Μερικούς μήνες μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Κωνσταντινούπολης αλλά και μόλις ένα μήνα μετά την άφιξή του στην Ελλάδα και στην έκθεση Αυτοκίνηση, το Fiat Tipo απέκτησε και έκπτωση 1.000 ευρώ.
Έτσι, η τιμή εκκίνησης διαμορφώνεται πλέον στα 12.118 ευρώ για την έκδοση βενζίνης 1,4 λτ. Συγκεκριμένα, με το όφελος της απόσυρσης και την έκπτωση των 1.000 ευρώ το κόστος της βασικής έκδοσης του Tipo με τον 1,4 λτ. ή τον 1,6 λτ. βενζίνης είναι στα 12.118 και 16.060 ευρώ αντίστοιχα, για την έκδοση Pop.
Η αντίστοιχη εξοπλιστική έκδοση με πετρελαιοκινητήρα 1,3 λτ. ή 1,6 λτ. ξεκινά από τα 14.940 ευρώ και 16.970 ευρώ, ενώ το βενζινοκίνητο Tipo 1,6 λτ. διατίθεται με κόστος 16.060 ευρώ.
Όσον αφορά τον εξοπλισμό του Fiat Tipo, η έκδοση Pop περιλαμβάνει ABS με EBD, ESP, 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικούς καθρέπτες, κλιματισμό, κεντρικό κλείδωμα, ηχοσύστημα και άλλα.
Θυμίζουμε πως το νέο Fiat Tipo έχει πορτμπαγκάζ 520 λτ. ενώ οι διαστάσεις του φτάνουν τα 4,54 μέτρα σε μήκος, τα 1,79 μέτρα σε πλάτος και τα 1,49 μέτρα σε ύψος, τη στιγμή που το μεταξόνιό του είναι στα 2,64 μέτρα.
4.000 ευρώ διαφορά για 200 ατμοσφαιρικά κ.εκ. (20 ευρώ το κυβικό) δεν δικαιολογούνται. Επιβάλλει στον αγοραστή ή να συμβιβαστεί με το 1.4 ή να "ξηλωθεί" (θυμίζω ότι απευθύνεται σε χαμηλά βαλάντια) για να πάρει το πιο κατάλληλο 1.6. Κλασική περίπτωση αυτισμού, συμπεριφέρεται σαν να προσφέρει τη μοναδική επιλογή στην κατηγορία και λησμονεί ότι υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές: παίρνεις rapid 1.2 tsi και χαιρετίσματα. Ελπίζω να βάλουν μυαλό και να γεφυρώσουν το χάσμα σωστά, φθηναίνοντας το 1.6 και όχι ακριβαίνοντας το 1.4.
Έχεις σκεφτεί πως μια εταιρία μπορεί να θέλει να χτυπήσει μόνο μια μερίδα αγοραστών με μία τέτοια κίνηση... Μην ξεχνάς κάτι άλλο... Το 80% των αγοραστών για άλλο αυτοκίνητο μπαίνει στο κατάστημα ( κυρίως για τιμή μιλάμε ) και τελικά άλλο παίρνει... Και κάτι άλλο ... Ας ζήσουν και οι άλλοι κατασκευαστές με τα TSI και το Dieselgate και να πάει κόσμος και να τα αγοράσει... αλλιώς θα είναι βαρετό το παιχνίδι
4.000 ευρώ διαφορά για 200 ατμοσφαιρικά κ.εκ. (20 ευρώ το κυβικό) δεν δικαιολογούνται. Επιβάλλει στον αγοραστή ή να συμβιβαστεί με το 1.4 ή να "ξηλωθεί" (θυμίζω ότι απευθύνεται σε χαμηλά βαλάντια) για να πάρει το πιο κατάλληλο 1.6. Κλασική περίπτωση αυτισμού, συμπεριφέρεται σαν να προσφέρει τη μοναδική επιλογή στην κατηγορία και λησμονεί ότι υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές: παίρνεις rapid 1.2 tsi και χαιρετίσματα. Ελπίζω να βάλουν μυαλό και να γεφυρώσουν το χάσμα σωστά, φθηναίνοντας το 1.6 και όχι ακριβαίνοντας το 1.4.
Έχεις σκεφτεί πως μια εταιρία μπορεί να θέλει να χτυπήσει μόνο μια μερίδα αγοραστών με μία τέτοια κίνηση... Μην ξεχνάς κάτι άλλο... Το 80% των αγοραστών για άλλο αυτοκίνητο μπαίνει στο κατάστημα ( κυρίως για τιμή μιλάμε ) και τελικά άλλο παίρνει... Και κάτι άλλο ... Ας ζήσουν και οι άλλοι κατασκευαστές με τα TSI και το Dieselgate και να πάει κόσμος και να τα αγοράσει... αλλιώς θα είναι βαρετό το παιχνίδι