Το πέρας της πανδημίας αναμένεται να αφήσει τα «σημάδια» του και στον οικονομικό τομέα, ωστόσο αυτό φαίνεται πως δεν αγγίζει την συγχώνευση της Fiat Chrysler Automobiles με τον Όμιλο PSA, που θα δημιουργήσει την τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.
Το τελευταίο διάστημα όπου ο κόσμος πλήττεται από την πανδημία βρήκαν την ευκαιρία να κάνουν την εμφάνισή τους γαλλικά δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι μεταξύ των επιπτώσεων του ιού θα είναι και η μη συγχώνευση των FCA και PSA. Παράλληλα η γαλλική οικονομική εφημερίδα Les Echos έκανε λόγω πως οι όροι της συμφωνίας μεταξύ των δύο πλευρών ενδέχεται να αναθεωρηθούν.
Ωστόσο οι εκπρόσωποι του PSA Group με δηλώσεις τους ανέφεραν πως τα δημοσιεύματα αυτά δεν έχουν υπόσταση, υπερτονίζοντας την δέσμευσή τους για την ολοκλήρωση της συμφωνίας. Από τη μεριά της η FCA δεν θέλησε να σχολιάσει τη παραπάνω φημολογία.
Θυμίζουμε πως το πρωί της Πέμπτης 31 Οκτωβρίου 2019, οι δύο κολοσσοί δήλωσαν ότι θα εργαστούν προς μια δεσμευτική συμφωνία η οποία θα δημιουργήσει την τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο με συνολική αγοραία αξία περίπου 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων, με βάση τις τρέχουσες τιμές.
Οι μέτοχοι της κάθε εταιρείας θα κατέχουν το 50 τοις εκατό της συνδυασμένης οντότητας. Οι επενδυτές στην FCA θα λάβουν μέρισμα ύψους 5,5 δισ. ευρώ, ενώ η PSA θα διανείμει το μερίδιο της στην εταιρεία Faurecia, που φτάνει το 46%. Μάλιστα στην ανακοίνωση υπογραμμίζεται πως η εξοικονόμηση κόστους από τη συμφωνία χωρίς κλείσιμο εργοστασίων μπορεί να φθάσει τα 3,7 δισ. ευρώ.
Το διοικητικό συμβούλιο των 11 μελών του νέου Ομίλου θα περιλαμβάνει πέντε από την PSA και πέντε από τη Fiat Chrysler. η νέα εταιρεία θα έχει έδρα την Ολλανδία, ενώ η εν λόγω συγχώνευση υπερκαλύπτει όλο το φάσμα οχημάτων, ξεκινώντας από τα μίνι αυτοκίνητα πόλης και φτάνει έως τα φορτηγά. Σημειώστε πως, οι μάρκες οι οποίες θα απαρτίζουν το δυναμικό του επερχόμενου νέου ομίλου θα είναι οι: Peugeot, Citroen, Opel, DS, Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Abarth και Ram.