Συνέντευξη από τον CEO της Belron, Gary Lubner.
Συνέντευξη από τον CEO της Belron, Gary Lubner
7.490 Επισκέψεις στο άρθρο
Στα πλαίσια του διαγωνισμού Best of Belron 2014®, είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον CEO της φίρμας, τον Gary Lubner. Έναν ευφυέστατο άνθρωπο, διορατικό, ο οποίος διατηρεί άριστες σχέσεις με όλο του το προσωπικό. Για να δούμε τι μας είπε.
Κ. Lubner καλησπέρα. Ποια είναι τα βασικά πλεονεκτήματα για τα οποία η Belron ξεχωρίζει; Τι είναι αυτό που έχετε εσείς κι όχι οι ανταγωνιστές σας;
Αυτό που είδατε αυτές τις δυο μέρες στα πλαίσια του διαγωνισμού Best of Belron® είναι το κυριότερο πλεονέκτημα του ομίλου μας. Έχει να κάνει με τους ανθρώπους που απαρτίζουν τον όμιλο, το πάθος μας για τη δουλειά, την άρτια εκπαίδευση και τον προηγμένο υλικοτεχνικό εξοπλισμό που τους παρέχουμε και το κυριότερο οι άριστες σχέσεις που έχουμε όλοι μεταξύ μας. Εξίσου σημαντική είναι και η δραστηριοποίηση μας σε 35 χώρες. Όμως το κύριο συστατικό της διαφοροποίησης μας από τον ανταγωνισμό είναι η προσήλωση μας στο κύριο στόχο μας: Η αντικατάσταση κι επισκευή κρυστάλλων σε κάθε είδους όχημα! Έτσι μπορούμε να παρέχουμε κορυφαίου επιπέδου υπηρεσίες και να έχουμε κατά νου μόνο την πλήρη ικανοποίηση του πελάτη.
Αυτό που είδατε αυτές τις δυο μέρες στα πλαίσια του διαγωνισμού Best of Belron® είναι το κυριότερο πλεονέκτημα του ομίλου μας. Έχει να κάνει με τους ανθρώπους που απαρτίζουν τον όμιλο, το πάθος μας για τη δουλειά, την άρτια εκπαίδευση και τον προηγμένο υλικοτεχνικό εξοπλισμό που τους παρέχουμε και το κυριότερο οι άριστες σχέσεις που έχουμε όλοι μεταξύ μας. Εξίσου σημαντική είναι και η δραστηριοποίηση μας σε 35 χώρες. Όμως το κύριο συστατικό της διαφοροποίησης μας από τον ανταγωνισμό είναι η προσήλωση μας στο κύριο στόχο μας: Η αντικατάσταση κι επισκευή κρυστάλλων σε κάθε είδους όχημα! Έτσι μπορούμε να παρέχουμε κορυφαίου επιπέδου υπηρεσίες και να έχουμε κατά νου μόνο την πλήρη ικανοποίηση του πελάτη.
Κι όχι επειδή είστε το ελληνικό group δημοσιογράφων, αλλά χρησιμοποιώ την ελληνική ομάδα ως παράδειγμα προς μίμηση. Αυτό που έχουν καταφέρει κι έχουν πετύχει ο κ. Κωνσταντόπουλος κι η ομάδα του εν καιρώ κρίσης είναι αξιοθαύμαστο. Σε μια αγορά που έχει καταρρεύσει, εκείνοι έχουν συνεχώς ανοδική πορεία.
Τι φοβάστε από τους ανταγωνιστές σας;
Αυτό που έχω κατά νου είναι το γεγονός πως ο ανταγωνισμός υποτιμά τις υπηρεσίες που παρέχουμε. Είναι πάντα εύκολο να είσαι ο φθηνότερος στο είδος σου, αλλά για να είσαι ο φθηνότερος, σημαίνει πως κάτι περικόβεις. Ειδικά ο μικρότερος -ως προς εμάς- ανταγωνισμός, κάνει συμβιβασμούς στο τομέα της ποιότητας, υποβιβάζοντας έτσι αρκετά το επίπεδο παροχής υπηρεσιών. Οπότε δεν θα έλεγα ότι φοβάμαι κάτι από τον ανταγωνισμό, απλά τον έχω συνεχώς στο μυαλό μου για όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται η Belron. Και μερικές φορές οι ασφαλιστικές εταιρείες και οι εταιρείες leasing θέλγονται από τις χαμηλές τιμές. Αλλά όμως μαθαίνουν εκ των υστέρων πως το επίπεδο παροχής υπηρεσιών που αποκόμισαν είναι τρομερά χαμηλό, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Τι να περιμένουμε από την Carglass τα επόμενα χρόνια; Να αναμένουμε και μια «εμπλοκή» της Carglass και στην αυτοκινητιστική βιομηχανία;
Σε παγκόσμιο επίπεδο όντως είμαστε μια μεγάλη εταιρεία. Αλλά η υφήλιος είναι πολύ μεγαλύτερη! Υπάρχουν τρομερές και πολλές ευκαιρίες, τόσο στις χώρες που ήδη δραστηριοποιούμαστε, όσο και σε εκείνες που δεν έχουμε εμπορική δραστηριότητα. Στην Ελλάδα έχουμε τρομερή επιτυχία, η ελληνική ομάδα είναι τρομερά φιλόδοξη και δραστήρια και ελπίζουμε με την εκκίνηση της ελληνικής οικονομίας να αναπτυχθούμε ακόμα περισσότερο. Επιπλέον, όσο η ψηφιακή τεχνολογία αναπτύσσεται πρέπει να την ακολουθούμε κατά πόδας και να προσαρμόζουμε ανάλογα την εμπορική στρατηγική μας.
Εμείς εστιάζουμε σε όλους τους ψηφιακούς τρόπους με τους οποίους μπορεί να επικοινωνήσει ο πελάτης μαζί μας, είτε είναι δια τηλεφώνου, είτε μέσω της εφαρμογής για smartphone που έχουμε εξελίξει. Σαφώς και δεν μπορούμε να επηρεάσουμε τον τρόπο με τον οποίο θα σχεδιάζονται τα αυτοκίνητα, μιας και είμαστε στο aftermarket κομμάτι του αυτοκινήτου. Αυτό που μπορούμε και θα κάνουμε, είναι πως όταν σπάσει ένα γυαλί εμείς θα το αντικαταστήσουμε άμεσα κι αποτελεσματικά.
Δραστηριοποιήστε σε 35 χώρες, αλλά όχι στην Νότια Αφρική από όπου και ξεκίνησε η Belron πριν πολλά χρόνια. Γιατί;
Είναι μια πάρα πολύ καλή ερώτηση, αλλά έχει μια απλή απάντηση. Όταν η DΆIeteren (οι τωρινοί μέτοχοί μας) αγόρασαν την Belron το 1999, αγόρασε ένα μεγάλο group, όπου η Belron είχε τις ρίζες της στην Νότια Αφρική. Οι μέτοχοι δεν ήθελαν να δραστηριοποιηθούν εκεί κι έτσι έδωσαν το κομμάτι της εταιρείας που ήταν στην Νότια Αφρική, πίσω στον πατέρα μου. Έκαναν μια συμφωνία η εταιρεία του πατέρα μου να μην βγει εκτός συνόρων και πως η Belron να μην μπει στις αγορές της Νότιας Αφρικής. Σαφώς διατηρούμε στενές επαφές και εγώ προσωπικά θα ήθελα πολύ να επιστρέψω, στις ρίζες μου.
Που θα διεξαχθεί το επόμενο Best of Belron;
Ειλικρινά δεν ξέρω. Είναι κάτι που το σκεφτόμαστε. Θα ήθελα πάρα πολύ να γίνει στην Ελλάδα. Το παράρτημά μας στην Αμερική επίσης έχει δηλώσει έντονο ενδιαφέρον κι εκεί άλλωστε δουλεύουν 12.000 άτομα. Το πρόβλημα, είναι πως θέλουμε να έρθουν όσο τον δυνατόν περισσότεροι καλεσμένοι. Έτσι θα πρέπει να γίνει κάπου κεντρικά στην Ευρώπη για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε και να μην ταλαιπωρήσουμε τους καλεσμένους μας κι εμείς να διατηρήσουμε το κόστος διεξαγωγής σε λογικά επίπεδα. Έτσι λοιπόν περιοριζόμαστε στην Κεντρική Ευρώπη. Βέλγιο, Ολλανδία, Γαλλία, Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο. Η Ελλάδα δυστυχώς θα μας είναι λίγο μακριά.