3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Με την επέμβαση της Brabus έχει αλλάξει αρκετά το μπροστά μέρος με πολύ μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και την custom μάσκα της εταιρείας.
Δερμάτινη και κατακόκκινη
4.131 Επισκέψεις στο άρθρο (17/3/2017)
Η Brabus πιάνει στα χέρια της ένα υπέροχο cabriolet και του προσδίδει εξωπραγματική πολυτέλεια αλλά και δύναμη.
Στο πίσω μέρος διακρίνουμε έναν ευμεγέθη διαχύτη ο οποίος είναι απαραίτητος λόγω της δύναμης που έχει ο κινητήρας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σίγουρα, είναι λευκό, αλλά δεν υπάρχει τίποτα το συνηθισμένο σε αυτό το αυτοκίνητο. Όλο το body kit είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα κάνοντάς σε να χαζεύεις τις τεράστιες εισαγωγές αέρα σα να είναι η πρώτη φορά που βλέπεις εισαγωγές.Η Brabus έχει μια τεράστια ποικιλία από extras που μπορούν να προστεθούν στην S63 για να την “ανεβάσουν”. Στην περίπτωση αυτή τοποθέτησε μια ανθρακονημάτινη αεροτομή στο πορτ-παγκάζ, πλαϊνές ποδιές, και έναν διαχύτη που να ταιριάζει με τις διογκωμένες απολήξεις των εξατμίσεων.
Συνήθως, οι πελάτες ζητάνε να μην μπει πουθενά χρώμιο αλλά ο ιδιοκτήτης αυτού του cabrio επέλεξε να το κρατήσει και είχε δίκιο. Η μάσκα της Brabus και οι τροχοί, με αυτό τον τρόπο, ξεχωρίζουν.
Η Brabus, όμως, πραγματικά μισεί τις αγελάδες. Ενώ οι περισσότερες εταιρείες στρέφονται προς τεχνητά δέρματα, η Brabus συνεχίζει να καλύπτει τα πάντα με πραγματικό δέρμα.
Ένα καλό παράδειγμα για το τι εννοούμε όταν λέμε τα πάντα, είναι ακόμα και τα πατάκια είναι καλυμμένα με το ίδιο κόκκινο δέρμα που καλύπτει την υπόλοιπη καμπίνα. Αυτό το χρώμα που θυμίζει αίμα μπορεί να είναι λίγο υπερβολικό αλλά δημιουργεί μια μοναδικότητα. Ας δούμε, όμως, τι κρύβεται κάτω από το καπό.
Ο κινητήρας των αρχικά 5.5 λτ. έχει μεγαλώσει και έχει φτάσει σχεδόν στα 6.0 λτ. με νέα τούρμπο και σε συνδυασμό με άλλες μικροαλλαγές φτάνει τους 850 ίππους. Έχει, όμως, και πάρα πολλή ροπή η οποία φτάνει τα 1450 Nm. Είναι ενδιαφέρον ότι η Brabus προσφέρει και μια έκδοση στους 700 ίππους που όμως δεν αγοράζει σχεδόν κανείς παρ ΅ότι ένα μεγάλο ποσοστό της ροπής που παράγει το σύνολο των 850 ίππων περιορίζεται και δε φτάνει στους τροχούς.