Το «κελεπούρι» μεταχειρισμένο diesel εισαγωγής που βρήκες μπορεί να γίνει από όνειρο, εφιάλτης σε μια στιγμή. Δες τις κλασικότερες βλάβες που μπορεί να βγάλει ένα diesel με πολλά χιλιόμετρα ή κακή συντήρηση.
Το κελεπούρι εισαγωγής δεν είναι και τόσο... κελεπούρι
Όποιος ψάχνει στην αγορά για μεταχειρισμένο σίγουρα το έχει ακούσει: Πρόσεχε, με diesel «ευκαιρία» θα γίνεις κολλητός με το συνεργείο!. Ιδού οι 5 πιο συχνές ζημιές που πρέπει να σκεφτείς πριν αγοράσεις ένα πετρελαιοκίνητο μεταχειρισμένο με πολλά (φανέρα ή κρυφά) χιλιόμετρα στην πλάτη.
Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. Από την μία πλευρά η έλλειψη ετοιμοπαράδοτων, από την άλλη οι «γκρίζες ζώνες» στην αγορά των μεταχειρισμένων. Η ανάγκη πολλών να αποκτήσουν, εδώ και τώρα, αυτοκίνητο τους οδηγεί στην επιλογή των μεταχειρισμένων. Αρκετοί, λανθασμένα, σκέφτονται να επιλέξουν ένα diesel, γιατί με την τιμή της βενζίνης να πετυχαίνει με άνεση... παγκόσμιο ρεκόρ στο άλμα εις ύψος (2,5+ ευρώ) η τσέπη πονάει αρκετά. Και λέμε λανθασμένα γιατί, αν δεν είσαι προσεκτικός στην τελική σου επιλογή, πιθανώς να βγεις 2πλά και 3πλά ζημιωμένος. Βλέπετε, δεν υπάρχει μόνο ο κίνδυνος των γυρισμένων χιλιομέτρων, που στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα είναι ένα πολύ συχνό φαινόμενο. Ειδικά στην περίπτωση των diesel, πρέπει να έχεις τα μάτια σου «14» γιατί η ιδιαίτερη φύση των συγκεκριμένων αυτοκινήτων (πολλά χιλιόμετρα, πιο ευάλωτα από την κακή συντήρηση κ.ά.) σίγουρα θα σε φέρει πολύ συχνά στο συνεργείο της γειτονιάς. Αυτές είναι οι 5 πιο συχνές και ζημιογόνες βλάβες.