Οι πρώτες εικόνες του μοντέλου που φαίνεται να είναι η έκδοση παραγωγής της Alfa Romeo Tonale ήρθαν στο φως της δημοσιότητας για λίγη μόνο ώρα σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η Alfa Romeo χρησιμοποίησε την Έκθεση της Γενεύης για να παρουσιάσει στο κοινό την Τonale, ένα νέο concept που προσέφερε μια πρώτη ιδέα στους φίλους της φίρμας, και όχι μόνο, για το τι πρέπει να περιμένουν από το SUV που θα τοποθετηθεί κάτω από την Stelvio.
Σήμερα, ο χρήστης του Instagram CocheSpias φέρεται ότι παρουσίασε τις τρεις πρώτες εικόνες για το πώς θα μοιάζει η έκδοση παραγωγής της Τοnale που λέγεται πως θα παρουσιαστεί επίσημα μέσα στους επόμενους μήνες. Συγκεκριμένα, σε σχέση με το concept, το αυτοκίνητο εδώ υιοθετεί, κατά πολύ μεγάλο ποσοστό, τον ίδιο πρόβολο με την χαρακτηριστική τριγωνική γρίλια στο κέντρο και τον προφυλακτήρα να έχουν μεταφερθεί αυτούσιοι στην έκδοση παραγωγής. Οι διαφορές ωστόσο είναι σημαντικές σε ό,τι αφορά τα φωτιστικά σώματα, αφού τα πιο «περιπετειώδη» και φουτουριστικά φώτα του concept έχουν τώρα αρκετά πιο συμβατική σχεδίαση. Στο πλάι, οι ζάντες είναι ίδιες αλλά η έκδοση παραγωγής εξοπλίζεται με παραδοσιακούς καθρέπτες και χερούλια στις πόρτες, ενώ στο πίσω μέρος η σχεδίαση του αυτοκινήτου παραγωγής είναι σε μεγάλο βαθμό ταυτόσημη με αυτή του concept.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου δεν έχουν αποκαλυφθεί, με την εταιρεία πάντως να αναφέρει πως πρόθεση της είναι η Τοnale στην έκδοση παραγωγής να γίνει διαθέσιμη με plug-in υβριδικό σύνολο που θα αποτελείται από ένα μοτέρ βενζίνης στον εμπρός άξονα και ένα ηλεκτρικό στον πίσω. Το παρών πάντως αναμένεται να δίνουν και μοτέρ εσωτερικής καύσης βενζίνης και diesel.
Με δεδομένο αφενός, την μεγάλη απήχηση που έχουν τα μικρά crossover στην ευρωπαϊκή και αφετέρου, ότι η Τοnale θα είναι πιο προσιτή σε σχέση με την Stelvio, το μοντέλο θα γίνει πιθανότατα το best-seller της Alfa Romeo. H πρώτη πιθανή ημερομηνία στην οποία ενδέχεται να αποκαλυφθεί η έκδοση παραγωγής είναι στις 22 Νοεμβρίου, όταν ανοίγει τις πόρτες της η Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες.
H υλοποίηση παραγωγής σε σχέση με το πρότυπο είναι πολύ καλή, κανείς υποθέτω δεν περίμενε πχ να μην υπάρχουν καθρέπτες. Εχω την εντύπωση οτι μιλάμε για 'μαζεμένο' SUV, μικρότερο του Qashqai και μάλλον αντίστοιχο του Jeep Renegade το οποίο σημαίνει τιμή που κανονικά πρέπει να ξεκινάει κάτω από τις 20 χιλιάδες... εάν η τιμή δεν είναι σε τέτοια πλαίσια δεν έχει ελπίδες να πουλήσει... θα δείξει.
...Απ'οτι φαινεται, η διοικηση της Alfa μαλλον προσανατολιζεται(η τουλαχιστον προς το παρον) οχι στην αναπτυξη μοντελων μαζικης παραγωγης αλλα ακριβων premium μοντελων. Ετσι λοιπον, ξεκινησε πριν 2-3 χρονια με την Giullia, ενα premium sport-sedan με τιμη απο 40.000 euro, κατι που την φερνει ακριβως απεναντι απο Mercedes, BMW, Lexus, Audi, και κατοπιν με το Stelvio, ενα μεγαλο Premium SUV, ακριβο οσο και τα υπολοιπα SUV των premium εταιρειων. Θα βγαλει το Τonale, στην μικρη η μικρομεσαια κατηγορια των SUV, με τιμη προφανως αναλογη με αυτη των ακριβων premium μοντελων, ενω του χρονου, το 2020 θα βγει (ας το ελπισουμε!!!!) η μεγαλη μπερλινα της φιρμας, που προφανως θα βρεθει αντιμετωπη με BMW 5 και Mercedes E. Προσπαθει μαλλον να καθιερωθει σαν μια μαρκα οπως πχ η Lexus, με ακριβα μοντελα. Ομως μεχρι τωρα οι πωλησεις της δεν την δικαιωνουν. Ειναι πολυ πιο κατω απο τις προσδοκιες τους. Μακαρι το Τonale, κατ'αρχην να βγει στην παραγωγη συντομα(!!!!!), και να εχει εμπορικη επιτυχια. Ομως ο ανταγωνισμος ειναι σκληρος, και θα πρεπει να ακολουθησει κατα τη γνωμη μου μια πιο ρεαλιστικη πολιτικη.
..όντως ήταν και είναι πρεμιουμ και ποιοτικά και τεχνολογικά η Αλφα, μόνο που λείπει είναι η πλήρης γκάμα μοντέλων, οσο αφορά την τιμή , λογικές και προσιτές σε σχεση με αυτά που προσφέρουν και μάλιστα νομίζω πως είναι και πιο φτηνή σε σχέση με τον ανταγωνισμό...(και συγκρίνετε τα διάφορα μοντέλα του ανταγωνισμού) , Τώρα γιατί δεν πουλάει οσο αξίζει....ειδικά εδώ στην Ελλάδα...αυτό είναι λογικό να συμβαίνει ..γίνεται...γιατί είμαστε..¨Έλληνες....!
H υλοποίηση παραγωγής σε σχέση με το πρότυπο είναι πολύ καλή, κανείς υποθέτω δεν περίμενε πχ να μην υπάρχουν καθρέπτες. Εχω την εντύπωση οτι μιλάμε για 'μαζεμένο' SUV, μικρότερο του Qashqai και μάλλον αντίστοιχο του Jeep Renegade το οποίο σημαίνει τιμή που κανονικά πρέπει να ξεκινάει κάτω από τις 20 χιλιάδες... εάν η τιμή δεν είναι σε τέτοια πλαίσια δεν έχει ελπίδες να πουλήσει... θα δείξει.
...Απ'οτι φαινεται, η διοικηση της Alfa μαλλον προσανατολιζεται(η τουλαχιστον προς το παρον) οχι στην αναπτυξη μοντελων μαζικης παραγωγης αλλα ακριβων premium μοντελων. Ετσι λοιπον, ξεκινησε πριν 2-3 χρονια με την Giullia, ενα premium sport-sedan με τιμη απο 40.000 euro, κατι που την φερνει ακριβως απεναντι απο Mercedes, BMW, Lexus, Audi, και κατοπιν με το Stelvio, ενα μεγαλο Premium SUV, ακριβο οσο και τα υπολοιπα SUV των premium εταιρειων. Θα βγαλει το Τonale, στην μικρη η μικρομεσαια κατηγορια των SUV, με τιμη προφανως αναλογη με αυτη των ακριβων premium μοντελων, ενω του χρονου, το 2020 θα βγει (ας το ελπισουμε!!!!) η μεγαλη μπερλινα της φιρμας, που προφανως θα βρεθει αντιμετωπη με BMW 5 και Mercedes E. Προσπαθει μαλλον να καθιερωθει σαν μια μαρκα οπως πχ η Lexus, με ακριβα μοντελα. Ομως μεχρι τωρα οι πωλησεις της δεν την δικαιωνουν. Ειναι πολυ πιο κατω απο τις προσδοκιες τους. Μακαρι το Τonale, κατ'αρχην να βγει στην παραγωγη συντομα(!!!!!), και να εχει εμπορικη επιτυχια. Ομως ο ανταγωνισμος ειναι σκληρος, και θα πρεπει να ακολουθησει κατα τη γνωμη μου μια πιο ρεαλιστικη πολιτικη.
..όντως ήταν και είναι πρεμιουμ και ποιοτικά και τεχνολογικά η Αλφα, μόνο που λείπει είναι η πλήρης γκάμα μοντέλων, οσο αφορά την τιμή , λογικές και προσιτές σε σχεση με αυτά που προσφέρουν και μάλιστα νομίζω πως είναι και πιο φτηνή σε σχέση με τον ανταγωνισμό...(και συγκρίνετε τα διάφορα μοντέλα του ανταγωνισμού) , Τώρα γιατί δεν πουλάει οσο αξίζει....ειδικά εδώ στην Ελλάδα...αυτό είναι λογικό να συμβαίνει ..γίνεται...γιατί είμαστε..¨Έλληνες....!