ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Φαίνεται ότι θα πάρει δάνειο την κονσόλα του νέου Fiesta με την μεγάλη οθόνη infotainment και τους οριζόντιους αεραγωγούς.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Φαίνεται ότι θα πάρει δάνειο την κονσόλα του νέου Fiesta με την μεγάλη οθόνη infotainment και τους οριζόντιους αεραγωγούς.

Δεν αργεί το επόμενο Focus

5.209 Επισκέψεις στο άρθρο (21/6/2017)

Kατάσκοποι βρήκαν το νέο Focus να δοκιμάζεται καμουφλαρισμένο. Μάθετε τις πρώτες πληροφορίες για το εσωτερικό του, τους κινητήρες και τις διαστάσεις του.

Το επόμενης γενιάς Ford Focus «συνέλαβαν» κατάσκοποι και δημοσίευσαν φωτογραφίες τόσο του εσωτερικού όσο και της καμουφλαρισμένης εξωτερικής  εμφάνισης του.

Με την πρώτη ματιά παρατηρούμε ότι το 4ης γενιάς Focus θα μεγαλώσει σε διαστάσεις τόσο σε μήκος όσο και σε μεταξόνιο.

Με την πρώτη ματιά παρατηρούμε ότι το 4ης γενιάς Focus θα μεγαλώσει σε διαστάσεις τόσο σε μήκος όσο και σε μεταξόνιο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Με την πρώτη ματιά παρατηρούμε ότι το 4ης γενιάς Focus θα μεγαλώσει σε διαστάσεις τόσο σε μήκος όσο και σε μεταξόνιο. Υπάρχει φημολογία από δύο προελεύσεις και προς δύο κατευθύνσεις. Αρχικά, στην Αγγλία συζητιέται ότι το επόμενο Focus θα πατήσει πάνω στο υπάρχων δάπεδο και θα αποκτήσει μεταξόνιο ελαφρώς μόνο μεγαλύτερο. Από τη Γερμανία όμως μαθαίνουμε ότι το δάπεδο θα δεχτεί αρκετές αλλαγές σε βαθμό που θα μπορεί να θεωρηθεί καινούριο ενώ το μεταξόνιο θα μεγαλώσει αρκετά βελτιώνοντας τους χώρους σε «χειροπιαστό» επίπεδο, τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές. 

Στον εσωτερικό τομέα, μπορεί έπειτα από ανανεώσεις το ταμπλό του Focus να μοιάζει στην τρέχουσα γενιά πολύ λειτουργικό και εύχρηστο, ωστόσο στην αρχή της πορείας της τρίτης γενιάς όλοι θυμούνται το μεγάλο αριθμό από μπουτόν. Αυτό το μπέρδεμα δε θα επαναληφθεί και φαίνεται ότι θα πάρει δάνειο την κονσόλα του νέου Fiesta με την μεγάλη οθόνη infotainment και τους οριζόντιους αεραγωγούς.
 
Από πλευράς κινητήρων οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στη γκάμα της βενζίνης ίσως να μην υπάρχει πια ατμοσφαιρικός κινητήρας αλλά μόνο EcoBoost σύνολα ξεκινώντας από τον 1.000άρη. Τουλάχιστον τρεις εκδοχές περιμένουν οι insiders: 100, 125 και 140+ ίππων. Βασικό ρόλο από τους 130-140 και πάνω θα έχει όμως ο τρικύλινδρος 1,5 ο οποίος στο Fiesta ST «καταθέτει» 200 ίππους στο λογαριασμό του οδηγού. Από πλευράς diesel η εταιρεία θα κινηθεί κατά βάση με τα σημερινά σύνολα των 1,5 λίτρων με πιθανή μια προσθήκη στα 2,0 λίτρα. 

Ανάλογα με το πόσο επιτυχημένη θα αποδειχτεί η δίαιτα που θα γίνει στο πλαίσιο, η Ford θα εξετάσει αν έχει νόημα να τοποθετήσει μια εκδοχή του ατμοσφαιρικού συνόλου της με γύρω στους 85 ίππους. Σε ό,τι αφορά την ηλεκτροκίνηση, η Ford δε φέρεται κατασταλαγμένη αν θα εξελίξει το Focus ως αμιγώς ηλεκτρικό ή υβριδικό. Η πλατφόρμα πάντως εξυπηρετεί και τις δύο επιλογές. 

Το επόμενο Ford Focus αναμένεται να ντεμπουτάρει προς τα τέλη του 2017 και στη συνέχεια να μπει στην παραγωγή στις αρχές του 2018.
 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS