ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Καμπάνια για τα 120 χρόνια της Opel

1.590 Επισκέψεις στο άρθρο (16/1/2019)

Η Opel το 2019 γιορτάζει 120 χρόνια στην παραγωγή αυτοκινήτων. Η κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων ξεκινά τους εορτασμούς εκφράζοντας τις ευχαριστίες της στους πελάτες της με μία νέα καμπάνια: “Opel. Born in Germany. Made for us all”.

«Η νέα καμπάνια μας δείχνει με ποιο τρόπο η Opel ήταν ανέκαθεν σε θέση να προσφέρει καινοτόμες τεχνολογίες» δήλωσε ο Tobias Gubitz, Διευθυντής Στρατηγικής Μάρκας και Επικοινωνιών Marketing. «Βρισκόμαστε πολύ κοντά στους πελάτες μας, ανεξάρτητα από τη χώρα που προέρχονται. Κάθε περιοχή έχει τις δικές της προκλήσεις και αυτές ρέουν στην εξέλιξη των αυτοκινήτων μας.»  

Γερμανική, προσιτή και συναρπαστική – αυτές είναι οι αξίες που χαρακτηρίζουν τη μάρκα Opel σε όλη την Ευρώπη. Γερμανική μηχανολογία, σχεδίαση γεμάτη πάθος, αλλά και πρακτικές τεχνολογίες και συστήματα υποστήριξης που κάνουν την οδήγηση πιο ξεκούραστη.
 

Δείτε περισσότερα στο AutoTρίτη

Ευρωπαϊκές ιδέες και Γερμανική μηχανολογία

Στις νέες διαφημίσεις της, η Opel ευχαριστεί την Eυρώπη για τους σκοτεινούς χειμώνες, τους πολυάριθμους τρόπους μετακίνησης, τους ανώμαλους δρόμους και τους στενούς χώρους στάθμευσης που την έχουν εμπνεύσει να αναπτύξει τόσο ξεχωριστά αυτοκίνητα. Η εταιρία έχει αντιμετωπίσει αυτές τις προκλήσεις με τους προβολείς IntelliLux LED matrix του Astra και του Insignia, συστήματα πλοήγησης και infotainment συμβατά με Apple CarPlay και Android Auto, εργονομικά καθίσματα πιστοποιημένα από το AGR και το πολύ ελαφρύ σύστημα διεύθυνσης με λειτουργία City-mode.

Η νέα καμπάνια, που αναπτύχθηκε με το πρακτορείο McCann Frankfurt, ξεκίνησε στην Ελλάδα στις 5 Ιανουαρίου, σε τηλεόραση, έντυπα και social media.

Ειδικές εκδόσεις “120 Years

Οι  επετειακοί εορτασμοί συμπληρώνονται από εκδόσεις μοντέλων “120 Years” . Αυτές οι ειδικές εκδόσεις των Opel Corsa, Astra, Insignia και των SUV Crossland X, Mokka X και Grandland X, προσφέρουν πλούσιο εξοπλισμό υψηλής τεχνολογίας, ιδιαίτερα στιλιστικά χαρακτηριστικά και συστήματα άνεσης. Τα αυτοκίνητα παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην καμπάνια στην τηλεόραση και το διαδίκτυο και συνοδεύονται από οικονομικές προσφορές και προτάσεις χρηματοδότησης. Στη Γερμανία, οι διαφημίσεις θα δίνουν επίσης το «παρών» στους εγχώριους αγώνες της Bundesliga των εταίρων της Opel Borussia Dortmund 09 και 1. FSV Mainz 05.

Περισσότερες πληροφορίες για τις ειδικές εκδόσεις Opel “120 Years” διατίθενται στο opel.gr.

Hyundai
FORD VS RENAULT