ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει προς τα ηλεκτρικά και αυτό το ξέρει πολύ καλά ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen, Herbert Diess.

Diess: «Αλλάζουμε για να μη γίνουμε Nokia»

3.046 Επισκέψεις στο άρθρο (17/1/2020)

Τον «κώδωνα του κινδύνου» για επιβεβλημένη και άμεση ριζική αναθεώρηση του τρόπου παραγωγής και λειτουργίας της Volkswagen, έκρουσε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Herbert Diess, προκειμένου ο γερμανικός κολοσσός να μη φτάσει στο σημείο που βρέθηκε η Nokia!


Η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει προς τα ηλεκτρικά και αυτό το ξέρει πολύ καλά ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen, Herbert Diess, ο οποίος σε συνεδρίαση που είχε με τους διευθυντές των επί μέρους τμημάτων του Ομίλου είπε πως η VW πρέπει να προβεί σε «ριζική αναθεώρηση» αλλιώς ελλοχεύει ο κίνδυνος να βρεθεί στο περιθώριο.
 
«Ο χρόνος των παραδοσιακών κατασκευαστών αυτοκινήτων έχει τελειώσει» είπε ξεκάθαρα ο Diess στους υφισταμένους του σε εσωτερική συνεδρίαση που έγινε την Πέμπτη. Παράλληλα είπε πως η εταιρεία πρέπει να υιοθετήσει την ψηφιακή τεχνολογία, κάνοντας αναφορά στην αύξηση της τιμής της μετοχής της Τesla, για να πιστοποιήσει την αλλαγή του κλίματος υπέρ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
 
Παρόλο το γεγονός πως πέρυσι η VW δεν επηρεάστηκε από τη μη αλλαγή πλεύσης, ο Diess είπε πως απαιτούνται πρόσθετα μέτρα επειδή η βιομηχανική αλλαγή μόλις ξεκίνησε. Ταυτόχρονα ανέφερε πως οι αλλαγές πρέπει να γίνουν γρήγορα, για να αποφύγουν το ενδεχόμενο να γίνουν… Nokia, η οποία έχασε την κυριαρχία της στην αγορά κινητής τηλεφωνίας από την Apple.  
 
«Το μεγάλο ερώτημα είναι: Είμαστε αρκετά γρήγοροι;» αναρωτήθηκε ο Diess κατά τη διάρκεια του συμβουλίου και στη συνέχεια ανέφερε: «Αν συνεχίσουμε με την τρέχουσα ταχύτητά μας, θα είναι πολύ δύσκολο».
 
Στόχος της VW είναι η παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά και το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος από αυτά, ώστε ταυτόχρονα να συμμορφωθεί με τους αυστηρούς νόμους που υπάρχουν για τις εκπομπές ρύπων που πολλές φορές αποτελούν την αιτία επιβολής προστίμου από την ΕΕ. «Συνοπτικά, αυτή είναι ίσως η πιο δύσκολη πρόκληση που αντιμετώπισε ποτέ η Volkswagen», δήλωσε κλείνοντας ο Diess.    

FORD
DOBLO VS COURIER