χαμηλά η κατανάλωση, καθώς ακόμα και αν πιέζεις το Virtus 125 συνεχώς στα κόκκινα δεν θα δεις την κατανάλωση να ξεπερνάει τα 3 λίτρα ανά 100 χλμ. Αν δε οδηγείς πιο οικονομικά θα δεις αυτά τα νούμερα να προσεγγίζουν τα 2,5 λίτρα, επιτρέποντάς σου έτσι την οικονομική, καθημερινή χρήση του Daytona Virtus 125.
Keyless σύστημα εκκίνησης & στάνταρ συναγερμός
Όπως επιτάσσει η σύγχρονη εποχή, το σύστημα εκκίνησης του Daytona Virtus 125 δεν βασίζεται στο βασικό κλειδί, αλλά διαθέτει σύστημα εκκίνησης Keyless, οπότε το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να έχεις το κλειδί στην τσέπη σου και πλησιάζοντας το Scooter αυτό ενεργοποιείται αυτόματα. Εσύ μετά γυρνάς τον κεντρικό διακόπτη (από τον οποίο ελέγχονται και η τάπα της βενζίνης και το άνοιγμα της σέλας) και είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις, απλοποιώντας πολύ τα συνεχόμενα ανέβα κατέβα που μπορεί να χρειαστούν όταν κάποιος κάνει δουλειές με το Scooter του. Όταν ο αναβάτης κατέβει και απομακρυνθεί με το Keyless «κλειδί» στην τσέπη του, υπάρχει αυτόματη ενεργοποίηση του συναγερμού (που περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό) μετά από 10 δευτερόλεπτα, κρατώντας το Virtus 125 ασφαλές.
Χώρος για 1 full face, οθόνη LCD και θύρα USB
Ένα βασικό πλεονέκτημα του Daytona Virtus 125 (που πολλά Scooter Α1 δεν έχουν), είναι η ύπαρξη μεγάλου αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα, ο οποίος φτάνει τα 32 λίτρα. Έτσι μπορεί εκεί να αποθηκευτεί ένα Full Face κράνος, μαζί με κάποια άλλα μικροαντικείμενα. Έξτρα αποθηκευτικός χώρος υπάρχει σε ένα ντουλαπάκι στα αριστερά της ποδιάς, όπου μάλιστα υπάρχει και θύρα USB. Η πληροφόρηση του αναβάτη γίνεται μέσω μιας LCD οθόνης 5”, η οποία παραμένει ευανάγνωστη ακόμα και στον κόντρα ήλιο, ενώ η διάταξη των πληροφοριών επιτρέπει στον αναβάτη να βρει αυτό που θέλει με μια πολύ γρήγορα ματιά, χωρίς να αποσπαστεί από τον δρόμο. Στον στάνταρ εξοπλισμό βρίσκουμε επίσης μια πρίζα 12V στα αριστερά της οθόνης. Τέλος, η ζελατίνα μπροστά είναι ρυθμιζόμενη, ώστε ο αναβάτης να μπορεί να την φέρει στα μέτρα του.
Τρίπιστονη δαγκάνα & συνδυασμένη πέδηση CBS
Τα Adventure Scooter ήρθαν (πέρα από το εντυπωσιακό εμφανισιακό τους) και σαν μια απάντηση στους κακής ποιότητας δρόμους – και στην Ελλάδα ξέρουμε πολύ καλά από αυτούς. Η Daytona εξοπλίζει το Virtus 125 με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαδρομής 90mm και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ πίσω, τα οποία μαζί με το αλουμινένιο τιμόνι μεταβλητής διατομής που εδράζεται σε καβαλέτα (σε μοτοσυκλετιστικά πρότυπα) κάνουν το χειρισμό του Scooter παιχνιδάκι, ακόμα και σε κακής ποιότητας δρόμους.
Το φρενάρισμα αναλαμβάνει ένας δίσκος 240mm μπροστά μαζί με έναν δίσκο 220mm πίσω, ενώ η διαδικασία επιβλέπεται από σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS). Οι μανέτες μάλιστα είναι ρυθμιζόμενες, με το Virtus 125 να είναι από τα ελάχιστα Scooter της κατηγορίας που εξοπλίζονται με τέτοιες.
H δε τιμή του Virtus 125 είναι… σκανδαλιστική, καθώς η Daytona το διαθέτει για μόλις 2.495 ευρώ.